اخبار داغ

متخصص بیماری های عفونی:

واکسن کرونا ابزاری برای اهداف شوم غرب/علم پزشکی ایران در دنیا سرآمد است

واکسن کرونا ابزاری برای اهداف شوم غرب/علم پزشکی ایران در دنیا سرآمد است
مختصص بیماری های داخلی و عفونی گفت: آنچه که مسلم است، آمریکا و انگلیس با تولید واکسن کرونا و تزریق آن در برخی کشورها، بدنبال اهداف شوم جمعیتی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد نازک تبار در گفتگو با خبرنگار سبلان ما، با اشاره به تاکیدات رهبری در اوایل شیوع ویروس کرونا مبنی بر اینکه شرایط کنونی مشابه شرایط جنگی است، اظهار داشت: درست در شرایط حساس کرونایی مدت زمان حضور بنده تحت عنوان طرحی که بصورت غیر بومی در این منطقه حضور یافته بودم به اتمام رسیده بود ولی در راستای لبیک به فرمایشات رهبری بصورت داوطلبانه برای کمک به سلامت مردم و مبارزه با این ویروس منحوس، در شهرستان مرزی پارس آباد مغان ماندگار شدم و فرمایشات حضرت آقا را سرلوحه کارهای پزشکی خود قرار دادم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی در خصوص اخبار اخیر پیرامون واکسن کرونا، افزود: واکسن کرونا مانند واکسن سرخک، آبله یا دیگر واکسن های موجود نیست، بلکه شرایط خاصی را می طلبد که حتی پس از تولید آن نیز ریسک تزریق واکسن های تولید شده در کشور دیگری وجود دارد که باید مورد اعتماد باشد.

,

متخصص بیماری های عفونی گفت: واکسنی که برای کرونا در حال تهیه است، اما و اگرهایی دارد و حرفهای اخیر و جنجالی “ بیل گیتس” مبنی بر اینکه با تولید واکسنی برای کرونا باید بتوانیم جمعیت جهان را تحت نظر داشته باشیم، تاییدی بر حواشی و نقشه های شوم غربی ها شد.

,

نازک تبار با تاکید بر اینکه واکسن آمریکایی و انگلیسی به هیچ عنوان قابل اعتماد نیست، ابراز کرد: به اطرافیان خود توصیه کردم که تا می توانند از واکسن کرونا تزریق نکنند مگر اینکه دانشمندان و پزشکان خودمان واکسن داخلی را تولید کنند.

,

وی با بیان اینکه باید به دانشمندان توانمند داخلی اعتماد کنیم، افزود: اقدامات بسیار مناسب و امیدوار کننده ای برای تهیه واکسن کرونا در داخل کشور انجام یافته که باید منتظر اعلام نتایج نهایی آن بود.

,

متخصص بیماری های عفونی با اشاره به اینکه از نظر پزشکی و علمی کشور ما سرآمد کشورهای منطقه است، گفت: بهترین و متخصص ترین پزشکان منطقه و دنیا در کشور ما وجود دارند و گاهی همتراز و فراتر از پزشکان کشورهای مدعی غربی هستند و گاها آنچه این توانمندی ها را تحت شعاع قرار می دهد، نگاه غرب گرایانه برخی مسئولین و مردم به کشور غیر است؛ وگرنه خودمان از نظر پزشکی حرفی برای گفتن داریم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه