اخبار داغ

رئیس هیات فوتبال هرمزگان:

مشکل اصلی باشگاه‌ها اقتصاد و عدم مدیریت صحیح است/ رئیس شورای ورزش استان باید برای هرمزگان وقت بگذارد

مشکل اصلی باشگاه‌ها اقتصاد و عدم مدیریت صحیح است/ رئیس شورای ورزش استان باید برای هرمزگان وقت بگذارد
رنجبریان گفت: مسئله اصلی برای باشگاه‌ها اقتصاد و عدم مدیریت صحیح است، سازمان برنامه و بودجه می‌داند که صنایع و فولاد چه مقدار تخصیص اعتبار داشته و درصد ورزشی آن چقدر بوده است اما آیا تا به‌حال فردی سوال کرده است که آن هزینه‌ها کجا صرف می‌شوند؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ طبق توافق و موافقت فدراسیون فوتبال قراربود انتخابات هیات فوتبال استان هرمزگان ۱۸ آبان‌ماه برگزار شود اما براساس جوابیه ستاد مدیریت بیماری کرونا استان که ۱۷ آبان ماه به اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان ارسال شده بود صبح روز ۱۸ آبان ماه این مراسم لغو شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

عباس امینی زاده رئیس پیشین هیات فوتبال هرمزگان از رقابت در انتخابات هیات فوتبال هرمزگان انصراف داد و رقابت بین قاسم رنجبریان، مهدیه دسینه و عبدالحمید دبیده انجام شد.

,

حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال که به عنوان رئیس مجمع حضورداشت انتخابات هیات فوتبال هرمزگان را بدون حضور خبرنگاران برگزارکرد و پس از کش و قوس های فراوان قاسم رنجبریان با ۱۹ رای به عنوان رئیس جدید این رشته ورزشی انتخاب شد.

,

در همین رابطه قاسم رنجبریان رئیس هیات فوتبال هرمزگان در گفت و گو با هرمز اظهار کرد: اگرچه در وظایف هیات فوتبال برنامه ریزی برای مسابقات، بررسی و ایجاد مدارس فوتبال، اعزام داوران و مربیان استان به کلاسهای ارتقاء درجه، آموزشی و توجیهی به فدراسیون فوتبال و مراکز تربیت مربیان و داوران با هماهنگی اداره کل تربیت بدنی استان است اما اگر این شور و نشاط و شادابی در جامعه ورزشی هرمزگان ایجاد نشده است عدم همکاری صنایع با اداره ورزش است.

,

رئیس هیات فوتبال هرمزگان افزود: اگر استاندار هرمزگان که رئیس شورای عالی ورزش است در یک تصمیم جدی صنایع و تمام مدیران شرکت های خصوصی، دولتی و حتی نهادها را پای کار بیاورد، استان هرمزگان این پتانسیل رادارد که خود را در سطح کشور معرفی کند.

,

۱۸ سال است که از استان هرمزگان  لیگ برتر فوتبال بانوان نداشتیم

, ۱۸ سال است که از استان هرمزگان  لیگ برتر فوتبال بانوان نداشتیم, ۱۸ سال است که از استان هرمزگان  لیگ برتر فوتبال بانوان نداشتیم,

رنجبریان ادامه داد: مسئله اصلی برای باشگاه ها اقتصاد و عدم مدیریت صحیح است، سازمان برنامه و بودجه می داند که صنایع و فولاد چه مقدار تخصیص اعتبار داشته و درصد ورزشی آن چقدر بوده است اما آیا تا به حال فردی سوال کرده است که آن هزینه ها کجا صرف می شوند؟ برخی شرکت ها امکانات و زمین بسیار خوبی دارند اما استفاده  خصوصی دارند.

,

وی تصریح کرد: ۱۸ سال است که در سطح کشور از استان هرمزگان لیگ برتر فوتبال بانوان را نداشتیم و در سال جاری برای اولین سال هیات فوتبال رودان به عنوان تیم فوتسال بانوان در لیگ برتر کشور حضور دارد که از ۲۶ دی بازی های خود را آغاز می کند، بیش از ۱۵ بازیکن نیز به دلیل اینکه کسی نتوانست آنها را پوشش بدهد از استان هرمزگان رفتند.

,

مطالبه گری می کنیم حتی اگر ما را کنار بگذارند

, مطالبه گری می کنیم حتی اگر ما را کنار بگذارند, مطالبه گری می کنیم حتی اگر ما را کنار بگذارند,

رئیس هیات فوتبال هرمزگان با تاکید براینکه مطالبه گری می کنیم حتی اگر ما را کنار بگذارند، خاطرنشان کرد: به هر قیمتی که شده است باید در یک برنامه ریزی کوتاه و بلندمدت تمام باشگاه های استانی و فوتسال، فوتبال ساحلی و آموزش داوری و مربی گری را زنده کنیم و پایه گذاری آن را نیز از مدرسه فوتبال آغاز می کنیم.

,

رنجبریان افزود: اگر شهرداری بندرعباس از زیرساخت سازمان فرهنگی ورزشی خارج شود و به باشگاه تبدیل شود تخصیص اعتباری و بودجه آن نیز مشخص می شود و افرادی مدیریت آنجا را به دست خواهند گرفت که تخصص ورزشی دارند، اداره کل ورزش و جوانان نیز باید به هرفردی که مجوز باشگاه می دهد نظارت داشته باشد.

,

وی با بیان اینکه ورزش معقوله ای است که رئیس شورای ورزش استان باید برای آن وقت و زمان بگذارد، تصریح کرد: افرادی که از دولت امکانات گرفته اند باید پاسخگو باشند و هر فردی که نمی تواند باشگاه را مدیریت کند آن را به فرد دیگری تحویل دهد، امکانات در استان هرمزگان بسیار زیاد است اما عدم نظارت بر آنها باعث شده است مردم به انتظارات خود از جامعه ورزشی دست پیدا نکنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه