اخبار داغ

فیلم/

شما از واکسن کرونای ایرانی استفاده می کنید یا امریکایی؟

شما از واکسن کرونای ایرانی استفاده می کنید یا امریکایی؟
در یک گزارش مردمی نظرات اقشار مختلف جامعه از زن و مرد در رابطه با واکسن کرونا را جویا شدیم که در فیلم مربوطه پاسخ آنها به استفاده از واکسن کرونای ایرانی یا خارجی را خواهید دید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ اسفند ۱۳۹۸ بود که در یک رقابت انتخاباتی؛ کرونا وارد ایران شد و اکنون قریب به یک سال است که در درگیری با این ویروس منحوس کشته داد و بسیاری از شاغلین را نیز خانه نشین کرد، حالا اما زمان انتخاب دیگری فرا رسیده است انتخاب بین واکسن ایرانی و خارجی، این روز ها که تمام مردم جهان از ماسک و قرنطینه های سخت هفتگی خسته شده اند دانشمندان و پزشکان درحال ساخت واکسن کرونا هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

امریکا اما بار دیگر می خواهد با سلطه بر کشورهای مسلمان استقلال را از آنها بگیرد، می خواهد از آب گل آلود کرونا استفاده کرده و خود را بر مردم تحمیل کند، اما مردم همیشه بیدار جهان اسلام راه خود را شناخته اند و این بار نیزمانند هر حماسه ای دیگر اجازه دخالت به امریکا را نخواهند داد.

,

بنابراین کشورهای جهان اسلام با تکیه بر توان داخلی، دانشمندان و اندیشمندان نخبه خود امریکا را شکست داده و در پی ساخت واکسن کرونا هستند، ایران نیز که توان جوانان خود را شناخته است در یک تیم پزشکی واکسن کرونای خود را تست می کند تا باردیگر به امریکا نشان دهد هیچ تحریمی نمی تواند توانمندی های نخبه گان این سرزمین را زیر سوال ببرد.

,

در همین رابطه خبرنگار هرمز در یک گزارش مردمی نظرات اقشار مختلف جامعه از زن و مرد را در رابطه با واکسن کرونا  جویا شده است که در فیلم زیر پاسخ آنها به استفاده از واکسن کرونای ایرانی یا خارجی را خواهید دید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه