اخبار داغ

در خطبه‌های نمازجمعه این هفته هرمزگان عنوان شد؛

افول لیبرال دموکراسی غربی و شکست هیمنه پوشالی آمریکا نزدیک است/ دنیا نظاره‌گر آمریکای بدون نقاب است

افول لیبرال دموکراسی غربی و شکست هیمنه پوشالی آمریکا نزدیک است/ دنیا نظاره‌گر آمریکای بدون نقاب است
امامان جمعه هرمزگان گفتند: حمله مردم به نماد دموکراسی غربی و درگیری مسلحانه و خون ریزی در کنگره آمریکا، نمونه بارزی از آمریکای بدون نقاب است و به فضل الهی این حوادث مقدمه زیست جهانی بدون آمریکای زورگو خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس اظهار کرد: شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، آغاز مکتبی والا با ارزش‌های ناب الهی و انسانی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس با اشاره با ۱۳ دی و سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هیچگاه در زندگی خود از مبارزه و جهاد خسته نشد و ترس در دل دشمنان اسلام انداخت.

,

او در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سفر خود به بخش توکهور و هشتبندی، جاده‌های این منطقه را جاده‌های مرگ نامید و افزود: مسئولان باید فکری به حال جاده‌های دسترسی این منطقه به بندرعباس و میناب کنند.

,

امام جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه بخش توکهور و هشتبندی قطب کشاورزی استان است از نبود صنایع تبدیلی در این منطقه انتقاد کرد و از مسولان استان خواست برای جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی برای ایجاد این صنایع و حمایت از طرح‌های ابتکاری و خلاقانه جوانان این بخش اقدام کنند.

,

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده همچنین با اشاره به بازدید خود از مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران، این مجتمع را نمادی از خودباوری ملی در ساخت و تعمیر انواع شناور‌های سبک و سنگین دانست.

,

او در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس درگذشت عالم ربانی آیت الله مصباح یزدی را به ملت ایران تسلیت گفت و ایشان را عالمی بصیر دانست.

,

 شهر موشکی، پهپادها و واکسن کرونا پشتوانه سیاست ایران برای چانه‌زنی در مسایل سیاسی در منطقه و جهان است

,  شهر موشکی، پهپادها و واکسن کرونا پشتوانه سیاست ایران برای چانه‌زنی در مسایل سیاسی در منطقه و جهان است,

حجت الاسلام میثم تارم در خطبه های نمازجمعه قشم افزود: افتتاح شهر موشکی در سواحل خلیج فارس، پهپادهای رونمایی شده توسط ارتش و آزمایش واکسن کرونا در مرحله انسانی سه عامل مهم برای نشان دادن قدرت ایران اسلامی است.

وی افزود: پایگاه‌های موشکی در سراسر سواحل خلیج فارس قدرت نظامی و نقشی بازدارنده در سیاست‌های جنگ طلبانه دشمنان نظام را ایفا می‌کند.

امام جمعه قشم ادامه داد: رزمایش و رونمایی از پهپادهای با برد چهارهزار کیلومتر توسط ارتش مقتدر کشور نیز برگ زرینی در افزایش توان نظامی کشور را رقم زد.

تارم اضافه کرد: این پهپادها برای شناسایی و انهدام هدف‌های تهدید کننده کشور در منطقه کاربرد دارد.

خطیب جمعه قشم گفت: آزمایش انسانی واکسن‌های کرونا در کشور نیز قدرت علمی ایران را نشان داد که باعث شد ما در لیست معدود کشورهای دارای این علم قرار بگیریم.

وی در خصوص طرح مجلس در خصوص برجام گفت: این طرح مطابق بندهای برجام است و کسانی که به هیچکدام از بندهای برجام پایبند نبودند حالا نمی توانند رفتار انتقادی و طلبکارانه داشته باشند.

امام جمعه قشم افزود: اجرای تعهدات این توافق‌نامه یکطرفه نیست و نباید فقط از سوی جمهوری اسلامی رعایت شود.

وی ادامه داد: حمله معترضان به ساختمان کنگره آمریکا، واقعیت هایی را درباره این کشور مدعی دموکراسی برملا کرد و آمریکا دچار همان مشکلاتی شد که قصد داشت آن را در ایران به وجود بیاورد این در حالی است که غرب آسیا به آیینه شکست آمریکا تبدیل شده است و هزینه‌های فراوانی که استکبار و غرب برای جنگ های نیابتی متقبل شدند، بی اثر شد.

امام جمعه قشم خاطرنشان کرد: با مقاومت ملت‌های این منطقه و جانفشانی‌های سردار سلیمانی و همرزمانش، هزینه‌ها و برنامه های غرب و آمریکا نتیجه ای جز رسوایی نداشت.

حمله به کنگره آمریکا نشان از آمریکای بدون نقاب است/ بهسازی و تعریض مسیر دشتی به کوشکنار در اولویت قرار گیرد

حجت الاسلام محمد بارانی، خطیب نماز جمعه شهرستان پارسیان در اجتماع باشکوه نمازگزاران جمعه در مصلی امام خامنه ای ضمن دعوت مردم به تقوای الهی به آغاز مجدد غنی سازی ۲۰ درصد اورانیوم توسط دولت اشاره و اظهار کرد: این اقدام کاملا به جا اما دیر هنگام بود و همین امر باعث گستاخی و پررویی طرف مقابل شده بود در حالی که اقدام جمهوری اسلامی حتی خلاف برجام نیز نیست بلکه در همین توافق نامه نیز این حق را به ایران می دهد.

امام جمعه پارسیان ، با اشاره به نقض برجام توسط آمریکایی ها و سپس خروج آنها از برجام و عدم تعهد اروپایی ها در برابر اجرای تمام تعهدات در داخل افزود: اروپا و آمریکا کوچک ترین قدمی در اجرای تعهدات خود بر نداشته اند لذا اینها بدهکار جمهوری اسلامی هستند و باید بدانند ایران اسلامی در برابر بدعهدی و تهدیدات آنها کوتاه نخواهد آمد .

حجت الاسلام بارانی افزود: مستکبرین جهانی باید متوجه شوند که زیاده خواهی و تهدید در برابر جمهوری اسلامی برای آنها هزینه خواهد داشت و ایران مانند گاوهای شیرده شان بی غیرت و ذلیل نیست که هر غلطی دوست داشتند انجام دهند و ما سکوت کنیم.

امام جمعه پارسیان، با انتقاد شدید از بدعهدی و سخنان وقیحانه آمریکایی ها و اروپایی ها تصریح کرد: در برجام طبق گفته رئیس جمهور محترم باید تحریم ها یکباره لغو شود در حالی که نه تنها آنها تحریمی را لغو نکردند بلکه بر شدت و وسعت آن افزودند لذا هیچ دلیل منطقی و حقوقی و عقلایی برای اجرای تعهدات توسط ایران نمانده و تعجب است از برخی که هنوز به این بدعهدهای و دروغ گویان بین المللی دل بسته اند.

حجت الاسلام بارانی، با اشاره به حوادث چهارشنبه کنگره آمریکا، آنرا نشان دهنده افول لیبرال دموکراسی غربی و شکست هیمنه پوشالی آمریکا دانست و افزود: یقینا امروز آمریکا فاقد مولفه های یک ابر قدرت جهانی است و شکست طرح های آمریکا و عدم اجماع جهانی در شورای امنیت و مجمع عمومی و حوادث کنگره نشانه روشنی بر این ادعاست.

خطیب نماز جمعه شهرستان ادامه داد: حمله مردم به نماد دموکراسی غربی و درگیری مسلحانه و خون ریزی در کنگره آمریکا را نمونه بارزی از آمریکای بدون نقاب دانسته ادامه داد: به فضل الهی این حوادث مقدمه زیست جهانی بدون آمریکای زورگو خواهد بود.

امام جمعه شهرستان پارسیان، ضمن تشکر از خدمات و اقدامات مناسب و قابل تحسین در حوزه راه سازی، خاطرنشان کرد: یکی از مطالبات مردم عزیز که باید مسئولین محترم به طور جد پیگیری نمایند، اصلاح، بهسازی و تعریض مسیر ارتباطی شهر دشتی به کوشکنار و همچنین راه ارتباطی به روستاهای مغدان و شیوء می باشد که غفلت و کوتاهی در این مساله خسارت جبران ناپذیر جانی و مالی را برای مردم به همراه دارد و امیدوارم مسئولین محترم با قید فوریت و اولویت به آن توجه نمایند.

آمریکای بدون نقاب برای همگان نمایش داده شد

حجت الاسلام  عباس ذاکری، امام جمعه شهرستان جاسک  ضمن گرامیداشت ۱۹ دی ماه سالروز قیام مردم قم اظهارکرد: حادثه در قم خاتمه نیافت بلکه تبدیل به یک قیام شد.
امام جمعه جاسک با اشاره به درگذشت عالم فرزانه حضرت آیت الله مصباح یزدی، ایشان را به عنوان شهید مطهری دوم انقلاب بیان کردند که مقام معظم رهبری فرمودند ملت ما که اکنون توفیق درک علامه طباطبایی و شهید مطهری را ندارد وجود علامه مصباح این خلا را پر کرده است.

حجت الاسلام ذاکری افزود: دنیا آمریکای بدون نقاب را در حوادث اخیر مشاهده کرد و افول آمریکا چیزی نیست که قابل کتمان باشد ابر قدرتی آمریکا دیگر از بین رفته استکشوری که خود را مهد دموکراسی می داند همه دیدند که چه اتفاقاتی در آنجا رقم خورد.

وی اضافه کرد: ابر قدرتی که توان جمع کردن مسائل داخلی خودش را ندارد دیگر ابر قدرت نیست.

امام جمعه شهرستان جاسک با اشاره به رزمایش پهپادی نیروهای چهار گانه ارتش تصریح کرد:  این رزمایش پیامهای مختلفی برای همگان داشت، برای دشمنان و آمریکا و اسرائیل اعلام آمادگی ۱۰۰ درصد و همه جانبه ایران را می رساند که پاسخی قاطع و پشیمان کننده به هر گونه حماقت دشمن خواهد بود و پیام رزمایش برای جبهه مقاومت نیز حمایت همه جانبه آرامش و امنیت است.

ذاکری خاطر نشان کرد: با توجه به بدعهدی غرب  در مقابل دشمنان باید با اقتدار و عزت ایستاد.

تحریم های ظالمانه استکبار از اول برجام تاکنون نه تنها کمتر نشده بلکه بیشتر شده است

حجت الاسلام و المسلمین سالاری در خطبه های نماز جمعه امروز شهرستان سیریک، گفت: تقوا شاهراه رسیدن به برکات و رحمت های الهی است.

حجت الاسلام و المسلمین محسن سالاری امام جمعه شهرستان سیریک افزود: اگر چشم به رحمت الهی دوخته آید باید و حتما اهل تقوا باشید و قرآن برای رسیدن به این راه قرآن مسیری را معرفی کرده است.

امام جمعه سیریک با اشاره به آغاز غنی سازی ۲۰ درصدی اورانیم، تصریح کرد: این طرح باید زودتر از این موعد توسط مجلس تصویب می‌شد، الحمدالله نمایندگان ما در مجلس شورای اسلامی با درایت خود این طرح را در ۹ بند به تصویب رساندند.

حجت الاسلام و المسلمین سالاری ادامه داد: تحریم های ظالمانه استکبار از اول برجام تاکنون نه تنها کمتر نشده بلکه وسعت گرفته و بیشتر شده است.

وی اذعان داشت: استکبار جهانی بداند دوران سازش و انفعال تمام شده است، در شرایطی که تحریم ها لغو نشده است هیچ دلیل منطقی بر ادامه برجام نخواهیم داشت.

امام جمعه شهرستان سیریک با اشاره به سازمان اف ای تی اف افزود: قانون پولشویی در کشور ما تصویب شده است و نیازی به بیگانگان نیست.

امام جمعه شهرستان سیریک اضافه کرد: جنایات های آمریکا بر علیه ملت ایران تنها به پس از پیروزی انقلاب بر نمی گردد بلکه قبل از انقلاب اسلامی و تا پیروزی انقلاب اسلامی آمریکایی ها اقدامات خصمانه و جنایات کارانه ای بسیار زیادی انجام داده اند ولی متاسفانه هنوز برخی در داخل کشور درس عبرت نمیگیرند.

حجت الاسلام و المسلمین محسن سالاری افزود: همه مسئولان و دولت مردان باید تابع امر رهبر باشد ، تابعیتی که جز خیر و برکت و راه گشایی برای رفع مشکلات و مسائل مردم در جامعه و رسیدن ایران به کشوری قدرتمند و با عزت نبوده است ولی برخی خودشان را به کری و کوری زده اند و از وجود چراغی روشن در تاریکی برای رسیدن به هدف استفاده نمی کنند.

وی گفت:بی تردید بازنده اصلی وقوع انقلاب اسلامی ایران استکبار جهانی به رهبری آمریکاست و امروز در دنیا تنها کشوری که قاطعانه و دلیرانه در برابر همه زیاده خواهی های استکبار ایستاده نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و دشمنی امریکا با ملت ایران تمامی ندارد و امریکا هم به لطف خدا در آینده ای نزدیک همراه اسرائیل غاصب و آدم کش نابوده خواهند شد.

رزمایش پهباد جمهوری اسلامی ایران نشان از اقتدار نظام دارد/ ایران و جبهه مقاومت به یک ابر قدرت در منطفه تبدیل شده است

حجت الاسلام والمسلمین دکتر جواد اسماعیل نیا امام جمعه شهرستان بندرلنگه در خطبه های نماز جمعه این هفته اقدام تحسن آمیز نیروی دریایی سپاه مبنی بر بازداشت کشتی متخلف کره جنوبی در خلیج فرس را یک واقعیت و اقتدار مثال زدنی جمهوری اسلامی خواند و اظهار کرد: این واقعیت مثال زدنی نشان داد که همه کشورها باید به این باور رسیده باشند که با ایرانی مقتدر و با عظمت و دارای نیروی مسلح قوی  در تجهیرات و امکانات مقابل و مواجه هستند که  اجازه هیچ گونه پای مال کردن حقی از ملت ایران را به احدی نخواهند داد و اگر کسی بخواهد در این عرصه اقدامی انجام دهد در چنگال توانمند نیروهای مقتدر ما تسخیر وتسلیم خواهند شد.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه افزود: رزمایش پهبادی ارتش جمهوری اسلامی و رونمایی از انواع هواپیماهای بدون سرنشین و پهبادی پیشرفته موجب شگفتی جهانیان شده است و دشمنان با دیدن این رزمایش اعتراف کردند ایران به یک ابر قدرت در منطقه و جهان تبدیل شده است.

اسماعیل نیا با بیان اینکه تبدیل شدن ایران به یک ابر قدرت در جهان نشات گرفته از استعداد جوانان این مرز و بوم است ادامه داد: رزمایش پهبادی ایران و نمایش قدرت و کسب این افتخار در روزگاری که تحریم های سخت علیه ایران بالا گرفته نشان از باور و تکیه به استعداد و توان  داخلی است که موجب پیروزی ملت ایران و افتخار جهانی خلق کردیم و ایران و جبهه مقاومت امروز در همه عرصه ها به ویژه در عرصه نظامی و پهبادی به یک ابر قدرت در منطقه تبدیل شده است.

وی با یادآوری اتفاقات چند روز اخیر در مجلس و کنگره آمریکا اضافه کرد: ایران اسلامی و مردم بصیر و آگاه از روی کار آمدن دموکرات ها خوشحال و ذوق زده نخواهند شد چرا که تاریخ را میدانند و گواه از این دارد که بیشترین ظلم ها و جنایت ها را دموکرات ها در حق مردم مظلوم ما روا داشتند.لذا در باب اعتراضات، از بهم ریختن دولت آمریکا خوشحال خواهیم شد و وقت آن رسیده که غرب با دیدن صحنه هایی که در مجلس و کنگره آمریکا اتفاق افتاده است درس بگیرند و بیدار شوند .

امام جمعه شهرستان بندرلنگه خطاب به جوانان خاطر نشان کرد: دوره؛دوره رسانه ها است و سکوت رسانه ها در برابر چنین اتفاق بزرگی گویای آن است که از غرب به ویژه آمریکا و اسرائیل دستور میگیرند و دست نشانده ی آنها هستند لذا جوانان فریب ذرق و برق رسانه های معاند نخورید و بدانید که شما در  اوج عزت و اقتدار هستید .

انتهای پیام/

,

حجت الاسلام میثم تارم در خطبه های نمازجمعه قشم افزود: افتتاح شهر موشکی در سواحل خلیج فارس، پهپادهای رونمایی شده توسط ارتش و آزمایش واکسن کرونا در مرحله انسانی سه عامل مهم برای نشان دادن قدرت ایران اسلامی است.

,

وی افزود: پایگاه‌های موشکی در سراسر سواحل خلیج فارس قدرت نظامی و نقشی بازدارنده در سیاست‌های جنگ طلبانه دشمنان نظام را ایفا می‌کند.

,

امام جمعه قشم ادامه داد: رزمایش و رونمایی از پهپادهای با برد چهارهزار کیلومتر توسط ارتش مقتدر کشور نیز برگ زرینی در افزایش توان نظامی کشور را رقم زد.

,

تارم اضافه کرد: این پهپادها برای شناسایی و انهدام هدف‌های تهدید کننده کشور در منطقه کاربرد دارد.

,

خطیب جمعه قشم گفت: آزمایش انسانی واکسن‌های کرونا در کشور نیز قدرت علمی ایران را نشان داد که باعث شد ما در لیست معدود کشورهای دارای این علم قرار بگیریم.

,

وی در خصوص طرح مجلس در خصوص برجام گفت: این طرح مطابق بندهای برجام است و کسانی که به هیچکدام از بندهای برجام پایبند نبودند حالا نمی توانند رفتار انتقادی و طلبکارانه داشته باشند.

,

امام جمعه قشم افزود: اجرای تعهدات این توافق‌نامه یکطرفه نیست و نباید فقط از سوی جمهوری اسلامی رعایت شود.

,

وی ادامه داد: حمله معترضان به ساختمان کنگره آمریکا، واقعیت هایی را درباره این کشور مدعی دموکراسی برملا کرد و آمریکا دچار همان مشکلاتی شد که قصد داشت آن را در ایران به وجود بیاورد این در حالی است که غرب آسیا به آیینه شکست آمریکا تبدیل شده است و هزینه‌های فراوانی که استکبار و غرب برای جنگ های نیابتی متقبل شدند، بی اثر شد.

,

امام جمعه قشم خاطرنشان کرد: با مقاومت ملت‌های این منطقه و جانفشانی‌های سردار سلیمانی و همرزمانش، هزینه‌ها و برنامه های غرب و آمریکا نتیجه ای جز رسوایی نداشت.

,

حمله به کنگره آمریکا نشان از آمریکای بدون نقاب است/ بهسازی و تعریض مسیر دشتی به کوشکنار در اولویت قرار گیرد

,

حجت الاسلام محمد بارانی، خطیب نماز جمعه شهرستان پارسیان در اجتماع باشکوه نمازگزاران جمعه در مصلی امام خامنه ای ضمن دعوت مردم به تقوای الهی به آغاز مجدد غنی سازی ۲۰ درصد اورانیوم توسط دولت اشاره و اظهار کرد: این اقدام کاملا به جا اما دیر هنگام بود و همین امر باعث گستاخی و پررویی طرف مقابل شده بود در حالی که اقدام جمهوری اسلامی حتی خلاف برجام نیز نیست بلکه در همین توافق نامه نیز این حق را به ایران می دهد.

,

امام جمعه پارسیان ، با اشاره به نقض برجام توسط آمریکایی ها و سپس خروج آنها از برجام و عدم تعهد اروپایی ها در برابر اجرای تمام تعهدات در داخل افزود: اروپا و آمریکا کوچک ترین قدمی در اجرای تعهدات خود بر نداشته اند لذا اینها بدهکار جمهوری اسلامی هستند و باید بدانند ایران اسلامی در برابر بدعهدی و تهدیدات آنها کوتاه نخواهد آمد .

,

حجت الاسلام بارانی افزود: مستکبرین جهانی باید متوجه شوند که زیاده خواهی و تهدید در برابر جمهوری اسلامی برای آنها هزینه خواهد داشت و ایران مانند گاوهای شیرده شان بی غیرت و ذلیل نیست که هر غلطی دوست داشتند انجام دهند و ما سکوت کنیم.

,

امام جمعه پارسیان، با انتقاد شدید از بدعهدی و سخنان وقیحانه آمریکایی ها و اروپایی ها تصریح کرد: در برجام طبق گفته رئیس جمهور محترم باید تحریم ها یکباره لغو شود در حالی که نه تنها آنها تحریمی را لغو نکردند بلکه بر شدت و وسعت آن افزودند لذا هیچ دلیل منطقی و حقوقی و عقلایی برای اجرای تعهدات توسط ایران نمانده و تعجب است از برخی که هنوز به این بدعهدهای و دروغ گویان بین المللی دل بسته اند.

,

حجت الاسلام بارانی، با اشاره به حوادث چهارشنبه کنگره آمریکا، آنرا نشان دهنده افول لیبرال دموکراسی غربی و شکست هیمنه پوشالی آمریکا دانست و افزود: یقینا امروز آمریکا فاقد مولفه های یک ابر قدرت جهانی است و شکست طرح های آمریکا و عدم اجماع جهانی در شورای امنیت و مجمع عمومی و حوادث کنگره نشانه روشنی بر این ادعاست.

,

خطیب نماز جمعه شهرستان ادامه داد: حمله مردم به نماد دموکراسی غربی و درگیری مسلحانه و خون ریزی در کنگره آمریکا را نمونه بارزی از آمریکای بدون نقاب دانسته ادامه داد: به فضل الهی این حوادث مقدمه زیست جهانی بدون آمریکای زورگو خواهد بود.

,

امام جمعه شهرستان پارسیان، ضمن تشکر از خدمات و اقدامات مناسب و قابل تحسین در حوزه راه سازی، خاطرنشان کرد: یکی از مطالبات مردم عزیز که باید مسئولین محترم به طور جد پیگیری نمایند، اصلاح، بهسازی و تعریض مسیر ارتباطی شهر دشتی به کوشکنار و همچنین راه ارتباطی به روستاهای مغدان و شیوء می باشد که غفلت و کوتاهی در این مساله خسارت جبران ناپذیر جانی و مالی را برای مردم به همراه دارد و امیدوارم مسئولین محترم با قید فوریت و اولویت به آن توجه نمایند.

,

آمریکای بدون نقاب برای همگان نمایش داده شد

,

حجت الاسلام  عباس ذاکری، امام جمعه شهرستان جاسک  ضمن گرامیداشت ۱۹ دی ماه سالروز قیام مردم قم اظهارکرد: حادثه در قم خاتمه نیافت بلکه تبدیل به یک قیام شد.
امام جمعه جاسک با اشاره به درگذشت عالم فرزانه حضرت آیت الله مصباح یزدی، ایشان را به عنوان شهید مطهری دوم انقلاب بیان کردند که مقام معظم رهبری فرمودند ملت ما که اکنون توفیق درک علامه طباطبایی و شهید مطهری را ندارد وجود علامه مصباح این خلا را پر کرده است.

,
,

حجت الاسلام ذاکری افزود: دنیا آمریکای بدون نقاب را در حوادث اخیر مشاهده کرد و افول آمریکا چیزی نیست که قابل کتمان باشد ابر قدرتی آمریکا دیگر از بین رفته استکشوری که خود را مهد دموکراسی می داند همه دیدند که چه اتفاقاتی در آنجا رقم خورد.

,

وی اضافه کرد: ابر قدرتی که توان جمع کردن مسائل داخلی خودش را ندارد دیگر ابر قدرت نیست.

,

امام جمعه شهرستان جاسک با اشاره به رزمایش پهپادی نیروهای چهار گانه ارتش تصریح کرد:  این رزمایش پیامهای مختلفی برای همگان داشت، برای دشمنان و آمریکا و اسرائیل اعلام آمادگی ۱۰۰ درصد و همه جانبه ایران را می رساند که پاسخی قاطع و پشیمان کننده به هر گونه حماقت دشمن خواهد بود و پیام رزمایش برای جبهه مقاومت نیز حمایت همه جانبه آرامش و امنیت است.

,

ذاکری خاطر نشان کرد: با توجه به بدعهدی غرب  در مقابل دشمنان باید با اقتدار و عزت ایستاد.

,

تحریم های ظالمانه استکبار از اول برجام تاکنون نه تنها کمتر نشده بلکه بیشتر شده است

,

حجت الاسلام و المسلمین سالاری در خطبه های نماز جمعه امروز شهرستان سیریک، گفت: تقوا شاهراه رسیدن به برکات و رحمت های الهی است.

,

حجت الاسلام و المسلمین محسن سالاری امام جمعه شهرستان سیریک افزود: اگر چشم به رحمت الهی دوخته آید باید و حتما اهل تقوا باشید و قرآن برای رسیدن به این راه قرآن مسیری را معرفی کرده است.

,

امام جمعه سیریک با اشاره به آغاز غنی سازی ۲۰ درصدی اورانیم، تصریح کرد: این طرح باید زودتر از این موعد توسط مجلس تصویب می‌شد، الحمدالله نمایندگان ما در مجلس شورای اسلامی با درایت خود این طرح را در ۹ بند به تصویب رساندند.

,

حجت الاسلام و المسلمین سالاری ادامه داد: تحریم های ظالمانه استکبار از اول برجام تاکنون نه تنها کمتر نشده بلکه وسعت گرفته و بیشتر شده است.

,

وی اذعان داشت: استکبار جهانی بداند دوران سازش و انفعال تمام شده است، در شرایطی که تحریم ها لغو نشده است هیچ دلیل منطقی بر ادامه برجام نخواهیم داشت.

,

امام جمعه شهرستان سیریک با اشاره به سازمان اف ای تی اف افزود: قانون پولشویی در کشور ما تصویب شده است و نیازی به بیگانگان نیست.

,

امام جمعه شهرستان سیریک اضافه کرد: جنایات های آمریکا بر علیه ملت ایران تنها به پس از پیروزی انقلاب بر نمی گردد بلکه قبل از انقلاب اسلامی و تا پیروزی انقلاب اسلامی آمریکایی ها اقدامات خصمانه و جنایات کارانه ای بسیار زیادی انجام داده اند ولی متاسفانه هنوز برخی در داخل کشور درس عبرت نمیگیرند.

,

حجت الاسلام و المسلمین محسن سالاری افزود: همه مسئولان و دولت مردان باید تابع امر رهبر باشد ، تابعیتی که جز خیر و برکت و راه گشایی برای رفع مشکلات و مسائل مردم در جامعه و رسیدن ایران به کشوری قدرتمند و با عزت نبوده است ولی برخی خودشان را به کری و کوری زده اند و از وجود چراغی روشن در تاریکی برای رسیدن به هدف استفاده نمی کنند.

,

وی گفت:بی تردید بازنده اصلی وقوع انقلاب اسلامی ایران استکبار جهانی به رهبری آمریکاست و امروز در دنیا تنها کشوری که قاطعانه و دلیرانه در برابر همه زیاده خواهی های استکبار ایستاده نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و دشمنی امریکا با ملت ایران تمامی ندارد و امریکا هم به لطف خدا در آینده ای نزدیک همراه اسرائیل غاصب و آدم کش نابوده خواهند شد.

,

رزمایش پهباد جمهوری اسلامی ایران نشان از اقتدار نظام دارد/ ایران و جبهه مقاومت به یک ابر قدرت در منطفه تبدیل شده است

,

حجت الاسلام والمسلمین دکتر جواد اسماعیل نیا امام جمعه شهرستان بندرلنگه در خطبه های نماز جمعه این هفته اقدام تحسن آمیز نیروی دریایی سپاه مبنی بر بازداشت کشتی متخلف کره جنوبی در خلیج فرس را یک واقعیت و اقتدار مثال زدنی جمهوری اسلامی خواند و اظهار کرد: این واقعیت مثال زدنی نشان داد که همه کشورها باید به این باور رسیده باشند که با ایرانی مقتدر و با عظمت و دارای نیروی مسلح قوی  در تجهیرات و امکانات مقابل و مواجه هستند که  اجازه هیچ گونه پای مال کردن حقی از ملت ایران را به احدی نخواهند داد و اگر کسی بخواهد در این عرصه اقدامی انجام دهد در چنگال توانمند نیروهای مقتدر ما تسخیر وتسلیم خواهند شد.

,

امام جمعه شهرستان بندرلنگه افزود: رزمایش پهبادی ارتش جمهوری اسلامی و رونمایی از انواع هواپیماهای بدون سرنشین و پهبادی پیشرفته موجب شگفتی جهانیان شده است و دشمنان با دیدن این رزمایش اعتراف کردند ایران به یک ابر قدرت در منطقه و جهان تبدیل شده است.

,

اسماعیل نیا با بیان اینکه تبدیل شدن ایران به یک ابر قدرت در جهان نشات گرفته از استعداد جوانان این مرز و بوم است ادامه داد: رزمایش پهبادی ایران و نمایش قدرت و کسب این افتخار در روزگاری که تحریم های سخت علیه ایران بالا گرفته نشان از باور و تکیه به استعداد و توان  داخلی است که موجب پیروزی ملت ایران و افتخار جهانی خلق کردیم و ایران و جبهه مقاومت امروز در همه عرصه ها به ویژه در عرصه نظامی و پهبادی به یک ابر قدرت در منطقه تبدیل شده است.

,

وی با یادآوری اتفاقات چند روز اخیر در مجلس و کنگره آمریکا اضافه کرد: ایران اسلامی و مردم بصیر و آگاه از روی کار آمدن دموکرات ها خوشحال و ذوق زده نخواهند شد چرا که تاریخ را میدانند و گواه از این دارد که بیشترین ظلم ها و جنایت ها را دموکرات ها در حق مردم مظلوم ما روا داشتند.لذا در باب اعتراضات، از بهم ریختن دولت آمریکا خوشحال خواهیم شد و وقت آن رسیده که غرب با دیدن صحنه هایی که در مجلس و کنگره آمریکا اتفاق افتاده است درس بگیرند و بیدار شوند .

,

امام جمعه شهرستان بندرلنگه خطاب به جوانان خاطر نشان کرد: دوره؛دوره رسانه ها است و سکوت رسانه ها در برابر چنین اتفاق بزرگی گویای آن است که از غرب به ویژه آمریکا و اسرائیل دستور میگیرند و دست نشانده ی آنها هستند لذا جوانان فریب ذرق و برق رسانه های معاند نخورید و بدانید که شما در  اوج عزت و اقتدار هستید .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه