اخبار داغ

کارشناس سیاسی:

حمله به عین‌الاسد پوشالی بودن قدرت آمریکا را به جهانیان ثابت کرد

حمله به عین‌الاسد پوشالی بودن قدرت آمریکا را به جهانیان ثابت کرد
محمد حسن موسویان گفت: عملیات غرورآفرین عین الاسد هیمنه پوشالی آمریکا را در هم شکست و قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران را بار دیگر نمایان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمد حسن موسویان در گفت‌وگو با خبرنگار مرآت با اشاره به اینکه شکست‌های پی‌درپی در اجرای سیاست‌های خصمانه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران موجب شد، گفت: ترامپ قمارباز برای سرپوش گذاشتن بر شکست‌های مفتضحانه خود در منطقه دستور ترور حاج قاسم سلیمانی را صادر کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی افزود: ترامپ هدفی دیگر از ترور حاج قاسم سلیمانی نیز داشت و آن اینکه حمایت و آرا جذب کند تا بتواند دوباره بر مسند ریاست جمهوری آمریکا بنشیند؛ اما آن‌ها در محاسبات خود دچار اشتباه شدند.

,

این کارشناس مسائل سیاسی اظهار داشت: عملیات عین الاسد به جهانیان ثابت کرد که قدرت آمریکا؛ پوشالی است و از سویی نیز باید در کوتاه‌مدت پاسخی دندان‌شکن به آمریکایی‌ها داده می‌شد که گمان نکنند اقدامات جنایتکارانه آن‌ها بی‌پاسخ می‌ماند.

,

موسویان تصریح کرد: عملیات عین الاسد در حقیقت نماد توانمندی و قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران است.

,

وی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران با اجرای عملیات عین الاسد برای نخستین بار بعد از جنگ جهانی دوم به‌صورت رسمی و مستقیم به مواضع آمریکا حمله می‌کند و دیدیم که آمریکا جرأت پاسخ و عکس‌العمل مجدد را نداشته و ندارد.

,

این کارشناس مسائل سیاسی عملیات غرورآفرین عین الاسد را نشانه پوچ و توخالی بودن هیمنه آمریکا دانست و گفت: البته دشمنان این نظام بدانند جمهوری اسلامی ایران هرچند این عملیات را باقدرت انجام داد؛ اما معنایش این نیست که دیگر انتقام قاتلان حاج قاسم گرفته‌شده است و به فرموده رهبر معظم انقلاب آمریکا باید از منطقه بیرون برود و این همان انتقام سختی است که در انتظار آمریکاست.

,

موسویان بابیان اینکه عملیات عین الاسد؛ دنیا را به حیرت واداشت و آمریکا مبهوت این عملیات نظامی شد گفت: رهبر معظم انقلاب بعد از انجام این عملیات فرمودند این‌یک سیلی بود.

,

وی گفت: اخراج آمریکا از منطقه انتقام سختی است که در قبال اقدام ددمنشانه و خصمانه عاملان ترور حاج قاسم سلیمانی باید محقق شود.

,

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: اخراج آمریکا از منطقه یعنی حل مشکلات کشورهای منطقه و جمهوری اسلامی ایران.

,

موسویان بیان کرد: این عملیات هیمنه آمریکا را درهم‌شکسته است و باید گفت در صدسال گذشته هیچ کشوری نتوانسته بود به‌طور مستقیم و علنی نیروهای آمریکایی را مورد هدف قرار دهد و جمهوری اسلامی ایران معادلات منطقه و هیمنه استکباری آمریکا را کاملاً با این اقدام به هم‌ریخت.

,

وی در مورد انتقام راهبردی که رهبر معظم انقلاب به آن اشاره‌کرده‌اند، گفت: این انتقام راهبردی همان خروج آمریکایی‌ها از منطقه است که به‌واسطه تحکیم وحدت بین جریان‌های مقاومت اسلامی در منطقه محقق می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه