اخبار داغ

اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تأکید کردند؛

حمایت قاطع مجلس از تولید واکسن ملی کرونا/ ملت ایران؛ اقدام فرانسه در واردات خون‌های آلوده را فراموش نمی‌کند

حمایت قاطع مجلس از تولید واکسن ملی کرونا/ ملت ایران؛ اقدام فرانسه در واردات خون‌های آلوده را فراموش نمی‌کند
اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تأکید کردند: نظر مجلس در راستای تولید واکسن داخلی مثبت است و مجلس شورای اسلامی از تمام شرکت هایی که اقدامات مطالعاتی برای ساخت واکسن انجام می دهند، حمایت می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ رهبر فرزانه انقلاب در سخنرانی تلویزیونی که به مناسبت 19 دی ماه سالروز قیام مردم قم بود در بخشی از بیانات خود تأکید کردند که ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی ممنوع است. اگر آمریکایی‌ها توانسته بودند واکسن تولید کنند این افتضاح در کشور خودشان به بار نمی‌آمد و من واقعاً به این‌ها اعتماد هم ندارم. گاهی می‌خواهند واکسن را روی ملت‌های دیگر امتحان کنند. به فرانسه هم خوشبین نیستیم چون سابقه خون‌های آلوده را دارند. امّا اگر از جایی دیگر که مطمئن باشد بخواهد وارد کنند اشکالی ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

 

,

حمایت قاطع مجلس از تولید واکسن ملی

, حمایت قاطع مجلس از تولید واکسن ملی, حمایت قاطع مجلس از تولید واکسن ملی,

همایون سامه یح نجف آبادی در گفتگو با راه آرمان؛ با تأکید بر اینکه نظر مجلس در راستای تولید واکسن داخلی مثبت است، گفت: مجلس شورای اسلامی از تمام شرکت هایی که اقدامات مطالعاتی برای ساخت واکسن انجام می دهند، حمایت می کند.

,

عضو کمیسیون بهداشت و درمان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص ممنوعیت ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی فصل الخطاب است، عنوان کرد: صحبتی که معظم له بیان می کنند در نهایت تصمیم کلی نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

,

نماینده اقلیت کلیمیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سابقه بد فرانسه در واردات خون های آلوده و ورود ایدز به کشور ابراز کرد: ملت ایران این رخداد را فراموش نکرده است و به همین دلیل در خصوص واردات واکسن احتیاط های لازم را اتخاذ می کند.

,

وی با بیان اینکه ما می توانیم از کشورهای دیگر واکسن کرونا را تهیه کنیم، اظهار کرد: وزارت بهداشت و درمان با تحقیقات و مطالعه در خصوص اثر بخشی واکسن های تولیدی سایر کشورها می توانند مبادرت به ورود واکسن از سایر کشورها کند.

,

سامه یح نجف آبادی با تأکید بر اینکه تولید واکسن کرونا در داخل کشور یک غرور ملی است، تصریح کرد: این اقدام از جهت در دسترس بودن و راحتی برای مردم ایران بسیار خوب است.

,

 

,

اگر واکسن آمریکایی کارایی دارد؛ چرا برای ملت خودشان استفاده نمی کنند

, اگر واکسن آمریکایی کارایی دارد؛ چرا برای ملت خودشان استفاده نمی کنند, اگر واکسن آمریکایی کارایی دارد؛ چرا برای ملت خودشان استفاده نمی کنند,

حسن رزمیان مقدم در گفتگو با راه آرمان؛ گفت: هم اکنون بیشترین آمار فوتی ناشی از بیماری کرونا مربوط به آمریکا و انگلستان است و اگر آنها می توانند واکسن تولید کنند تا جلوی شیوع کرونا را بگیرد، چرا برای ملت خود استفاده نمی کنند.

,

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کمیسیون در جلساتی که با وزیر بهداشت، معاونان و کارشناسان وزارت خانه داشته بر تولیدات داخلی در این زمینه تأکید داشته است.

,

وی بیان کرد: با توجه به سبقه بد کشورهای آمریکایی و اروپایی در تحریم دارو، در اختیار قرار دادن تسلیحات شیمیایی در دوران جنگ تحمیلی، واردات خون های آلوده از فرانسه و .. نشان دهنده این است که ما نباید به آمریکا و کشورهای اروپایی اعتماد کنیم.

,

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در ممنوعیت ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی به کشور، کمیسیون بهداشت و درمان سعی خواهیم کرد تا در تولیدات داخلی همت داشته باشیم و باید این مهم را بدانیم که اگر دارویی قرار است تهیه شود باید از کشورهایی باشد که سابقه دشمنی و خصومت با جمهوری اسلام یایران نداشته باشند.

,

رزمیان مقدم با اشاره به پیشرفت علمی کشور در عرصه های موشکی، هسته ای، دفاعی و ... و با تأکید بر اینکه ما در این زمینه مشکلی نداریم، خاطر نشان کرد: جوانان و نخبگان ما فقط نیازمند حمایت هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه