اخبار داغ

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان فارس:

صداوسیما مردم را در انتخاب صحیح یاری دهد

صداوسیما مردم را در انتخاب صحیح یاری دهد
آیت‌الله دژکام در جمع مدیران و کارکنان صداوسیمای مرکز فارس با بیان اینکه صداوسیما یک دانشگاه ملی است، گفت: صداوسیما باید بتواند مردم را به خوبی و درستی، هدایت فکری کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سرویس دریافت خبر فرهنگ و رسانه شیرازه، آیت‌الله لطف‌الله دژکام نماینده رهبر معظم انقلاب در استان فارس در جمع مدیران و کارکنان صداوسیمای مرکز فارس با بیان اینکه امروز در دنیا هر رسانه‌ای یک فلسفه و هدفی را برای خود تبیین کرده است، گفت: هدف و فلسفه مهم صداوسیمای ما باید این باشد که مردم را در انتخاب‌های صحیح یاری دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه,
وی با بیان اینکه از این جهت صداوسیما یک دانشگاه ملی است، گفت: از این رو صداوسیما باید بتواند مردم را به خوبی و درستی، هدایت فکری کند حال باید با خود بیندیشیم که چقدر در راستای این هدف حرکت کرده‌ایم.
,
 
,
امام جمعه شیراز با بیان اینکه انتخاب‌های ما بخش زیادی از زندگی را در بردارد، افزود: انتخاب سیاسی نیز یکی از ابعاد انتخاب در زندگی است که البته محدود به موسم انتخابات‌ها نمی‌شود.
,
 
,
نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه برای تحقق این هدف، صداسیما نیازمند به اوج رسیدن اندیشه‌ورزی در ساختار خود است تا پس از آن، نمود و جلوه این اندیشه متعالی را در قالب برنامه‌های مختلف به مردم نیز تسری یابد، بیان کرد: پیام انقلاب اسلامی ما یک پیام جهانی است و برای اینکه این پیام را بتوانیم به گوش مردم جهان برسانیم، علاوه بر زیرساخت‌ها و بستر‌هایی که نیاز به تهیه آن داریم، باید بتوانیم با منطق مناسب و ظرافت و هنر متعالی، پیام را تبدیل به محتوای قابل عرضه کنیم.
,
 
,
وی با بیان اینکه برای گرفتن نتیجه خوب باید مباحث در یک فضای همدلی مطرح شود، تصریح کرد: این دور هم جمع شدن‌ها چه به بهانه حلقه صالحین بسیج باشد و چه با عناوین دیگر، باید بتواند همدلی و انس میان ما را افزایش دهد.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در استان فارس عنوان کرد: امروز جامعه به احساس خوش و نشاط معنوی نیاز دارد و از کمبود آن رنج می‌برد. اگر انسان‌ها از معرفت و کمال و حس خوش معنوی سیراب شوند، برمی‌خیزند و جامعه را به تعالی و اوج می‌رسانند.
,
 
,
آیت‌الله دژکام با بیان اینکه به تصویر کشیدن ظرایف الهی ازجمله رسالت‌های صداوسیماست، تصریح کرد: ما امروز زیبایی‌ها و ظرایف عالم خلقت را نمی‌توانیم به زیبایی به قاب تصویر بکشیم، اما در سطوحی پایین‌تر، محاسن نظام اسلامی‌مان را هم باید در کنار نقد‌ها و بیان مشکلات به تصویر بکشیم.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه