اخبار داغ

امام جمعه شهرکرد تاکید کرد؛

لزوم پیگیری اجرایی شدن مصوبات سفر رئیس مجلس به چهارمحال و بختیاری

لزوم پیگیری اجرایی شدن مصوبات سفر رئیس مجلس به چهارمحال و بختیاری
امام جمعه شهرکرد گفت: همه مسؤولان استانی به خصوص نمایندگان مجلس باید پیگیر اجرایی شدن مصوبات سفر رئیس مجلس به چهارمحال و بختیاری باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز، حجت الاسلام محمدعلی نکونام در پیام جمعه 19 دی ماه 99 اظهار کرد: در آغاز پیام جمعه به مردم خوبمان توصیه می‌کنم مقید به رعایت پروتکل‌های بهداشتی باشند و زدن‌ ماسک، رعایت فاصله‌ اجتماعی و نداشتن‌ مهمانی و اجتماعات تو در تو و بزرگ  را مد نظر خود قرار دهند.

امام جمعه شهرکرد گفت:  امروز 19 دی و سالروز قیام مردم قم در سال 1356 و مقابله مردم با یک فتنه سلطنتی است،  دستگاه طاغوت دچار یک مستی و غرور شده بود، احساس امنیت هم از داخل و هم از خارج می‌کرد و خودش را از همه امور و از همه چیز مصون می‌دید لذا در مقام آن برآمد تا کاری کند که نامی از حضرت امام رضوان الهی بر او باد در ذهن‌ها باقی نماند، از همین رو مقاله‌ای را در روزنامه اطلاعات چاپ کرد تا بوسیله اقتدار خود را افزایش دهد، آن‌ها می‌خواستند با این مقاله نام امام را محو کنند اما شکست خوردند.

وی افزود: البته نکته مهم این است که این دستاوردها به شرطی حاصل می‌شود که یک مردم بصیر وجود داشته باشد مردم قم بصیرت، ایمان و صلابت را داشتند لذا به مجرد این که این مقاله نوشته شد اعتراض‌ها شروع شد که در نهایت به شهادت جمعی هم انجامید اما آغازی شد برای یک حرکت نورانی و یک جریان عظیم و  انقلاب بزرگ به حقیقت پیوست.

نکونام ادامه داد:  چهل و چند سال می‌گذرد و انقلاب اسلامی توانست ظلم و ستم را واژگون کند و معادلات جهانی را به هم بریزد.
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: امروز به خوبی وضع آمریکا را مشاهده می‌کنید، همان‌هایی که شورای امنیت و سازمان ملل در اختیارشان بود، به جایی رسیده‌اند که هیچ کس حتی مهره‌های شورای امنیت نیز نمی‌تواند اراده‌های آن‌ها را عملی کند، این اواخر شاهد بودیم که وحشی‌گری در آمریکا به اوج خودش رسید و همه اقتدار ی که این کشور به نمایش گذاشت پوچ و تو خالی بود.

وی خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها خیال ‌می‌کنند اگر مثل فخری‌زاده‌ها را از ایران بگیرند می‌توانند به این کشور آسیب برسانند اما این یک خیال باطل است چراکه همین رژیم اشغالگر الان گاهی حتی چندین ساعت هم نمی‌توانند در برابر مقاومت ایستادگی کند کما اینکه به مدد شکل گیری جزب الله در پرتوی ایران اسلامی در لبنان، یمن، عراق، سوریه و... تبدیل به یک رژیم جعلی توخالی شده است.

نکونام اضافه کرد: کوبیدن بر طبل تحریم‌ها جز نتیجه عکس به دنبال نداشت، لذا با صبر و تدبیر، با مقاومت و استقامت و  با ولایت‌مداری، وحدت و بصیرت باید راه شهید سلیمانی را قوی و محکم ادامه دهیم.
امام جمعه شهرکرد با اشاره به سفر رئیس مجلس  به چهارمحال و بختیاری، گفت: این سفرها تبعاً دارای برکاتی است، شاید آن گونه که انتظار هست نتیجه بخش نباشد، اما این انتظار وجود دارد که وقتی رئیس یک قوه  وارد یک استان می‌شود تحول چشم‌گیرتری مشاهده شود.

وی افزود: در سفر رئیس مجلس و رؤسای کمیسیون‌ها به چهارمحال و بختیاری در جلسات متعددی و نشست‌هایی که با گروه‌های مختلف برگزار شد، مسائل و مشکلات این استان مطرح شدند و تبعاٌ نقش موثری را در آبادانی استان خواهد داشت.
 
نکونام ادامه داد: یکی از دستاوردهای خوب سفر رئیس مجلس به چهارمحال و بختیاری حضور مسؤولان در مناطق محروم است خوشبختانه مشکلات استان به ویژه در مناطق محروم آن روز گذشته  در جمع بندی سفر در جلسه‌ای به نام شورای اداری که بعضی از مسئولان بودند مطرح شد، اما همه مسؤولان استانی به خصوص نمایندگان مجلس باید پیگیر اجرایی شدن مصوبات سفر رئیس مجلس به چهارمحال و بختیاری باشند.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه