اخبار داغ

ایستگاه نهم:

جدال سپاهان و فولاد در نقش جهان/ پروزی طلایی پوشان را به صدر می رساند

جدال سپاهان و فولاد در نقش جهان/ پروزی طلایی پوشان را به صدر می رساند
در ادامه بازی های لیگ بر تر و در بازی های باقی مانده از هفته نهم سپاهان اصفهان در مقابل فولاد خوزستان قرار خواهد گرفت؛ این بازی در نقش جهان اصفهان و یکشنبه 21 دی در ساعت 15 برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ در ادامه بازی های لیگ بر تر و در بازی های باقی مانده از هفته نهم سپاهان اصفهان در مقابل فولاد خوزستان قرار خواهد گرفت؛ این بازی در نقش جهان اصفهان و یکشنبه 21 دی در ساعت 15 برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

طلایی پوشان 15 امتیازی هستند و در رده پنجم جدول قرار دارند، فولاد نیز 14 امتیازی است و در رده هفتم جدول قرار دارد.

,

سه امتیاز این بازی می تواند جایگاه های تیم ها در بالای جدول را دست خوش تغییرات کند، سپاهان اگر سه امتیاز این بازی را کسب کند با استقلال صدرنشین هم امتیاز خواهد شد و فولاد نیز خود را در صورت پیروزی تا یک قدمی صدر جدول بالا خواهد کشید.

,

هر دو تیم در این لیگ نشان دادند که با انگیزه و با برنامه هستند و با توجه به شرایطی که دارند هر دو تیم برای برد در این بازی پا به میدان می نهند؛ تقابل نویدکیا و نکونام در کنار اینکه همیشه این بازی جذابت خاصی داشته بر زیبایی این بازی خواهد افزود.

,

داور این بازی موعود بنیادی فر بوده و از شبکه اصفهان نیز پخش زنده خواهد داشت؛ در آخرین جدال این دو تیم سپاهان توانسته با نتیجه 2 بر یک در مقابل فولاد پیروز شود.

,

ترکیب احتمالی سپاهان:

,

پیام نیازمند، مرتضی منصوری، امید نورافکن، گئورگی گولسیانی، محمدرضا مهدی‌زاده، محمد کریمی، سروش رفیعی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمدرضا حسینی، محمد محبی و سجاد شهباززاده

,

ترکیب احتمالی فولاد:

,

محسن فروزان، مهران موسوی، وحید حیدریه، عارف آغاسی، مجتبی نجاریان، محمد میری، محمد آبشک، آیاندا پاتوسی، ساسان انصاری، فرشاد احمدزاده، لوسیانو پریرا

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه