اخبار داغ

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:

آمریکا و انگلیس هیچگاه به فکر سلامتی مردم ایران نیستند/ سیستم واکسن سازی داخلی همیشه موفق عمل کرده است

آمریکا و انگلیس هیچگاه به فکر سلامتی مردم ایران نیستند/ سیستم واکسن سازی داخلی همیشه موفق عمل کرده است
حسینعلی شهریاری با اشاره به اینکه در خرید و استفاده از واکسن خارجی اعتمادی نیست، گفت: آمریکا و انگلیس هیچ گاه به فکر سلامتی مردم ایران نخواهند بود و همه حرفهایشان توطئه و ژست مردم دوستی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مرآت با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درخصوص واکسن کرونا گفت:  در خرید و استفاده از واکسن خارجی اعتمادی نیست و حمایت از تولید واکسن به همت دانشمندان ایرانی فصل‌الخطاب است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

شهریاری با اشاره به اینکه تکیه و امید سیستم بهداشتی کشور قطعا به واکسن داخلی است، گفت: همانطور که درمورد  بسیاری از بیماری ها سیستم واکسن سازی داخلی موفق عمل کرده است مثل واکسن فلج اطفال و..قطعا در مورد این واکسن هم موفقیت امیز عمل خواهد کرد.

,

وی در پاسخ به این سوال که تولید واکسن ایرانی تا چه زمانی طول می کشد و تا آن وقت از چه کشور هایی می توان واکسن تهیه کرد،  افزود:احتمالا تولید انبوه واکسن داخلی تا اردیبهشت و خرداد طول می کشد و تا آن زمان می توان از کشور های کوبا، چین و روسیه با رعایت دستورالعمل ها واکسن تهیه کرد.

,

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در مورد واکسن سازی در اروپا و امریکا همچنین دید کشور های امریکایی و اروپایی به کشور های جهان سوم ، بیان کرد: دشمنان قسم خورد این کشور هیچ گاه به فکر سلامتی و زندگی مردم ایران نخواهند بود  و همه حرفهایشان توطئه و ژست مردم دوستی است.

,

شهریاری در ادامه تصریح کرد: اگر در تولید واکسن و کنترل بیماری موفق بودند امار مرگ و میر و ابتلای انها به این شکل نبود.

,

وی با بیان اینکه نگاه ازمایشگاه های غربی به مردم جهان سوم نگاه نمونه و موش ازمایشگاهی است، اظهار کرد: مورد های زیادی از جنایات بشری بیولوژیک که تاکنون انجام داده اند همانگونه که در افریقا ایدز را تولید و گسترش داد و هنوز هم معلوم نیست این ویروس منحوس ساخته دست خودشان نباشد که الان دامن خودشان را مثل ایدز گرفته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه