اخبار داغ

مهره چینی استاندار جدید؛

استاندار کرمان حکم 4 مدیر جدید را ابلاغ کرد

استاندار کرمان حکم 4 مدیر جدید را ابلاغ کرد
استاندار کرمان طی احکامی معاونت توسعه مدیریت و منابع، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها، مسئول دفتر استانداری کرمان و سرپرست فرمانداری بردسیر را منصوب کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ بیش از دو ماه از حضور علی زینی وند به عنوان سکاندار دولت در ساختمان خیابان پاسداران کرمان می گذرد و از روز گذشته قطار تغییر و تحولات در استانداری کرمان آغاز شده و در نخستین گام، اولین زن به عنوان یکی از معاونت های این استانداری کرمان انتخاب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

طی حکمی حمیده واعظی به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان منصوب و از خدمات محمدرضا وفایی تقدیر شد. همچنین تاج‌الدین صالحیان به سمت سرپرست دفتر استاندار کرمان منصوب و حسن میرصادقی مدیرکل حراست استانداری کرمان را با حفظ سمت به سرپرستی فرمانداری بردسیر منصوب شد.

,

همچنین علی شهسواری طی حکمی به سمت مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری از سوی علی زینی وند استاندار کرمان منصوب شد.

,

لازم به ذکر است عباس تقی زاده مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان در گفتگویی گفت: استاندار کرمان ارتقا و تقویت جایگاه مدیریتی بانوان در استان را مورد تاکید قرار داده است و استانداری این آمادگی را داریم که از حضور بانوان توانمند به عنوان فرماندار استفاده کنیم.

, گفتگویی,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه