اخبار داغ

اقدام ابتکاری امام‌جماعت مسجد رضوی در کمک به دانش آموزان؛

دانش آموزان "بی شاد" تویسرکانی برای یادگیری به مسجد پناه آوردند

دانش آموزان "بی شاد" تویسرکانی برای یادگیری به مسجد پناه آوردند
مدتی است که به همت امام جماعت مسجد رضوی در تویسرکان، در همان مسجد کلاس های آموزشی تقویتی برای تعدادی از دانش آموزانی که گوشی هوشمند در راستای استفاده از شبکه شاد ندارند در حال برگزاری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، سال تحصیلی جدید با نگرانی های بسیار برای والدین دانش آموزان آغاز شد، اینکه برخی از آنان به دلیل شیوع کرونا ویروس نگران سلامت فرزندانشان بود، پس از آن که تصمیم به برگزاری کلاس های درس به صورت مجازی گرفته شد، حرف از راه اندازی شبکه شاد و یا دیگر نرم افزارها با هدف برگزاری کلاس های مجازی به میان آمد‌.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

ایده ای مناسب و کارساز اما نه برای همه دانش آموزان، چرا که تعدادی از روستاها زیر پوشش اینترنت مناسب نیستند و مهمتر آن که بخش قابل توجهی از دانش آموزان حتی در مناطق شهری یک گوشی همراه هوشمند یا تبلت ارزان قیمت برای بهره مندی از آموزش های مجازی را ندارند و خانواده هایشان هم آن گونه که باید با توجه شرایط بد اقتصادی و معیشتی توان خرید گوشی برایشان مقدور نیست.

,

در این بین شاهد هستیم برخی معلمان به صورت حضوری و با تعداد محدود دانش آموزان مراحل تدریس را انجام می دهند.

,

و اما این روزها حجت الاسلام مهدی احمدوند امام جماعت مسجد رضوی (دروازه) در شهرستان تویسرکان با توجه فرار رسیدن فصل امتحانات شرایطی را برای درس آموزی به دانش آموزان با استفاده از فضای مسجد فراهم ساخته است.

,

وی در گفت و گویی به خبرنگار ما گفت: تعدادی از دانش آموزان متاسفانه از داشتن گوشی هوشمند و تبلت محروم هستند و چند ماه از درس عقب افتاده بودند، بنابراین با نزدیک شدن به امتحانات نوبت اول، با پیگیری و کمک گرفتن از فرهنگیان نماز گزار مسجد و ساکن شرایط تدریس مهیا شد.

,

امام جماعت مسجد رضوی افزود: با هماهنگی های انجام شده، بعد از نماز مغرب و عشاء در خود مسجد کلاس درس جبرانی و تقویتی برگزار می شود.

,

حجت الاسلام احمدوند تصریح کرد: با عنایت خدا چند هفته ای است این روند آموزشی را در پیش گرفته ایم و وضعیت فراگیری دانش آموزان بهتر شده است.

,

وی عنوان کرد: در حال حاضر چهار دانش آموز از کلاس های تقویتی مسجد رضوی بهره مند شده اند و این آمادگی را داریم که پذیرای هر دانش آموزی از نقاط مختلف شهر باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه