اخبار داغ

توصیه سناتور جمهوریخواه به ترامپ:

هرچه زودتر استعفا بده!

هرچه زودتر استعفا بده!
یک سناتور جمهوریخواه آمریکا با توصیه به رئیس جمهور این کشور برای استعفا گفت، «دونالد ترامپ» شایسته نامزدی مجدد برای تصدی این سمت نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یک سناتور جمهوریخواه آمریکا غروب یکشنبه به وقت تهران به «دونالد ترامپ» رئیس جمهور این کشور توصیه کرد که با توجه به اتفاقات رخ داده چند روز اخیر، بهتر است هرچه زودتر استعفا دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

به نوشته روزنامه «دیلی میل» «پت تومی» سناتور ایالت «پنسیلوانیا» در گفت‌و‌گو با شبکه خبری «ان‌بی‌سی»  گفت، فکر می‌کنم بهترین راه برای کشور ما  این است که رئیس جمهور هرچه زودتر از سمت خود استعفا دهد. این کار بهترین اقدام خواهد بود.  وی با اشاره به  هرج و مرج اخیر در کنگره آمریکا که به مرگ پنج نفر منجر شد، گفت که ترامپ نباید دوباره نامزد انتخابات ریاست جمهوری شود.

, «دیلی میل»,

سناتور تومی گفت: «واقعا بر این باورم که  ترامپ خود را رد صلاحیت کرده است. فکر نمی‌کنم او به دلیل رفتارهای  تحریک کننده دوران پسا انتخاباتی، نامزد مناسبی برای تصدی  مجدد این سمت باشد.»

,

«نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در مصاحبه‌ای با برنامه «۶۰ دقیقه» در شبکه «سی‌بی‌اس» شدیداً دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور این کشور را به دلیل حمله هوادارانش به ساختمان کنگره به باد انتقاد گرفت. پلوسی، ترامپ را با توجه به تحریک هوادارانش برای حمله به کنگره، «نابسامان، خطرناک و از لحاظ ذهنی آشفته» توصیف کرد و گفت وی باید مورد پیگرد قانونی قرار بگیرد.

,

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در پاسخ به این پرسش که چه کسی قوه مجریه دولت را هدایت می‌کند گفت: «متأسفانه شخصی که هدایت قوه مجریه را بر عهده دارد، رئیس‌جمهور نابسامان، خطرناک و از لحاظ ذهنی آشفته آمریکاست.تنها چند روز دیگر مانده تا بتوانیم از او جان سالم به در ببریم، اما او اقدامی بسیار جدی انجام داده و باید پیگرد حقوقی علیه او انجام شود.» 

,

وی همچنین استناد به متمم ۲۵ قانون اساسی برای بر‌کناری ترامپ را محتمل دانست.

,

درجریان دعوت ترامپ از هودارانش برای برپایی اعتراض‌های خیابانی در بامداد پجشنبه به وقت تهران، شماری از هوداران وی با ورود به کنگره آمریکا یک افتضاح بین‌المللی ایجاد کردند. این آبروریزی فجیع به مرگ پنج تن و برجا گذاشتن خسارات مالی منجر شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه