اخبار داغ

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان:

پیشرفت 50 درصدی احداث «یادمان شهدای گمنام» در رشتخوار

پیشرفت 50 درصدی احداث «یادمان شهدای گمنام» در رشتخوار
میرسیاسی گفت: روند تکمیل یادمان شهدای شهر رشتخوار در حال انجام شدن است، و تاکنون این طرح با پیشرفت بیش از 50 درصدی همراه بوده است، کار نصب گنبد یادمان شهدا و همچنین کاشی کار و نمای یادمان به زودی دنبال و اجر خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ شهرستان رشتخوار در 25 فرودین سال 1392 میزبان 2 شهید گمنام دروان دفاع مقدس بود، اکنون با گذشت حدود 8 سال مردم این شهرستان خواستار تسریع در جهت اجرای شدن یادمان در خور و شان این شهدای گرانقدر در مجموعه پارک شهدا در مرکز این شهرستان هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,


موسوی از شهروندان ساکن شهر رشتخوار در گفت و گو با خبرنگار ما، با اشاره به طولانی شدن زمان اجرای طرح یادمان شهدا شهر رشتخوار، گفت: با توجه به قول مسئولان قرار بود، اجرای طرح یادمان شهدای شهر رشتخوار در مدت زمان کوتاهی پس از کلنگ زنی این طرح تکمیل شود، اما این موضوع با اجرا شدن از اوایل مرداد ماه 99 همچنان به صورت کامل اجرا نشده است.



مهراور دیگر شهروند و ساکن شهر رشتخوار در رابطه با یادمان شهدای شهر رشتخوار، بیان داشت: مردم رشتخوار سال های متوالی است، که در انتظار اجرای طرح یادمان شهدای گمنام این شهر هستند، و اکنون که طرح یادمان شهدا اجرا شده است، طولانی شدن تکمیل یادمان برای مردم شهید پرور این شهرستان به یک مسئله مهم تبدیل شده است، که این موضوع و هواسته دیرینه شهروندان، همت ویژه مسئولان مربوط در تسریع اجرای طرح را می طلبد.

شریفی از ساکنان شهر رشتخوار، با تاکید بر اینکه امروز توجه به شهدا و آشنا کردن نوجوانان و جوانان با از خودگذشتگی های دوران دفاع مقدس، یک مسئله حیاتی است، اظهار داشت: نگاه مردم امروز در توجه ویژه مسئولان به شهدا است، امروز باید برنامه ریزی به صورت باشد که زندگی شهدا برای نوجوان و جوان این شهرستان بازگو شود.

وی در تکمیل مطلب خود، افزود: اجرا شدن طرح یادمان شهدا پس از چندین سال در رشتخوار به همت خیرین بسیار کار ارزنده و زیبایی است، امیدواریم هر چه سریع تر اجرای طرح انجام و خواسته دیرینه مردم در رشتخوار برآورده شود.

یادمان شهدای شهر رشتخوار در حال تکمیل شدن است



اسماعیل میرسیاسی مسئول حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس شهرستان رشتخوار، با تقدیر از خیر فعال در استان در رابطه به موضوع و خواسته مردم شهرستان رشتخوار جهت تسریع در اجرای طرح یادمان شهدای شهر رشتخوار، گفت: روند تکمیل یادمان شهدای شهر رشتخوار در حال انجام شدن است، و تاکنون با اجرا شدن کامل آجر چینی یادمان این طرح با پیشرفت بیش از 50 درصدی همراه بوده است.

وی در ادامه، یادآور شد: طبق آخرین اعلام خیر محترم، کار نصب گنبد یادمان شهدا و همچنین کاشی کار و نمای یادمان به زودی دنبال و اجر خواهد شد، و تاخیر در اجرای طرح به دلیل سرما و مشکلات فصل برداشت زعفران بوده است، که انشالله به زودی انجکام خواهد شد.


پیکر 2 شهید گمنام دفاع مقدس در 25 فروردین 1392 مصادف با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در «رشتخوار» تشییع و در پارک شهدای گمنام این شهر به خاک سپرده شد که در سال 1394 از طریق آزمایش DNA هویت یکی از این شهدا، شهید «حسنعلی ایزدی» به عنوان چهارمین شهید گمنام شناسایی شده خراسان رضوی احراز شد.

انتهای پیام/

,
,
,
, ,
,
,
,
,
,
,
,
, یادمان شهدای شهر رشتخوار در حال تکمیل شدن است,
,
, ,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه