اخبار داغ

رئیس‌کل دادگستری استان مرکزی:

نیازمند هم‌افزایی برای رفع مشکلات مناطق حاشیه‌نشین هستیم

نیازمند هم‌افزایی برای رفع مشکلات مناطق حاشیه‌نشین هستیم
رئیس‌کل دادگستری استان مرکزی گفت: اگر هم‌افزایی بین دستگاه‌های مختلف انجام شود و همت‌ها برای رفع مشکلات این مناطق به‌کارگیری شوند قطعاً شاهد آثار و برکات در این مناطق خواهیم بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام سید عبدالمهدی موسوی رئیس‌کل دادگستری استان مرکزی در حاشیه بازدید از مناطق حاشیه نشین شهر اراک در گفتگو با دیار آفتاب؛ گفت: امروز یک بازدید میدانی از مناطق شهرک علی بن ابی طالب(ع) مشهور به فوتبال و کوی سجادیه معروف به باغ خلج داشتیم که متأسفانه فضای خوبی در این مناطق مشاهده نشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

موسوی با اشاره به نتیجه این بازدید میدانی بیان کرد: پیرو این بازدید قطعاً یک جلسه با کلیه مسئولین، فعالین و دستگاه‌های مختلف برای پیگیری مشکلات این مناطق برگزار خواهیم داشت.

,

وی افزود: متأسفانه مشکلات این مناطق بسیار زیاد است و قطعاً از عهده یک یا دو دستگاه برنخواهد آمد و باید در خصوص رفع این مشکلات هم افزایی و همکاری جدی با سایر دستگاه ها صورت بگیرد.

,

موسوی با تأکید بر رفع مشکلات این مناطق گفت: خانه هایی که در این مناطق ساخته شده از استحکام لازم برخوردار نیست و بدون رعایت اصول و استانداردها ساخته‌شده‌اند که باید برای این موضوع چاره‌اندیشی شود چراکه رفع مشکلات مردم این مناطق باید جزء اولویت‌ها باشد و نظام جمهوری اسلامی در طول این سال‌ها نشان داده خدمات باید برای همه باشد.

,

وی خاطرنشان کرد: اگر هم‌افزایی بین دستگاه‌های مختلف انجام شود و همت‌ها برای رفع مشکلات این مناطق به‌کارگیری شوند قطعاً شاهد آثار و برکات در این مناطق خواهیم بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه