اخبار داغ

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس دهم:

بی‌اعتمادی به واکسن آمریکایی و انگلیسی کاملا بجا و منطقی است

بی‌اعتمادی به واکسن آمریکایی و انگلیسی کاملا بجا و منطقی است
بشیر خالقی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس دهم، گفت: کاملا طبیعی است که ما باید نگران باشیم و ابدا نباید اجازه ورود واکسن از کشورهایی که دشمن مسلم مردم ایران هستند را بدهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بشیر خالقی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس دهم در گفتگو با خبرنگار یزدرسا گفت: کشورهایی مانند آمریکا و انگلیس سابقه‌ی خوبی بین ملت‌ها به ویژه ملت ایران ندارند و این طبیعی است که ما به آن‌ها اعتماد نداشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا ,

وی افزود: منطق آمریکایی‌ها زورگویی است و آنچه برای آن‌ها موضوعیت دارد منافع خودشان است لذا برای آن‌ها انسانیت و جان مردم دنیا هیچ ارزشی ندارد.

,

خالقی خاطرنشان کرد: آمریکا و انگلیس از ده‌ها سال قبل تا کنون جز خیانت هیچ آورده‌ای برای مردم ایران نداشته‌اند لذا ما به آن‌ها اعتماد نداریم؛ این کشورها در گذشته امتحان‌شان را پس داده‌اند و روا نیست که ما بار دیگر مسیر گذشته را در اعتماد به آن‌ها تکرار کنیم.

,

وی عنوان کرد: ما متأسفانه قبل از این نیز تجربه انتقال خون‌های آلوده از برخی کشورهای اروپایی به کشورمان را داریم و شاهد انتقال برخی از بیماری‌ها بخاطر ورود این خون‌ها به کشور بودیم؛ امروز نیر اصلا بعید نیست که بار دیگر همان اتفاقات تکرار شود و لذا کاملا طبیعی است که ما باید نسبت به این مسئله نگران باشیم و ابدا نباید اجازه ورود واکسن از کشورهایی که دشمن مسلم مردم ایران هستند را بدهیم.

,

این پزشک متخصص با بیان اینکه آمریکایی‌ها در حوزه‌های سیاسی هم نشان داده‌اند که اصلا نمی‌توان به آن‌ها اعتماد کرد، اظهار داشت: در حوزه پزشکی هم نمی‌توان به آمریکایی‌ها اعتماد داشت چرا که مشخص نیست آن‌ها چه برنامه‌ای برای مردم ما داشته باشند.

,

خالقی با بیان اینکه آمریکا واکسن خود را برای آزمایش روی ملت‌ها به کشورهای دیگر صادر می‌کند تأکید کرد: آمریکایی‌هایی اگر دلسوز ما بودند، تحریم‌های ظالمانه را بر مردم ما تحمیل نمی‌کردند؛ مگر امکان دارد کشوری که ما را تحریم دارویی کرده است به ما واکسن کرونا مطمئن بدهد؟!

,

وی تصریح کرد: ما امروز پیشرفت‌های زیادی در حوزه پزشکی در کشور کرده‌ایم و دانشگاه‌های ما در این حوزه پا به پای دانشگاه‌های معتبر دنیا دارند پیش می‌روند لذا همچنان باید تلاش کنیم روی پای خودمان بایستیم و به لطف خدا این توان را هم داریم.

,

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس دهم اضافه کرد: ما 100 سال سابقه تولید واکسن در کشورمان را داریم و در زمینه کرونا هم شاهد آغاز آزمایش انسانی آن از دو هفته قبل بودیم و امید می‌رود به زودی نتیجه بدهد و شاهد تولید انبوه آن باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه