اخبار داغ

امام جمعه شهر نایین:

تشکیل دولت جوان و حزب اللهی از مهمترین مؤلفه‌های انتخابات سال آینده است

تشکیل دولت جوان و حزب اللهی از مهمترین مؤلفه‌های انتخابات سال آینده است
امام جمعه نایین با اشاره به اینکه مردم باید در سرنوشت کشور حضور چشمگیری داشته باشند، گفت: از مهمترین مولفه های انتخابات سال آینده حضور دولت جوان و حزب اللهی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ حجت الاسلام سیدعلی سجادی در خطبه های نماز جمعه این هفته در رواق فاطمیه نایین با اشاره به سخنان سردار دلها شهید حاج قاسم مبنی بر اینکه ما مرد میدانیم، افزود: باتوجه به حوادث اخیر در آمریکا قدرت پوشالی این کشور رو به زوال است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

امام جمعه  نایین تصریح کرد: جمهوری اسلامی با وحدت و همدلی در بخش های مختلف دفاعی و اقتصادی با تلاش و مشارکت همگانی گام بر می دارد.

,

سجادی با اشاره به اینکه اقتدار و عظمت ایران در جهان سرمایه‌ ارزشمند نظام اسلامی محسوب می‌شود، عنوان کرد: باید با اطاعت از رهبر معظم انقلاب، اتحاد، همدلی و دشمن شناسی آن را حفظ و تقویت کرد.

,

امام جمعه نایین با اشاره به سالروز قیام سرنوشت‌ساز ۱۹ دی ماه مردم قم علیه رژیم ستم شاهی گفت: نوزدهم دی ماه در سال ۱۳۵۶ مبدا پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در ایران شد.

,

وی ادامه داد: باید ابعاد این حادثه مهم و تاریخ‌ساز در انقلاب اسلامی که نقطه عطفی در کشور محسوب می‌شود به نحو مناسبی برای مردم بویژه نسل جوان کشور تبیین شود.

,

امام جمعه نایین با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی, ملت ایران در عرصه جهانی و منطقه ای به عزت رسید، تصریح کرد: امروز باید همه مردم و مسوولان با حفظ وحدت برای تحقق اهداف و آرمان شهدا با قدرت در عرصه‌های مختلف حضور فعالی داشته باشند.

,

وی با اشاره به اینکه مردم باید در سرنوشت کشور حضور چشمگیری داشته باشند، اظهارداشت: از مهمترین مولفه های انتخابات سال آینده حضور دولت جوان و حزب اللهی است.

,

سجادی اظهارداشت: انتخابات آمریکا و اتفاق های رخ داده در این کشور درس های بزرگی دارد به ویژه برای کسانی که به آمریکا چشم امید دارند.

,

امام جمعه نایین گفت: شهید سلیمانی در زمان حیات داعش، از مرگ آن خبر داد، البته شکست داعش، شکست آمریکا است و داعش ابزار امریکا بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه