اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد؛

لزوم رفع مشکلات حوزه درمان و دارو با تکیه بر توان داخلی

لزوم رفع مشکلات حوزه درمان و دارو با تکیه بر توان داخلی
محمدباقر محمدی لائینی گفت: برای برون‌رفت از مشکلات حوزه درمان و دارو باید همانند اقتصاد متکی به داخل باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی صبح امروز در نشست با سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تمام عزیزان دست اندرکار ستاد مبارزه با کرونا در همه سطوح که در دفاع از حریم سلامت جهاد می کنند تشکر و قدردانی می کنم.

نماینده ولی فقیه درمازندران به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) درخصوص اقتصادمقاومتی و اینکه مشکلات اقتصادی با اتکا به توان و ظرفیت داخلی مرتفع خواهد شد اشاره کرد و گفت: برای برون رفت از مشکلات حوزه درمان و دارو باید همانند اقتصاد متکی به داخل باشیم.

وی افزود: خداوند متعال را شاکریم که نخبگان و مراکز دانش بنیان زیادی داریم که این ظرفیت و توانایی را دارند و اگر تولید واکسن داخلی به نتایج مثبت برسد موجب ایجاد موج علمی در کشور خواهد شد و این در شرایطی است که می بینیم واکسن های آمریکایی و خارجی نتایج منفی و تلفات انسانی را به دنبال داشته است‌.

 محمدی لائینی به پیک سوم کرونا در مازندران و تشدید محدودیت های کرونایی در استان اشاره کرد و گفت: محدود کردن بازار کسب و کار از یک طرف باعث ضرر و زیان به مردم شده و از طرفی دیگر موجب افزایش رفت و آمد به روستاها گردیده است که این خود یکی از دلائل بالا رفتن آمار بیماران کرونایی در روستاهاست، به نظر می رسد باید شرایطی مهیا شود تا اجازه فعالیت حداقل نیمه وقت با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به فضاهای کسب و کار داده شود تا این مشکلات مرتفع گردد.

وی به جایگاه جهاد و جهادگر در دین مبین اسلام اشاره کرد و افزود: همانطور که در جهاد نظامی خداوند بین جهاد کنندگان و کسانی که در خانه نشستن یا فرار کردند فرق گذاشته ما هم باید در این شرایط جهادی به کسانی مانند پرستاران و کادر درمان که خالصانه آمدند و دل به کار دادن، توجه و کمک بیشتری کنیم تا بدانند که به زحماتشان اهمیت داده می شود.

محمدی لائینی ضمن تحسین مردم شریف ایران اسلامی در پی لبیک به منویات رهبری مبنی براجرای رزمایش مواسات جهت دستگیری از نیازمندان و آسیب دیدگان کرونایی، اظهار کرد: از حمایت های مردمی و از وفاق همدلی که بین مردم در رزمایش های کمک های مومنانه به وجود آمده هم تشکر می کنیم.

 نماینده ولی فقیه در مازندران خطاب به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: از شخص جنابعالی هم که با صبوری و متانت پرچمداری این جبهه را به عهده دارید و با کم حرفی و پر کاری تلاش می کنید سپاسگزارم و آرزوی موفقیت در کارها را دارم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,



 انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه