اخبار داغ

لغو محدودیت‌های تردد به شهرهای زرد/ رنگ چهارمحال و بختیاری زرد-آبی شد

لغو محدودیت‌های تردد به شهرهای زرد/ رنگ چهارمحال و بختیاری زرد-آبی شد
بر اساس رنگ‌بندی جدید اعلام شده همه شهرهای چهارمحال و بختیاری در وضعیت زرد و آبی قرار دارد و این به معنی آن است که محدودیت‌های تردد به شهرهای این استان لغو شده است، اما منع تردد شبانه همچنان ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ در رنگ‌بندی جدید اعلام شده برای استان‌های کشور به لحاظ شیوع بیماری کرونا، اکثر استان‌ها در وضعیت زرد یا آبی قرار گرفتند و خوشبختانه چهارمحال و بختیاری نیز از این بحث مستثنی نیست.

بر طبق آخرین دسته‌بندی‌ها تمامی شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری در وضعیت زرد یا آبی قرار دارند، همین دسته‌بندی برخی محدودیت‌ها ازجمله منع تردد بین شهرستانی و بین استانی را تحت‌الشعاع قرار خواهد داد.
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در نشست خبری امروز خود گفت: وضعیت بیماری کرونا در کشور به سمت بهبود پیش رفته است.

وی افزود: رنگ جدید آبی به رنگ‌بندی شهرها اضافه شده است، این رنگ برای این است که محدودیت‌های کمتری نسبت به شهرهای زرد اعمال شود، در این شهرهای آبی تقریباً همه مشاغل با رعایت پروتکل‌ها که متعاقباً اعلام می‌شود آزاد است و فعالیت خواهند داشت.

رئیسی ادامه داد: در شهرهای زرد منع تردد بین‌شهری وجود ندارد اما همچنان منع تردد شبانه از 9 شب تا 4 صبح برقرار است.

غلامعلی نوربخش رئیس پلیس‌راه چهارمحال و بختیاری نیز گفت: برای رفع منع ترددهای بین‌شهری و بین استانی در این استان باید منتظر دستور استانداری و ستاد استانی مقابله با کرونا استان بمانیم تا سپس محدودیت‌ها برداشته شوند.

وی ادامه داد: از نظر نیروی انتظامی و پلیس راهور باوجوداینکه رنگ استان چهارمحال و بختیاری زرد شده است ممنوعیت تردد نباید اعمال شود اما بااین‌وجود منتظر دستورالعمل ستاد استانی مقابله کرونا هستیم.

نوربخش خاطرنشان کرد: دوربین‌های ثبت تخلف جاده‌ای مربوط به اداره کل راهداری چهارمحال و بختیاری است و ستاد کرونا باید دستور عدم ثبت تخلف از طریق آن‌ها را به این اداره کل اعلام کند.

رئیس پلیس‌راه چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: بر اساس رنگ‌بندی جدید اعلام شده، وضعیت استان‌های هم‌جوار چهارمحال و بختیاری نیز زرد اعلام شده است لذا برای تردد به این استان‌ها نیز ممنوعیتی وجود نخواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,


 
انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه