اخبار داغ

حنای بوقچی‌های انگلیسی دیگر رنگی ندارد؛

بهم ریختگی آشکار رسانه‌های معاند بعد از سخنان رهبر معظم انقلاب/ کارنامه سیاه غرب دلیل اصلی #نه_ به_ واکسن_ آمریکایی

بهم ریختگی آشکار رسانه‌های معاند بعد از سخنان رهبر معظم انقلاب/ کارنامه سیاه غرب دلیل اصلی #نه_ به_ واکسن_ آمریکایی
علیرغم همه جوسازی ها رسانه های غربی درباره خرید واکسن، سخنان رهبر معظم انقلاب درباره ممنوعیت ورود واکسن از آمریکا، انگلیس، تمام نقشه ها و راهبردشان را بهم ریخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، کرونا ویروس هزار چهره ای که به اعتقاد بسیاری از متخصصین هنوز چهره واقعی خودش را نشان نداده و فقط می توان از پس آمار مرگ و میر جهانی فهمید این ویروس منحوس چه بلایی به سر بشر می آورد که همین ناشناخته بودن کرونا بشر را در تولید واکسن نیز دچار چالش کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

اما خطرناک تر از ویروس کرونا، ادعای کشورهای تروریست و خبیثی چون آمریکا و انگلیس برای تولید واکسن کرونا است که علیرغم ادعاهایی که در تولید واکسن دارند همچنان کرونا بر گرده این جوامع به اصطلاح پیشرفته می تازد.

,

با ادعای تولید واکسن در آمریکا علیرغم اینکه ایران با چند دهه تجربه در تولید واکسن را آغاز کرده است و مراحل مختلف خود را با سرعت حیرت آوری پشت سر می گذارد، عده ای وطن پرست خارج نشین و غرب پرست داخلی فریاد وامصیبتا سردادند که واکسن کرونا به مردم ایران نمی رسد!

,

جمهوری اسالامی ایران از همان روزهای ابتدایی مسیرها را برای خرید واکسن از کشورهای مختلف هموار کردند  و ایران از جمله کشورهایی بود که در لیست درخواست کنندگان خرید واکسن قرار گرفت اما باز رسانه های غربی – بخوانیبد بوقچی های سلطنت طلب_ در بدبخت انگاری ملت ایران و ایجاد تشکیک در واکسن ایرانی کم نگذاشتند.

,

, ,

هر چند آمریکا و انگلیس در رونمایی واکسن کرونایشان سعی داشتند نمایش خوبی به اجرا بگذارند اما گویا در این هم توفیق چندانی نداشتند و آثاز تبلیغات نمایشی آن ها در تولید واکسن کرونا درآمارهای عجیب و غریب تلفاتشان تا چند هزار نفر بروز پیدا کرد.

,

در پی جوسازی ها و جریان سازی های رسانه های غربی و البته عده ای مغلوب غرب درباره خرید واکسن از آمریکا و غیره رهبر معظم انقلاب در سخنانی حکیمانه آب پاکی روی دست همه جریان ها ریختند و ورود واکسن از آمریکا، انگلیس و فرانسه را ممنوع اعلام کردند، خبری که تمام نقشه ها و راهبر رسانه های معاند را بهم ریخت.

,

این خشم آن قدر قابل کنترل است که رسانه ای چون بی بی سی فارسی به تناقض گویی افتاده و خودش نمی داند باید چه سیاستی را در قبال این تدبیر رهبر جمهوری اسلامی پیش بگیرد، انقدر که به توهم نگاری تمسک جسته است.

,

بهم ریختگی خط و مشی بی بی سی بعد از سخنان رهبر معظم انقلاب

, بهم ریختگی خط و مشی بی بی سی بعد از سخنان رهبر معظم انقلاب, بهم ریختگی خط و مشی بی بی سی بعد از سخنان رهبر معظم انقلاب,

, ,

در این میان رسانه ها و بوقچی های غرب پرست داخلی هم چنان در سیاست خود راجع به واکسن کرونا تغییر موضع داده اند که مجبور شدند سیاست قبلی خوب را نقض کنند و پارادوکس این رسانه ها را به شدت خنده دار و مضحک جلوه داده است، به گونه ای که یکی از کانال های اصلاح طلب که تا چندی پیش از زبان عباس عبدی از فعالان اصلاح طلب سعی در این داشت واکسن چینی را بالاتر از بهترین واکسن های غرب معرفی کند، دیروز بعد از سخنان رهبر معظم انقلاب روایتش را به شدت علیه واکسن چینی تغییر داد.

,

, ,

اجبار ناگهانی در تغییر سیاست رسانه ها و جارچی های سلطنت طلب علیه جمهوری اسلامی به قدری برایشان چالش برانگیز بوده که مواضعشان دشمنی آن ها با ملت ایران روشن تر و نمایان تر کرد.

,

دیروز حمله به ایران؛ امروز در لباس مردم ایران!

, دیروز حمله به ایران؛ امروز در لباس مردم ایران!, دیروز حمله به ایران؛ امروز در لباس مردم ایران!,

, , , ,

در بی اعتمادی به واکسن آمریکایی فایزر همین بس که روز گذشته مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا در آمریکا به 4000 نفر رسید و هریس با سرنگ درپوش دار! واکسن کرونا را دریافت می کند! حتی نتانیاهو رژیم صهیونیستی هم از دریافت واکسن فایزر خودداری می کند! و تولید مشکوک واکسن در آمریکا، انگلیس در حالی است که آن ها کشورهای جهان سوم را موش آزمایشگاهی خود تلقی می کنند.

,

تزریق نمایشی واکسن کرونا هریس که رسانه ها مورد تمسخر واقع شد

, تزریق نمایشی واکسن کرونا هریس که رسانه ها مورد تمسخر واقع شد, تزریق نمایشی واکسن کرونا هریس که رسانه ها مورد تمسخر واقع شد,

, ,

این بی اعتمادی گسترده به واکسن آمریکایی و انگلیسی نه تنها در ایران بلکه سایر جوامع دیگر درحالی است که ایران به عنوان یکی از قطب های تولید واکسن در دنیا، در تولید واکسن کرونا از پشتوانه علمی و ایمنی برخوردار است تا جایی که فاز اول تزریق انسانی این واکسن را از خودشان و فرزندانشان آغاز کردند.

,

این افتخار و موفقیت در حالی بود که حتی رسانه های خارجی و غربی هم از حیرت مقابل موفقیت ایران در تولید واکسن سر تعظیم فرود آوردند و زبان به تحسین گشودند تا جایی که خبرنگار الجزیره انگلیسی و ستون نویس المانیتور نوشت: «احترام به دانشمندان ایرانی که با وجود تحریم‌ها و فشارها قادر به آغاز آزمایش‌های انسانی واکسن کویید-۱۹ خود هستند. تنها چند کشور در سراسر جهان به چنین مرحله‌ای رسیدند. مهم نیست که آنها موفق شوند یا شکست بخورند، این شهامت ادامه دادن است که مهم است.»

,

بخشی از واکنش رسانه ها به موفقیت ایران در تولید واکسن

, بخشی از واکنش رسانه ها به موفقیت ایران در تولید واکسن, بخشی از واکنش رسانه ها به موفقیت ایران در تولید واکسن,

, ,

پیشتازی ایران در تولید واکسن از یک سو و حرکت بی نظیردر تولید ماسک و ملزومات بهداشتی و همچنین توفیق در کنترل شیوع ویروس کرونا با طرح بیماریابی «طرح شهید سلیمانی» از سویی دیگر، در کنار روزهای مرگ بار کشورهای مدعی چون آمریکا نیز حیرت جهان را برانگیخته است و به گفته وزیر بهداشت ایران الگو برای سایر کشورها در کنترل ویروس کرونا شده است.

,

درباره دستاوردهای اجرای طرح بیماریابی و مدیریت کرونا (طرح شهید سلیمانی) در کشور که با هدف کاهش 10درصدی مرگ‌‌ومیر و کاهش 30درصدی بستری کرونا شروع شد همین بس که به گفته وزیر بهداشت « امروز به‌جای 10درصد، شاهد کاهش 60درصدی مرگ‌ومیر روزانه بیماران و به‌جای 30درصد، شاهد کاهش 70درصدی بستری بیماران کووید19 در کشور هستیم» که طبیعی است خشم معاندین و دشمنان ملت شریف ایران را برانگیزد.

,

آنچه در این میان مهم است تجربه های تلخ گذشته را هم نباید در خصوص کشورهای غربی فراموش کرد چراکه کارنامه دشمنی غرب در گازهای خردل آلمانی،  کشتار 9 میلیون ایرانی توسط انگلستان، خون های آلوده به HIV فرانسه سیاه است و شکی نیست واکسن  کرونای امریکایی هم ادامه همین مسیر کثیف و خطرناک باشد.

,

از توفیقات چهل ساله نظام جمهوری اسلامی نوشتن، عمری به بلندی این انقلاب می خواهد چراکه در هر موضوع فرزندان این سرزمین چنان شاهکاری خلق کرده اند که جهانی را به حیرت واداشته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه