اخبار داغ

در ادامه بازی های لیگ برتر؛

جدال ذوب آهن و آلومنیوم؛ فرصتی برای آشتی با برد

جدال ذوب آهن و آلومنیوم؛ فرصتی برای آشتی با برد
در ادامه بازی های لیگ برتر و در یک بازی معوق ذوب آهن اصفهان در مقابل آلومنیوم ارک قرار خواهد گرفت؛ این بازی در ورزشگاه امام خمینی اراک امروز برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صاحب نیوز؛ در ادامه بازی های لیگ برتر و در یک بازی معوق ذوب آهن اصفهان در مقابل آلومنیوم ارک قرار خواهد گرفت؛ این بازی در ورزشگاه امام خمینی اراک امروز برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

آلومنیوم 10 امتیازی است و در رده یازدهم قرار گرفته و ذوب آهن با شش امتیاز در رده پانزدهم قرار گرفته است؛ سبزپوشان که عملکرد خوبی داشته  اما در نتیجه گیری موفق نشان ندادند این فرصت بعد از بازی ها با مدعیان لیگ یک فرصت ایده ال است که آن ها اولین برد خود را کسب کنند.

,

شاگردان رحمان رضایی که به شدت نیاز به کسب اولین برد خود در لیگ بیستم را دارند بسیار امیدوارند و تلاش می کنند این طلسم را بشکنند و اولین برد خود را کسب کنند؛ در تیم ذوب‌آهن میلاد جهانی و دراکو بیدف با 2 گل و در تیم آلومینیوم اراک حامد پاکدل و سعید باقرپسند هر دو با 3 گل، بهترین گلزنان تیم هستند.

,

سبزپوشان در حالی لیگ بیستم را پشت سر می گذارند که در فاز هجومی خوب ظاهر شدند اما عملکرد دفاعی آن ها چنگی به دل نمی زند و اشتباهات فردی و تیمی در کار دفاعی کار را برای این تیم سخت کرده است.

,

برنامه سایر بازی‌های لیگ برتر فوتبال به این شرح است:

, برنامه سایر بازی‌های لیگ برتر فوتبال به این شرح است:,

هفته هشتم

, هفته هشتم,

استقلال تهران - پرسپولیس تهران

,

هفته نهم

, هفته نهم,

سپاهان اصفهان - فولاد خوزستان

,

هفته یازدهم

, هفته یازدهم,

مس رفسنجان - ماشین‌سازی تبریز

,

نساجی مازندران - صنعت نفت آبادان

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه