اخبار داغ

بازخوانی پرونده سیاه غرب در حملات بیولوژیک؛

دنیا موش آزمایشگاهیِ صاحبان قدرت/ در لابراتوارهای تولید مرگ اروپا چه می‌گذرد؟

دنیا موش آزمایشگاهیِ صاحبان قدرت/ در لابراتوارهای تولید مرگ اروپا چه می‌گذرد؟
کشورهای غربی را می‌توان به آزمایشگاه‌های تولید مرگ تشبیه کرد؛ تاریخ پر است از خطرات سیاهی اروپا و آمریکا که از مردم کشورهای دیگر به عنوان نمونه‌هایی برای تست دستاوردهای خود بهره‌ جسته‌اند. لذا عقل سلیم می‌طلبد که در مواجهه با این دولت‌ها هوشیارانه‌تر و عاقلانه‌تر عمل کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ اولین بار نیست که شاهد جنگ بیولوژیکی در سطح جهان و به ویژه ایران هستیم. استکبار جهانی به عنوان یک کشور پر مدعا همواره در رأس این اقدامات بوده است. آمریکا با استفاده از تسلیحات بیولوژیکی جنایت‌های متعددی را علیه کشورهای دیگر مرتکب شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

بسیاری از کشورهای آسیب دیده معتقدند که آمریکا، انگلیس و فرانسه به نوعی آزمایشگاه های تولید مرگ هستند.

,

با نگاهی به سابقه دولت‌های مختلف آمریکا درخواهیم یافت که این کشور همواره در تلاش است تا تکنولوژی‌هایی را کشف و به کارگیرند که دیگر کشورها به دلیل مرگبار بودن از آنها فاصله گرفته‌اند؛ چرا که این تکنولوژی ها بسیار خطرناک تر و کشنده تر از سلاح های انفجاری است.

, با نگاهی به سابقه دولت‌های مختلف آمریکا درخواهیم یافت که این کشور همواره در تلاش است تا تکنولوژی‌هایی را کشف و به کارگیرند که دیگر کشورها به دلیل مرگبار بودن از آنها فاصله گرفته‌اند؛ چرا که این تکنولوژی ها بسیار خطرناک تر و کشنده تر از سلاح های انفجاری است.,

با شیوع بیماری کرونا، همه از حمله بیولوژیکی آمریکا در این راستا سخن گفتند و در این زمینه جمعی از پزشکان ایرانی متخصص و فوق‌تخصص بیماری‌های عفونی، ریه، آسم و آلرژی با انتشار نامه‌ای خطاب به رؤسای کشورهای منطقه با توجه به قوت گرفتن این فرضیه که "شیوع ویروس کرونا مبتنی بر حمله بیولوژیک آمریکا بوده است" از رؤسای کشورهای منطقه خواستند به تخریب آزمایشگاه‌های بیولوژیک آمریکا در منطقه اقدام کنند.

,

, ,

در بخشی از این نامه آمده بود که سابقه ایالات متحده در به‌کارگیری حملات بیولوژیک در ایالات متحده آمریکا یک برنامه پژوهش و توسعه تسلیحات بیولوژیکی تحت مدیریت یک سازمان غیرنظامی (the War Reserve Service) در سال 1942 به‌دستور فرانکلین روزولت رئیس‌جمهور وقت در کمپ دتریک مریلند شروع شد و این شیوه از جنگ تا امروز علیه کشورهایی که منافع این کشور را به خطر می‌اندازد در دستور کار قرار گرفت.

,

به گفته جمعی از پزشکان ایرانی متخصص و فوق‌تخصص بیماری‌های عفونی، ریه، آسم و آلرژی یکی از دلایلی که می‌توان COVID-19 را ساخت آزمایشگاه‌های بیولوژیک دانست، شباهت‌های عجیب آن به بیماری سارس است. بنابراین دور از انتظار نیست که آمریکا چنین اقدام خصمانه را انجام داده باشد.

,

آنچه که مورد سوال است این است که این سلاح بیولوژیک کجا تولید می‌شود؟

, آنچه که مورد سوال است این است که این سلاح بیولوژیک کجا تولید می‌شود؟,

اصلی‌ترین آزمایشگاه‌های بیولوژیک نظامی آمریکا که توان تولید ویروس را دارند، آزمایشگاه‌های درجه 4 هستند.

,

آمریکا از این آزمایشگاه ها به عنوان خطرناک ترین آزمایشگاه های این کشور یاد می کند که در این آزمایشگاه ها دانشمندان سراسر جهان در حال تهیه و آزمایش انواع ویروس های خطرناک و مرگ آور هستند که البته باید گفت این دانشمندان اجیر شده هستند.

,

در عرصه حمله بیولوژیکی فرانسه و انگلیس نیز آمریکا را تنها نگذاشتند. واردات فرآورده‌های خونی مبتلا به ایذر یک شرکت فرانسوی، از یاد ملت ایران پاک نخواهد شد؛ وارداتی که موجب شد تعدادی زیادی از هم وطنان به بیماری هایی مانند هپاتیت C و ایدز مبتلا شوند.

, در عرصه حمله بیولوژیکی فرانسه و انگلیس نیز آمریکا را تنها نگذاشتند. واردات فرآورده‌های خونی مبتلا به ایذر یک شرکت فرانسوی، از یاد ملت ایران پاک نخواهد شد؛ وارداتی که موجب شد تعدادی زیادی از هم وطنان به بیماری هایی مانند هپاتیت C و ایدز مبتلا شوند.,

, , ,

این اقدام صورت گرفته به دوران جنگ ایران و عراق مربوط می‌شود در سال های 62 و 63  انستیتو «مریو» که اکنون در مالکیت شرکت سنوفی اَوِنتیس فرانسوی است فاکتور‌های انعادی آلوده به «اچ‌ آی وی» را برای استفاده بیماران هموفیلی به برخی کشور‌ها نظیر آلمان (غربی)، ایتالیا، آرژانتین، عربستان، عراق و ایران و... صادر کرد و این مسئله موجب شد که تعدادی از بیماران هموفیلی و تالاسمی که از این فرآوردها به عنوان دارو استفاده کردند به این ویروس مبتلا شده و جان خود را از دست بدهند. این اقدامات تنها گوشه کوچکی از فعالیت های گسترده غربی ها با استفاده از جنگ بیولوژیکی علیه جمهوری اسلامی ایران است.

,

مقام معظم رهبری روز گذشته در بیانات خود به این مهم اشاره کردند که ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی ممنوع است. اگر آمریکایی‌ها توانسته بودند واکسن تولید کنند این افتضاح در کشور خودشان به بار نمی‌آمد.

,

معظم له بیان کردند: من واقعاً به این‌ها اعتماد هم ندارم. گاهی می‌خواهند واکسن را روی ملت‌های دیگر امتحان کنند. به فرانسه هم خوشبین نیستیم چون سابقه خون‌های آلوده را دارند. امّا اگر از جایی دیگر که مطمئن باشد بخواهد وارد کنند اشکالی ندارد.

,

آنچه در خصوص واکسن آمریکایی مشهود است این است که علی رغم انتشار اخبار تأثیر گذاری واکسن کرونای شرکت فایزر؛ اما شاهد اخبار متعددی نسبت به واکنش این واکسن در دریافت کنندگان و حتی فوت تعدادی از آنان بوده ایم. نشریه ایندپندنت مصر در این خصوص نوشته است که سازمان غذا و دارو تایید کرده یکی از افراد فوت شده دارای چاقی مفرط بوده و از تصلب شرایین رنج می برده است و وی ٣ روز پس از دریافت نخستین دوز واکسن فوت کرده است.

,

جاش میگل یکی از پزشکان بیمارستانی در ایالت جورجیا آمریکا، ۲۰ دسامبر نخستین دوز از واکسن کووید ۱۹ فایزر را دریافت کرد. اما ۹ روز پس از دریافت این واکسن وی دچار سردرد و سرفه شد. روز بعد تست ویروس کرونای وی مثبت شد. همچنین یک پزشک آمریکایی که سه هفته پیش واکسن کرونای فایزر را تزریق کرده بود به طور ناگهانی در گذشت.

,

بنابر این گزارش؛ باید این مهم را بدانیم که ایران تنها کشوری نیست که از کشورهای اروپایی واردات واکسن نخواهد داشت و چنانچه واکسن های این کشورها کارایی دارد این سوال مطرح می شود که چرا شاهد تلفات وسیع پس از تزریق واکسن در این کشورها هستیم. ملت و مسئولان ما بدانند و به این مسئله توجه کنند که جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک قطب بزرگ پزشکی توانسته واکسن کرونا را با پشتوانه علمی و ایمن بسازد.

,

منابع:

,

https://tn.ai/2226792

,

mshrgh.ir/443812

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه