اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در سپاه:

ما از مسئولان، فرهنگ حاج قاسم و حاج احمد می خواهیم/ آمریکا امروز نگران حزب الله لندن و واشنگتن است

ما از مسئولان، فرهنگ حاج قاسم و حاج احمد می خواهیم/ آمریکا امروز نگران حزب الله لندن و واشنگتن است
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما از مسئولان فرهنگ حاج قاسم و حاج احمد می خواهیم؛ گرفتار مسئولیت، پست و صندلی نشوید ما از شما می خواهیم که با خدمت به این مردم خدا را بندگی کنید و بدنید برای تقرب خدا هیچ عملی شایسته تر از خدمت به مردم نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی عصر امروز در مراسم بزرگداشت شهادت حاج احمد کاظمی و شهدای عرفه و اولین مراسم گرامیداشت شهدای سانحه هواپیمایی اوکراینی در گلستان شهدای اصفهان اظهار کرد: در محضر شهدایی هستیم که به مقام شهادت دست پیدا کردند که خدا خود حیات ابدی آن ها را تصریح کرد؛ شهدا نه تنها زنده بوده بلکه زنده کننده هم هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حاج احمد کاظمی یادآور یک فرمانده ممتاز این استان است و ممتاز بودن او چه در دوران دفاع مقدس و چه بعد از آن باره ها اثبات شده است؛ پس از دفاع مقدس هم در مسئولیت های سنگینی مانند فرمانده هوا و فضا سپاه و فرماندهی نیروی زمینی حاج احمد کاظمی داشت.
,
 
,
وی افزود: امروز در سالروز شهادت جمعی از هموطنان در هواپیمای اوکراینی و چهلمین روز شهادت یکی از دانشمندانی شهید کشور که بسیار به این کشور خدمت کرد و رحلت استاد برجسته آیت الله مصباح یزدی است.
,
 
,
حاجی صادقی اضافه کرد: خدا در رابطه با شهدا تعبیری دارد که راجع به هیچ کسی و چیزی ندارد، خدا در خصوص همه عبادت می فرماید که انجام دهید شاید به رستگار و به مقصد برسید اما در خصوص شهید می فرماید که آن ها به مقصد رسیدند و من از آن ها پذیرایی می کنم.
,
 
,
وی با بیان اینکه آن هایی که به  مقام شهادت دست پیدا می کنند می دانند که خدا چه هدیه ای به آن ها داده است؛ تصریح کرد: شهادت ابدیت انسان را زیبا می سازد و چگونه یک انسان مانند حاج قاسم با شهادت خود تحول در جهان می آفریند؛ شهادت حاج قاسم دشمنان را به گونه ای و دوستان را به گونه ای دیگر تحت تأثیر قرار می دهد.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در سپاه تأکید کرد: حاج قاسم مکتب و راه شد اما استثنایی نبود او هم مانند دیگر جوانان در یکی روستاهای کرمان متولد می شود و با اختیار و عمل خود به این درجه می رسد که محبوب رهبر و امت شد؛ امیدوار هستیم که در مکتب حاج قاسم حرکت کنیم و در این مسیر قدم برداریم.
,
 
,
مکتب حاج قاسم مکتب سربازی ولایت است
, مکتب حاج قاسم مکتب سربازی ولایت است, مکتب حاج قاسم مکتب سربازی ولایت است,
 
,
حاجی صادقی باید بدانیم که حاج احمد کاظمی و حاج قاسم سلیمانی چه کردند که اینگونه دل های مردم را تصرف کردند، افزود: برای پیدا کردن این سوال باید به سراغ مکتب آن ها برویم؛ حاج قاسم و احمد در مکتب امام خمینی (ره) تربیت شدند، مکتب امام راحل مکتب ولایت، اسلام، اداره نظام اسلامی اما مکتب حاج قاسم مکتب سربازی ولایت است.
,
 
,
وی با توضیح اینکه در کربلا یک مکتب امام حسین (ع) داریم، خاطر نشان کرد: دست ما به اینکه امام حسین (ع) بشویم نمی رسد اما به ما گفتند که از یاران امام حسین (ع) درست یاد بگیرد و حسینی شوید؛ مکتب حضرت ابوالفضل (ع) سربازی ولایت و فرمانبری از ولایت است.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: آنچه در زندگی این شهدا و کسانی که من از نزدیک در زندگیشان درک کردم و آیت الله مصباح، ولایتمداری بود و با اینکه همه علما عزیز هستند اما هیچ کس مانند او ولایتمدار ندیدم؛ آیت الله مصباح با اینکه سنی بیشتری داشت و فیلسوف بود اما مانند سربازی کوچک فرمانبرداری رفتار می کرد.
,
 
,
رابطه های خاص حاج قاسم سلیمانی با حاج احمد داشت
, رابطه های خاص حاج قاسم سلیمانی با حاج احمد داشت, رابطه های خاص حاج قاسم سلیمانی با حاج احمد داشت,
 
,
وی با بیان اینکه حاج احمد را شما اصفهانی ها می شناسید که چه فرمانده شجاع و دلیر بود، تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی رابطه های خاص با حاج احمد داشت و پیوند عجیبی با هم داشتند؛ زمانی که حاج احمد شهید شد حاج قاسم از فراق او زارزار گریه می کرد.
,
 
,
حاجی صادقی اضافه کرد: حاج قاسم با اکثریت شخصیت های دنیا نشست داشت و خیلی از آن ها رسانه ای نشده است اما با این درجه، افتخار و جایگاه می گفت که همه موفقیت من به دلیل سربازی حضرت آقا امام خامنه ای است.
,
 
,
وی توضیح اینکه درس مشترک در مکتب همه این شهدا عبودیت خدا است، تصریح کرد: اگر کسی بخواهد به اوج عزت برسد و ماندگار شود، باید از همه بندگی ها ببرد و بنده خدا شود؛ حاج قاسم سلیمانی خود را نمی دید و دنبال نشان دادن خود نبود اما خدا گفت من، تو را به دنیا نشان می دهم.
,
 
,
حاج قاسم سلیمانی اول بر خود پیروز شد و بعد بر عالم
, حاج قاسم سلیمانی اول بر خود پیروز شد و بعد بر عالم, حاج قاسم سلیمانی اول بر خود پیروز شد و بعد بر عالم,
 
,
نماینده ولی فقیه در سپاه با تأکید بر اینکه حاج قاسم سلیمانی اول بر خود پیروز و بعد بر عالم پیروز شد، بیان کرد: چیزی که باید در مکتب حاج قاسم سلیمانی شاگردی کنیم این است که غیر از خدا شایسته فرمانبرداری نیست؛ سردار شهید سلیمانی گفت که راه رهایی از عبودیت و سلطه های دیگران عبد خدا بودن است.
,
 
,
وی افزود: همه می گفتن سردار سرداران، اما حاج قاسم بالاتر از آن سرباز ولایت را می گفت و ادامه داد که عبودیت خدا من را سرباز ولایت رساند اما راه دست یابی عبودیت خدا که به تعبیر حضرت علی (ع) عزتی از آن بالاتر نیست، تجلی توحید ربوبی حاکمیت خدا و فرمانبرداری از ولی خدا است.
,
 
,
حاجی صادقی با بیان اینکه اگر بخواهیم جهت گیری ما جهت گیری حاج احمد و حاج قاسم باشد باید مسیر بندگی خدا را پیش بگیریم، گفت: مکتب حاج قاسم مکتب عملگرایی، کارآمدی است، در مکتب حاج قاسم خدا و مردم در مقابل هم نیست و عشق به خدا او را عاشق به مردم کرد؛ حاج قاسم به دنیا اثبات کرد که خدمتگزارترین انسان به بندگان خدا، عبدترین بنده در نزد خدا است.
,
 
,
امروز دنبال کسانی هستیم خود را نبینند و مردم را برای خدا ببینند
, امروز دنبال کسانی هستیم خود را نبینند و مردم را برای خدا ببینند, امروز دنبال کسانی هستیم خود را نبینند و مردم را برای خدا ببینند,
 
,
وی خاطر نشان کرد: امروز دنبال کسانی هستیم که درد مردم را داشته باشند، کسانی کارآمد و دلسوز و خدمتگزار هستند که خود را نبینند و مردم را برای خدا ببینند؛ این عبودیت خدا و مردمگرایی دو طرف جوی نیستند.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به جلسه ای با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: حاج قاسم در این جلسه گفت که غصه جوانانی را می خورم که ابزار دست دشمن شدند؛ از دشمنی که توانسته است بچه مسلمانان را فریب دهد و بازیچه دست خود کند و نایب خود برای جنگ ما کند خوشحال نیستم آمدم که سرکرده های استکبار را بزننم اما چه کنم که استکبار دین را علیه دین قرار داده است.
,
 
,
ما از مسئولان فرهنگ حاج قاسم و حاج احمد می خواهیم
, ما از مسئولان فرهنگ حاج قاسم و حاج احمد می خواهیم, ما از مسئولان فرهنگ حاج قاسم و حاج احمد می خواهیم,
 
,
وی تأکید کرد: ما از مسئولان فرهنگ حاج قاسم و حاج احمد می خواهیم؛ گرفتار مسئولیت، پست و صندلی نشوید ما از شما می خواهیم که با خدمت به این مردم خدا را بندگی کنید و بدانید برای تقرب خدا هیچ عملی شایسته تر از خدمت به مردم نیست.
,
 
,
حاجی صادقی با بیان اینکه شهید فخری زاده یکی از شهدایی است که در راه خدمت به این نظام و مردم کم نظیر بود، افزود: ما معتقد هستیم کارآمدی و توانمندی انجام کاررا  کسانی دارند که بیشتر رنگ الهی داشته  و کسی که رنگ الهی داشته باشد به خود توجه نکرده و نگران موقعیت خود نیست و از خود عبور کرده و کسی که از خود عبور کرده باشد از هر کسی دیگر هم عبور می کند.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: با شهادت حاج قاسم و ترور و شهادت فخری زاده آن به مقصود و آرزو خود رسیدند، از نزدیک دیدم که تنها و بزرگترین آرزوی شخصی حاج قاسم سلیمانی شهادت بود؛ دشمن ما را از چه چیزی می ترساند، شهادت حاج قاسم باعث ماندگاری مکتب او شد.
,
 
,
شهادت حاج قاسم سقوط استکبار را بیشتر کرده است
, شهادت حاج قاسم سقوط استکبار را بیشتر کرده است, شهادت حاج قاسم سقوط استکبار را بیشتر کرده است,
 
,
وی با توضیح اینکه شهادت حاج قاسم نه تنها او را کمرنگ نکرد بلکه حاج قاسم به مکتبی تبدیل کرد که روزبه‌روز گسترش پیدا می کند، تصریح کرد: دشمن به این جمع بندی رسیده است که شهادت حاج قاسم برای آن ها سرعت سقوط را بیشتر کرده است؛ آمریکا و استکباری که در سراشیبی سقوط و افول ارزش ها و قدرت هستند.
,
 
,
حاجی صادقی با تأکید بر اینکه حاج قاسم به استدلال و دلیل گفت که آمریکایی ها تمام شاخصه های ابر قدرتی را از دست دادند، اظهار کرد: دنیا نمی پذیرد که آن ها بخواهند ابر قدرت باشند؛ اینکه برخی ها فکر کردند که نیروهای انقلاب منعفلانه عمل می کنند اما نه اینگونه نیست، ما پیرو مکتبی هستیم که بر اساس فضاسازی دشمن عمل نمی کنیم و بر اساس خردمندی و عقلانیت خود عمل می کنیم.
,
 
,
وی اضافه کرد: روزهای ابتدایی شهادت سردار شهید سلیمانی لازم بود که یک سیلی به آمریکایی ها بزنیم؛ تا به حال کسی جرات حمله و مقابله با آمریکا را نداشت؛ پهبادهایی آمریکا بالای سر خیلی از کشور ها می رفت اما احدی جرات مقابله و شلیک به پهباد آمرایی را نداشت و کسی جرت دارد به پادگانی که سرزمین آمریکا حساب می شود مسقیما حمله کند.
,
 
,
هدف قرار دادن عین الاسد شکست ناپذیری آمریکا را شکست
, هدف قرار دادن عین الاسد شکست ناپذیری آمریکا را شکست, هدف قرار دادن عین الاسد شکست ناپذیری آمریکا را شکست,
 
,
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه پهباد آمریکایی را با جرات زدیم و پس از شهادت حاج قاسم عین الاسد را هدف قرار دادیم، ادامه داد: هدف قرار دادن عین الاسد شکست ناپذیری آمریکا را شکست و شلیک شدن چند موشک به سفارت آمریکا دلیل شکست آمریکایی ها است.
,
 
,
وی تأکید کرد: نکته دیگر هدف قرار دادن عین الاسد نشان داد که ایران توانایی هدف قرار دادن دشمن خود را دارد؛ یکی از تحلیلگران آمریکایی می گوید که هدف ایران از زدن عین الاسد گفتن این حرف است که موشک های ما دقیق آنجایی را که ما می خواهیم بزنیم را می زند.
,
 
,
حاج قاسم مرگ تدریجی استکبار را سرعت داد
, حاج قاسم مرگ تدریجی استکبار را سرعت داد, حاج قاسم مرگ تدریجی استکبار را سرعت داد,
 
,
حاجی صادقی با توضیح اینکه بنا بر مصالح انقلاب و ملت جایی را که لازم باشد هدف حمله قرار می دهیم و بازیچه دست شما نمی شویم تصریح کرد: آمریکایی ها باید بدانند که در این منطقه جایی ندارند؛، کار بزرگ حاج قاسم این بود که مرگ تدریجی استکبار را سرعت داد.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: آقای ترامپ مجازات دیوانگی تو در ترور ناجوانمردانه حاج قاسم سلیمانی، دیدن ذلت امروز آمریکا است؛ اگر چند سال قبل رهبر معظم انقلاب اسلامی زمانی را برای نابودی رژیم صهیونیستی بیان کردند اما حاج قاسم سلیمانی به این زمان سرعت بخشید.
,
 
,
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی و مردم ایران این جنایت را فراموش نمی کنند و انتقام در جای خود باقی است، اظهار کرد: سیلی ها به آمریکایی ها و استکبار زمان خود زده می شود؛ به قول حاج قاسم از آنجایی که حسابش را نمی کنند، به آن ها زده خواهد شد؛ سردار قاآنی گفت که آمریکا همین برای شما کافی است که در خانه خود امنیت ندارید.
,
 
,
حاجی صادقی تأکید کرد: آمریکایی ها روزی نگران حزب الله لبنان، حزب الله یمن و حزب الله ایران بودند اما امروز نگران حزب الله لندن و واشنگتن است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه