اخبار داغ

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد:

3 هزار و 300 دانش‌آموز اسدآبادی شاد نیستند/کرونا مسبب اصلی بازماندن 200 نفر از تحصیل

3 هزار و 300 دانش‌آموز اسدآبادی شاد نیستند/کرونا مسبب اصلی بازماندن 200 نفر از تحصیل
حسین عسگری‌مهرور با اشاره به اینکه در حال حاضر 3 هزار و 300 دانش‌آموز این شهرستان نتوانستند در شاد وارد شوند، گفت: برای بازگشایی مدارس اسدآباد که در وضعیت آبی قرار دارد، در انتظار ابلاغیه سازمان هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، حسین عسگری‌مهرور، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد، با اشاره به مصوبه ستاد کرونا برای فعالیت مدارس کم جمعیت در مناطق آبی، اظهار کرد: وضعیت اسدآباد در حال حاضر آبی اعلام شده و ما برای بازگشایی مدارس در انتظار ابلاغ دستورالعمل از سازمان هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

برای بازگشایی مدارس در انتظار ابلاغیه سازمان هستیم

, برای بازگشایی مدارس در انتظار ابلاغیه سازمان هستیم, برای بازگشایی مدارس در انتظار ابلاغیه سازمان هستیم,

وی گفت: البته در حال حاضر هم برخی مدارس ما برای رفع اشکال تعداد محدودی دانش‌آموز که دسترسی به شاد ندارند، با رضایت اولیا کلاس برگزار می‌شود.

,

رئیس اداره آموزش و پرروش شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه 19 هزار و 600 نفر دانش‌آموز در اسدآباد وجود دارد، اظهار کرد: از این تعداد 3 هزار و 300 دانش‌آموز به دلایل مختلف نتوانستند وارد شبکه شاد شوند.

,

3 هزار و 300 دانش‌آموز اسدآبادی شاد نیستند

, 3 هزار و 300 دانش‌آموز اسدآبادی شاد نیستند, 3 هزار و 300 دانش‌آموز اسدآبادی شاد نیستند,

وی با بیان اینکه دانش‌آموزانی که در شبکه شاد فعالیت ندارند، در مقاطع مختلف به صورت پراکنده هستند، افزود: البته از سه هزار و 330 نفر دانش‌آموز تعداد 540 نفر پیش‌دبستانی هستند که می‌بایست در شاد فعالیت می‌کردند.

,

عسگری‌مهرور تصریح کرد: هم اکنون 33 کلاس پیش دبستانی در اسدآباد وجود دارد که از این تعداد 9 مورد کلاس به صورت رایگان با اجرای طرح کاورزی اداره می‌شود.

,

200 بازمانده از تحصیل/کرونا مسبب اصلی بازماندن 

, 200 بازمانده از تحصیل/کرونا مسبب اصلی بازماندن , 200 بازمانده از تحصیل/کرونا مسبب اصلی بازماندن ,

وی با اشاره به اینکه تعداد 200 نفر دانش‌آموز در سطح شهرستان از تحصیل بازمانده‌اند، گفت: از این تعداد 47 دانش‌آموز در مقطع ابتدایی است و اولیاء از ترس کرونا راضی نیستند که فرزندانشان به مدرسه بیایند و البته شبکه مجازی را مناسب تحصیل نمی‌دانند.

,

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد گفت: از دلایل باز ماندن دانش‌آموزان از تحصیل وجود کرونا است که البته برخی از دختران در روستاها نیز به دلیل عدم وجود مدارس در مقاطع بالاتر و عدم رضایتمندی خانواده‌ها برای حضور در شهر از تحصیل باز می‌مانند.

,

افزایش آمار بازماندگان از تحصیل اسدآباد نبست به پارسال 

, افزایش آمار بازماندگان از تحصیل اسدآباد نبست به پارسال , افزایش آمار بازماندگان از تحصیل اسدآباد نبست به پارسال ,

وی گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا در سالجاری آمار بازماندگان از تحصیل افزایش یافته که مهمترین دلیل آن مربوط به مشکلات ناشی از کروناست.

,

تنها پایه دوازدهمی های نهایی امتحان حضوری می دهند

, تنها پایه دوازدهمی های نهایی امتحان حضوری می دهند, تنها پایه دوازدهمی های نهایی امتحان حضوری می دهند,

عسگری‌مهرور در خصوص برگزاری امتحانات دانش‌آموزان نیز گفت: امتحانات همه دانش‌آموزان به صورت مجازی برگزار می‌شود و تنها پایه دوازدهمی که نهایی است، به صورت حضوری در دو حوزه خواهران و برادران برگزار خواهد شد.

,

وی سرانه دانش‌آموزی در هر سال را متغیر خواند  و گفت: اخذ مبلغ برای چاپ هر گونه جزوه و یا سی دی درسی از دانش‌آموزان ممنوع است چراکه مدرسه اعتبارات دارد و وظیفه اش انجام این امور است.

,

مدیران و یا معاونان از وضعیت دانش‌آموزان باخبر شوند

, مدیران و یا معاونان از وضعیت دانش‌آموزان باخبر شوند, مدیران و یا معاونان از وضعیت دانش‌آموزان باخبر شوند,

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد در خصوص مشاوره دادن به دانش‌آموزان برای ایجاد انگیزه در زمینه خواندن درس، گفت: قبول داریم که برخی از مدارس در تماس و تشویق با دانش‌آموزان برای تحصیل کوتاهی می‌کنند، اما بسیاری از مدارس ما به صورت مرتب با دانش‌آموزان ارتباط داشته و از وضعیت آنها با خبر هستند.

,

وی تأکید کرد: حتی ما به مدارس پیشنهاد داده ایم که از مدیر و یا معاونان مدرسه هر کدام مسئولیت را برعهده بگیرند و علاوه بر یادآوری برنامه‌های تلویزیونی، احوال درس آنان را جویا شوند، بنده خودم هم به صورت تصادفی هر کلاسی را سه چهار نفر دانش آموز تماس می‍‌گیرم و جویای این تحصیل آنان هستم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه