اخبار داغ

دبیرخانه جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران به عمارت روبرو رفت

دبیرخانه جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران به عمارت روبرو رفت
دبیرخانه جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران جابجا شده و عمارت روبرو به عنوان مکان جدید دبیرخانه جشنواره انتخاب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید مجتبی جدی دبیر بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ضمن تایید این خبر افزود: از دوره نوزدهم جشنواره تا پایان دوره بیست و دوم، دبیرخانه جشنواره در محل ساختمان شماره یک معاونت فرهنگی دانشگاه هنر در خیابان انقلاب، ابتدای کوچه بالاور قرار داشت، ولی با تغییر مدیریت فرهنگی دانشگاه در سال جدید و همچنین همکاران این معاونت و بنا به دلایل نامعلوم دستور تخلیه دبیرخانه صادر شد که متاسفانه نامه‌نگاری‌های وزارت علوم هم برای نگهداری این مجموعه به عنوان دبیرخانه جشنواره، راه به جایی نبرد و ما در نهایت دانشگاه تربیت مدرس را برای دبیرخانه انتخاب کردیم

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  سید مجتبی جدی, جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی,

وی در پایان عنوان کرد: شرایط دانشگاه تربیت مدرس هم در دوران پاندمی کرونا، اجازه حضور فیزیکی و فعالیت مستمر را از ما می‌گرفت. بنابراین با نظر اینجانب و همچنین همکاری و هماهنگی وزارت علوم و مساعدت مدیریت محترم عمارت رو به روی دبیرخانه جشنواره بیست و سوم به این مکان منتقل شد.

,

مجموعه فرهنگی هنری عمارت روبرو در مدت فعالیت چند ساله و بر اساس اهداف خود از حامیان اصلی آثار دانشجویی و همچنین جشنواره‌های دانشگاهی بوده و بستری برای تجربه گرایی‌های علاقه‌مندان و دانشجویان بوده است.

, مجموعه فرهنگی هنری عمارت روبرو ,

این مجموعه فرهنگی هنری، در کنار میزبانی از دبیرخانه‌ی این دوره از جشنواره، میزبان بخش‌های مختلف و اجراهای این رویداد فرهنگی نیز خواهد بود.

,

بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران به دبیری سید مجتبی جدی و به همت اداره کل فرهنگی اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ در تهران برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه