اخبار داغ

تولید واکسن کرونا توسط متخصصان ایرانی دنیا را حیرت زده کرد

تولید واکسن کرونا توسط متخصصان ایرانی دنیا را حیرت زده کرد
این روزها فضای مجازی و حقیقی پر شده از هیاهوی "نه به خرید واکسن آلوده خارجی" و در اکثر محافل چه سیاسی و چه غیر سیاسی مردم با امید و غرور از واکسن کرونای ایرانی صحبت می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زارعی، فعال فرهنگی و رسانه ای هرمزگان در گفتگو با خبرنگار  هرمز با اشاره به غیرقابل اعتماد بودن آمریکا گفت: اگر واکسن های کوید۱۹ آمریکایی، انگلیسی و فرانسوی دردی را دوا می کرد در حال حاضر این کشورها در صدر مبتلایان و کشته شدگان بر اثر بیماری کرونا نبودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  هرمز,

فعال فرهنگی و رسانه ای هرمزگان با تاکید بر پیشرفت کشورمان در حوزه های مختلف عنوان کرد: همان گونه که کشور ما در حوزه های مختلف پیشرفت چشم گیری داشته در حوزه علم پزشکی و سلول های بنیادی گوی سبقت را از خیلی کشورهای پیشرفته در دنیا گرفته است.

,

زارعی با تاکید بر اینکه بنده تنها واکسن ایرانی را خواهم زد، گفت: واکسن های خارجی ممکن است آلوده باشد و پشت پرده آن نیت شوم و کثیف از بین بردن ملت ایران در آن نهفته باشد.

,

وی خاطرنشان کرد: برای دانشمندان ایرانی آرزوی سلامتی می کنیم و امیدواریم به یاری خداوند همان گونه که در زمینه های مختلف به خودکفایی رسیده ایم در زمینه تولید واکسن در جهان نیز حرفی برای گفتن داشته باشیم.

,

با تولید واکسن کرونا، بار دیگر مشتی محکم بر دهان یاوه گویان جهان می زنیم

, با تولید واکسن کرونا، بار دیگر مشتی محکم بر دهان یاوه گویان جهان می زنیم,

رحیمی، شهروند هرمزگانی اظهار کرد: دانشمندان ایرانی با تکیه بر توان خود و توکل به خداوند منان ساخت واکسن را آغاز کرده اند و بی شک همان گونه که در رده های نطامی در سطح دنیا حرفی برای گفتن داریم در ساخت واکسن کوید نیز قطعا موفق خواهیم شد.

,

این شهروند هرمزگانی تصریح کرد: صحبت های امام خامنه ای(مدظله العالی) اتمام حجتی برای ما به شمار می رود که واکسن خارجی آلوده و غیر قابل اعتماد است.

,

رحیمی عنوان کرد: علی‌رغم هجمه های فراوانی که به تولید واکسن ایرانی وارد شد اما امروزه ما شاهد رشد و بالندگی آن و تزریق آن بر روی فرزندان کسانی که این واکسن ها را تولید کرده اند بودیم.

,

وی خاطرنشان کرد: در رسانه ها نوید تولید انبوه واکسن را تا بهار ۱۴۰۰ می دهند و ما امیدواریم این امر محقق شود تا بار دیگر در این زمان تحریم های ناجوانمردانه با تولید این واکسن مشتی محکم بر دهان یاوه گویان جهان بزنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه