اخبار داغ

رئیس کمیته امداد شهرستان میناب خبرداد؛

پرداخت ۶ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان مینابی

پرداخت ۶ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان مینابی
راستی گفت: از ابتدای امسال تاکنون، مبلغ ۶ میلیارد و ۳۱۵ میلیون تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان میناب پرداخت شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ استان هرمزگان که سالیان طولانی است به‌عنوان استانی محروم شناخته شده اما در بحث اشتغالزایی بسیار خوب عمل کرده است، حالا در کمیته امداد نیز افراد تحت حمایت را از نعمت اشتغال و کسب درآمد نیز بهره مند کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

با وجود تمام محرومیت ها و محدودیت ها اما شهرستان های استان نیز از نعمت اشتغال برخوردار هستند و می توانند در یک رقابت درآمدی برای روزی خود و خانواده مفید باشند، تا جایی که کمیته امداد شهرستان میناب از پرداخت ۶ میلیارد و ۳۱۵ میلیون تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان خود خبرداده است.

,

در همین رابطه عباس راستی، رئیس کمیته امداد شهرستان میناب اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون، مبلغ ۶ میلیارد و ۳۱۵ میلیون تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان میناب پرداخت شده است که این تسهیلات در زمینه‌های کشاورزی، دامداری، صنعتی، خدمات تولیدی و صنایع‌دستی می‌باشد.

,

رئیس کمیته امداد شهرستان میناب افزود: این تسهیلات به ۱۹۵ نفر از مددجویان تحت حمایت امداد که متقاضی ایجاد فرصت‌های شغلی و ورود به بازار کار و کسب بوده‌اند، پرداخت گردیده است.

,

راستی ادامه داد: توجه این نهاد به مباحث مهارت‌آموزی نیازمندان و ارائه تخصص‌های فنی متناسب باعلاقه و توانایی افراد از مهم‌ترین عوامل در پرورش نیروی کار فعال است و دوره‌های آموزشی کمیته امداد بر اساس تحصیلات نیازمندان و متناسب با نیاز هر منطقه ارائه می‌شود.

,

 

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه