اخبار داغ

تخفیف ۳۰ درصدی عوارض آزادراهی برای خودروهای پرتردد

تخفیف ۳۰ درصدی عوارض آزادراهی برای خودروهای پرتردد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: دوربین‌ های ثبت عوارض تنها در مسیرهایی که تردد برون شهری محاسبه می‌ شود نصب شده و مردم نباید نگران پرداخت عوارض در داخل شهر باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، گودرز محمودی با اشاره به  اینکه همه کسانی که از سطح آزادراه‌ های کشور استفاده می‌ کنند ملزم به پرداخت عوارض هستند، گفت: در آزادراه کرج – قزوین قبلاً گیت گذاشته شده بود و عوارض خودروها از طریق فرد مستقر در دکه گرفته می‌ شد ولی  مدتی است این گیت برداشته شده و عوارض خودروها به صورت الکترونیکی و از طریق دوربین لحاظ می‌ شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,

وی ادامه داد: عوارض تردد از کرج به سمت قزوین ۴۰۰ تومان است و برای کسانی که بومی استان هستند و ممکن است در روز چند بار از این مسیر عبور کنند هم تخفیفاتی در نظر گرفته شده است.

,

محمودی توضیح داد: اگر تعداد تردد خودرویی در طول یک ماه بیش از ۴۰ مورد باشد، از میزان عوارض پرداختی حدود ۳۰ درصد به صورت خودکار کسر خواهد شد.

,

این مسئول اضافه کرد: دوربین‌های ثبت عوارض تنها در مسیرهایی که تردد برون شهری محاسبه می‌شود نصب شده و مردم  نباید نگران پرداخت عوارض در داخل شهر باشند.

,

وی ادامه داد: اعمال تخفیف ۳۰ درصدی برای خودروهای پرتردد هم به این خاطر بوده که افراد بومی استان‌ها به واسطه  استفاده مستمر از مسیر آزادراهی متضرر نشوند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه