اخبار داغ

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان؛

فعایت اولین پایگاه فوریت های پزشکی در مترو اصفهان/ انجام 500 ماموریت در دو ماه گذشته

فعایت اولین پایگاه فوریت های پزشکی در مترو اصفهان/ انجام 500 ماموریت در دو ماه گذشته
مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: بر اساس برآورد انجام شده در 2 ماه گذشته در پایگاه فوریت های مستقر در ایستگاه مترو، این پایگاه به طور میانگین 8 ماموریت در 24 ساعت و 250 ماموریت در یک ماه را انجام می دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غفور راستین در گفتگو با خبرنگارصاحب نیوز بیان کرد: نخستین پایگاه فوریت‌‌های پزشکی مستقر در ایستگاه متروی اصفهان با کد عملیاتی 2553 از ابتدای مهر ماه امسال افتتاح و به بهره برداری رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز ,

وی افزود: این پایگاه در ساختمانی به وسعت 60 مترمربع در ایستگاه متروی میدان امام حسین (ع) ابتدای خیابان سپه مستقر شده است.

,

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: این پایگاه با توانِ 5 تکنسین فوریت‌های پزشکی و یک دستگاه آمبولانس تویوتاهایس با تجهیزات کامل به منظور پوشش حوادث داخل تونل مترو و خدمات دهی هرچه سریع تر به مصدومان داخل تونل و مترو راه اندازی شده است.

,

راستین با بیان اینکه خودروی آمبولانس این پایگاه در پیاده روی بالای ایستگاه مترو مستقر می شود، خاطرنشان کرد: بر اساس برآورد انجام شده در 2 ماه گذشته، این پایگاه به طور میانگین 8 ماموریت در 24 ساعت و 250 ماموریت در یک ماه را انجام می دهد.

,

وی گفت: امکان امدادرسانی سریع به بیماران و مصدومان داخل تونل قطار شهری، بافت قدیمی منطقه و سکونت افراد با سنین بالاتر در محدوده اطراف میدان امام حسین (ع) و ترافیک بالای محدوده چهارباغ، میدان امام حسین (ع) و خیابان های اطراف از جمله دلایلی بود که باعث شد اورژانس پیش‌بیمارستانی شهر اصفهان برای امدادرسانی به شهروندان این منطقه در کمترین زمان و با بیشترین کیفیت، اقدام به راه اندازی پایگاه مذکور کند.

,

راستین در پایان از همکاری خوب استانداری، شهرداری و مسئولان متروی اصفهان در انجام این کار مهم تقدیر و تشکر کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه