اخبار داغ

اهداء جهیزیه به ۱۰ زوج جوان در قالب طرح پویش ایران مهربان

اهداء جهیزیه به ۱۰ زوج جوان در قالب طرح پویش ایران مهربان
عقیل رستمی رئیس کمیته امداد شهرستان بندرخمیر گفت: ۱۰سری جهیزیه بااعتبار ۱۲۰ میلیون تومان در قالب طرح پویش ایران مهربان به زوج‌های جوان تحت حمایت این نهاد اهدا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ این روزها که ازدواج برای بسیاری از جوانان در آستانه ازد.اج سخت شده است همیاری مردم می تواند بستر مناسبی باشد برای تهیه جهیزیه تا افرادی که می خواهند زندگی مشترک خود را زیر سک سقف آغاز کنند دغدغه ای برای تامین آن نداشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

در همین راستا طرح اهدا جهیزیه به زوج های جوان نیز راه اندازی شده است که در این طرح افرادی که می توانند و توانایی پرداخت مالی را دارند برای جوانان در آستانه ازدواج تامین جهیزیه می کنند که یکی از آنها کمیته امداد است.

,

حال کمیته امداد بندرخمیر نیز برای مددجویان خود ۱۰ سری جهیزیه را با اعتباری ۱۲۰ میلیون تومانی برای ۱۰ زوج فراهم کرده است که در آئین مراسم اهدای جهیزیه در قالب طرح پویش ایران مهربان تقدیم جوانان بندرخمیر کرد.

,

در همین رابطه عقیل رستمی، رئیس کمیته امداد شهرستان بندرخمیر در آیین مراسم اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان گفت: اهدای جهیزیه به فرزندان مددجو یکی از خدمات حمایتی این نهاد است که در همین راستا با حضور امام‌جمعه بندرخمیر، فرماندار و فرمانده سپاه پاسداران شهرستان مراسم اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان در قالب پویش ایران مهربان برگزار گردید.

,

رئیس کمیته امداد شهرستان بندرخمیر افزود: کمیته امداد با مشارکت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، تعداد ۱۰ سری جهیزیه بااعتبار ۱۲۰ میلیون تومان به زوج‌های جوان تحت حمایت این نهاد اهدا نمودند.

,

رستمی با اشاره به اینکه جهیزیه‌های اهدایی از محصولات ایرانی بوده، ادامه داد: هر سری جهیزیه به ارزش ۱۲ میلیون تومان شامل: یخچال، تلویزیون، اجاق‌گاز، ماشین لباسشویی و جاروبرقی می‌باشد.

,

رئیس کمیته امداد شهرستان بندرخمیر اضافه کرد: علاوه بر کمک‌های کمیته امداد برای زوج‌های جوان تحت حمایت، خدماتی مانند ایجاد اشتغال، احداث مسکن، آموزش‌های مهارتی و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی برای آن‌ها نیز انجام می شود.

,

انتهای پیام/

,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه