اخبار داغ

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:

دوتابیعتی‌ها به دنبال چپاول کشور هستند/ برخی فتنه‌گرهای فاسد پست‌های مهم دولتی را اشغال کردند

دوتابیعتی‌ها به دنبال چپاول کشور هستند/ برخی فتنه‌گرهای فاسد پست‌های مهم دولتی را اشغال کردند
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با اعلام اینکه افراد مسن و پیر در کنار فتنه‌هایی که اتفاق افتاد، دنبال گرین کارت خود بودند، گفت: این‌ها دوتابیعتی بوده و به فکر چپاول هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حجت الاسلام غلامحسن تسخیری صبح امروز در جمع طلاب شهرستان آمل ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، و نیز یاد و خاطره دانشمند هسته‌ای کشور شهید محسن فخری زاده به دوران سیاسی  امام رضا (علیه السلام) پرداخت و با اشاره به اینکه اگر موضوعات سیاسی را بلد باشیم در بلا‌ها، امتحان‌ها و فتنه‌ها سربلند بیرون می‌آییم، گفت: اخبار‌های سیاسی با ابزار‌های ارتباطی روزانه در اختیار مردم قرار می‌گیرد لذا باید  دنبال طرح یک موضوع سیاسی باشیم تا در فتنه‌ها راه را گم نکنیم و یا در انتخابات فریب شعار‌ها را و یا اینکه در مذاکرات فریب لبخند‌ها نخوریم.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با گریزی به عصر مامون و دوران ولیعهدی امام رضا (علیه السلام)، افزود: عصر خلافت مامون یک عصر پیچیده‌ای است. در میان خلفا چه در بنی امیه و چه در بنی عباس اگر مطالعه کنید، کسی را زیرک‌تر و سیاس‌تر از مامون نمی‌توانید پیدا کنید.

تسخیری در همین رابطه ادامه داد: مامون بسیار آدم زرنگی بود و میخواست کاری که خلفای بنی امیه و بنی عباس در رابطه با ولایت نتوانستند انجام بدهند را او به اجرا بگذارد.
 
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه با تصریح بر اینکه خلفای بنی امیه و بنی عباس یک راه مشابه را برای علیه اهل بیت (علیهم السلام) طی می‌کرد، خاطرنشان کرد:  برای مثال دو حزب جمهوری خواه و دموکرات در آمریکا که هدف آن‌ها با مبارزه با اسلام و انقلاب اسلامی و نیز مبارزه با اصل ولایت فقیه است؛ لذا موضوع مشترک است، اما در براندازی تاکتیک‌های آن‌ها متفاوت است.

به گفته تسخیری در دوران بنی امیه، شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها)، شهادت امیرالمومنین علی (علیه السلام)، مسئله صلح امام حسن (علیه السلام) و نیز در کربلا و واقعه عاشورا، اتفاق افتاد که همه این مسائل با جنگ و اختناق همراه بود لذا حتی در عصر امام سجاد (علیه السلام) تا در عصر امام کاظم (علیه السلام) دوباره تهدید‌ها شروع می‌شد که بنی عباس رویه بنی امیه را در پیش گرفته و همه این موارد حکایت از آن دارد که آن‌ها برعلیه اهل بیت (علیهم السلام) اقدام می‌کردند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به یک اتفاق در عصر امام باقر (علیه السلام) و امام صادق (علیه السلام) که در آن عصر احادیث قال الباقر و قال الصادق بسیار در روایت‌ها آمده بود، یادآور شد: تا دوران امام زمان (اروحنا فداه) خلفا همین روش تهدید و اختناق علیه اهل بیت (ع) را ادامه میدادند لذا وقتی از امام صادق (علیه السلام) سوال کردند چرا مهدی موعود (اروحنا فداه) در پس پرده غیبت قرار می‌گیرد، امام فرمودند: اگر امام زمان (اروحنا فداه) در میان جامعه باشد، مردم آن را به قتل می‌رسانند.

تسخیری در ادامه سخنان خود با یادآوری این مطلب که  شیوه همه خلفا برعلیه ولایت است، اما در این میدان تنها مامون به شیوه خلفا برای مقابله با ولایت عمل نکرد، اضافه کرد:رفتار مامون با امام رضا (علیه السلام) بسیار محترمانه بود، حضرت را با احترام از مدینه آورد و با احترام  با حضرت رفتار می‌کرد چرا که از این رفتارها هدفی را دنبال می کرد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا به شیوه سیاسی مامون اشاره و خاطرنشان کرد: مامون کار سیاسی می‌کرد، لبخند زد تا مردم را فریب بدهد و بگوید ما عاشق امام هستیم؛ لذا وقتی امام رضا (علیه السلام) رفتار زیرکانه مامون را دیدند به خانواده اش گفتند: برای من گریه کنید، و همراه من نیایید.
 
به گفته تسخیری مامون یک فرد سیاس بود که وقتی امام رضا (علیه السلام) را به مشهد میاورد، در یک محفل بزرگی عمومی و در انظار عام و خاص اعلام می‌کندکه مردم آبا و اجداد ما در بنی امیه و بنی عباس به اهل بیت خیانت کردند و خلافت برای اهل بیت (علیهم السلام) است نه برای ما که  امام رضا (علیه السلام) رسما موضع گیری می‌کند. امام می‌فرمایند اگر خلافت از آن شما بود چرا میخواهید واگذار کنید و اگر از آن شما نیست تو چه کاره‌ای که می‌خواهی آن را واگذار کنی؟! لذا مامون با تهدیدات، امام را مجبور کرد ولایتعهدی را قبول کند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه با طرح این پرسش که آیا مامون واقعا قصدش واگذاری خلافت بود؟، افزود: مامون واقعا قصد داشت خلافت را به امام رضا (علیه السلام) واگذار کند، اما پشت این واگذاری توطئه‌های بزرگی داشت. و میخواست برای همیشه باب ولایت را برای همیشه ببندد در حالیکه پیامبر (ص) به ما مژده مهدی موعود را دادند.

تسخیری در ادامه سخنان خود به نامه مامون برای امام رضا (علیه السلام) اشاره و اضافه کرد: مامون برای امام رضا (علیه السلام) نامه‌ای نوشت و از امام خواست که اسلام ناب را تعریف کنند. امام در بخشی از نامه موضوع برائت را مطرح کردند.
 
* اسلام ناب در مقابل اسلام آمریکایی و انگلیسی قرار دارد

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این مطلب که ما تولی و تبری را درست معنی نکردیم، به تبیین مفهوم تبری از نگاه سیاسی امام رضا (علیه السلام) پرداخت و ادامه داد: امام رضا (علیه السلام) می‌فرمایند اسلام ناب یعنی تبری و بیزاری که  اولین بیزاری در مقابل کسانی که در طول تاریخ انسان‌های صالح، درست اندیش و درست عمل را تبعید و نفی کردند. ائمه (سلام الله علیها) همه تبعید شدند. تبعید فقط جسمی نیست بلکه یک انسان صالح را از کار کنار میزنند و یک آدم فاسد و خیانتکار را جای آن می‌گذارند. برای نمونه در روز عاشورا عده‌ای در بلندی ایستاده بودند و صحنه کربلا را می‌دیدند، آن‌ها بزرگان کوفه بودندو میدیدند چه جنایت‌هایی دارد اتفاق می‌افتد هم برای امام گریه می‌کنند، هم دعا می‌کنند، اما برای یاری امام به میدان نرفتند. تولی یعنی باید کنار امام باشی نه اینکه تماشاچی باشی.
 
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با تاکید بر اینکه اسلام ناب در مقابل اسلام آمریکایی و اروپایی، انگلیسی، وهابی بهایی قرار دارد، افزود: دومین معنی تبری از نگاه امام رضا (علیه السلام) یعنی از کسانی که به مطرودین اسلام، میدان دادند، تبری بجویید. در تاریخ آمده است در صدر اسلام پیامبر (ص) مطرودین اسلام را بیرون کردند، اما بعد از ارتحال حضرت به آن‌ها پست و مقام و قدرت دادند. افراد فاسدی که فتنه ایجاد کردند. برای مثال در فتنه ۸۸، امثالی مثل آخوندی (وزیر سابق دولت روحانی) به رهبر معظم انقلاب دهن کجی می‌کند و همین فرد وزیر دولت می‌شود. برخی از کسانی که خیانت کردند الان پست و جایگاه دولت را اشغال کردند.
 
*یک عده با دوقطبی سازی مردم را فریب دادند

تسخیری به سومین معنی برائت اشاره و اضافه کرد: امام رضا (علیه السلام) می‌فرمایند برائت بجویید از کسانی که اموال جامعه اسلامی را در اختیار یک عده اغنیا قرار دهند و اموال مسلمین بین آن‌ها  دست به دست بشود؛ لذا در عصر حاضر مشاهده کردید  سر قضیه دلار ۴۲۰۰ تومانی جهانگیری که چه خیانت‌هایی که اتفاق نیفتاد! همین دلار ۴۲۰۰ تومانی را در دست عده‌ای قرار دادند که ساعت به ساعت دلار افزایش پیدا کرد و باعث تورم شد ونگفتند دلار را به چه کسانی دادند. بعد همین افراد با دوقطبی سازی جامعه، با دوقطبی صلح و جنگ، مردم را فریب داده و رای میاوردند و وقتی رای اوردند، برگرده مردم با مشکلات اقتصادی فشار می‌آورند.
 
به گفته مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا چهارمین معنی برائت  به گفته امام رضا (علیه السلام) بیزاری جستن از کسانی که انسان‌های بی تدبیر و بیخرد را در پست‌های کلیدی قرار میدهند.
 
این مسئول در سپاه کربلا در ادامه به پنجمین معنی برائت  اشاره کرد و گفت: امام رضا (علیه السلام) گفتند که باید از  کسانی که منافع خود را بر مردم مقدم میدانند، برائت جست. از کسانی که رانت خوار هستند. تا شکم خود را سیر نکنند به مردم فکر نمی‌کنند و وقتی هم شکمشان سیر شد مردم را بی خیال می‌شوند.

تسخیری با تصریح بر اینکه مسئولیت مالی جامعه اسلامی در دست کسانی قرار گرفته است که جز بلا بر سر کشور چیزی نیاورد، ادامه داد: آیت الله جوادی آملی (حفظه الله) گفت که اگر برای انقلاب اسلامی حادثه‌ای اتفاقی بیفتد برای همیشه اسلام تمام می‌شود؛ لذا دشمن دارای برنامه و توطئه علیه انقلاب است.  
 
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به اینکه  مسئول مرکز راهبردی مهم در آمریکا رسما اعلام می‌کند که موضوع ما با جمهور‌ی اسلامی اصلا موضوع هسته‌ای نیست، تصریح کرد: آن‌ها می‌گویند مشکل ما با ایران نوع مدل حکومت جمهوری اسلامی است؛ لذا آن‌هایی که نگذاشتند اهل بیت (علیهم السلام) به امامت و ولایت تکیه بزنند، چون نوع مدل حکومت رسول الله (ص) است که میتواند مدینه فاضله ایجاد کند؛ لذا نمی‌گذارندحکومت دست آن‌ها بیفتد و اگر افتاد توطئه‌های سخت علیه حکومت می‌کنند.
 
تسخیری در ادامه سخنان خود با بیان اینکه دشمن به این نتیجه رسیده است که  با عَلَم یهود و صهیون نمی‌تواند در برابر اسلام بایستد، بیان کرد:  امروز دشمن به این نتیجه رسیده است که باید با پرچم لا الا اله الله و  با یک عمامه به سر بیاید و به اسلام ضربه بزند. امروز باید فرد انقلابی ضد انقلاب شود تا یک ریشه انقلاب را بزند فلذا این‌ها خطرناک است.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با تاکید بر اینکه اگر مراقب  نباشیم دشمن با لبخند مردم را فریب داده و مسلط می‌شود و برای همیشه مردم را نابود  میکند، اضافه کرد: باراک اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا با زبان فارسی و با لبخند به مردم ایران عید را تبریک می‌گوید،   چون دشمن  به این نتیجه رسید که با خشونت، و  با ماشین جنگی نتوانست مردم را شکست دهد لذا این بار با لبخند و با قدم زدن مردم را فریب میدهد که  در این زمان بصیرت لازم است.
 
*بعضی مسئولین شعارهای زیبا می دهند اما عملکرد آمریکایی دارند

تسخیری با تصریح بر اینکه باید موضوعات را روشنگری کرد و نباید گذاشت انقلاب به دست نااهلان بیفتد و این سفارش امام راحل است، گفت: اگر انقلاب بدست نااهلان بیفتد با کلمات زیبا در وسط جامعه شعار‌های زیبا میدهند، اما عملکرد امریکایی و غربگرایی دارند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا به هدف دشمن اشاره و یادآور شد:  ولایت مغز متفکر و متحرک اسلام است و اگردشمن  بتواند ولایت را زمینگیر کند، موفق می‌شود لذا امروز بیشترین حمله به سمت ولایت فقیه است.
 
تسخیری توضیح داد: امروز امثال مثل امجد‌ها به ولایت حمله می‌کنند. کسی که ۴۰ سال در حوزه علمیه درس میخواند، یک کلمه حرف نمی‌زند، اما بعد از ۴۰ سال علیه رهبر حرف میزند. بعد از چهل سال بخاطر کرونا رهبری را زیر سوال ببرد.  

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با تصریح بر اینکه  ما و مردم به کسانی پست و مقام دادیم و آن‌ها را انتخاب کردیم، خاطرنشان کرد:  رهبرمعظم انقلاب  رای من و شما را تایید کرد مگرنه  ۱۸ سال است  که امام خامنه‌ای (مدظله العالی) راهکار میدهد  و سند می‌نویسند به نام اقتصاد مقاومتی که فرمانده اش رئیس جمهور و معاون اولش است چرا که قدرت اجرایی جامعه در دست رئیس جمهور است، اما چیزی جز شعار و نوشته  از طرف مدیر اجرایی عاید مردم نشد چرا که به میدان عمل نیامد.
 
تسخیری با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره تشکیل  دولت جوان حزب الهی و جوانگرا افزود: اگر  دولت غیر آن باشد؛ برون گران است و دیدیم که  ۷ سال برای یک تفاهم گیر کرده است لذا در ما‌ه های نزدیک به انتخابات شاهد کاهش هزینه‌ها هستیم چرا که بافریب می‌خواهند نشان دهند که ناجی مشکلات کشور آمریکا است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با تاکید بر اینکه اگر دولت جوان مومن انقلابی روی کار بیاید مشکلات حل می‌شود، تصریح کرد:افراد مسن و بی حالی که ۸ ماه از دفتر کار خود بیرون نیامده که مبادا کرونا بگیرند نمی‌تواند به فکر جوانان باشند. اما آن جوان انقلابی که در بحران کرونا کمک کار مردم می‌شود می‌تواند به فکر جامعه اسلامی خود باشد.
 
تسخیری با یادآوری این مطلب که افراد مسن و پیر در کنار فتنه‌هایی که اتفاق افتاد،  دنبال گرین کارت خود بودند، یادآور شد: این‌ها دوتابیعتی بوده و به فکر چپاول هستند.  

 مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا در سخنان پایانی خود با بیان اینکه دشمن میگوید اگر بتوانیم ولایت را بزنیم می‌توانیم بر ملت مسلط شویم،یادآور شد:سخنان اخیر امثال مطهری و فائزه هاشمی حرف‌های یک جریان و تفکر است نه یک شخص!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, * اسلام ناب در مقابل اسلام آمریکایی و انگلیسی قرار دارد, * اسلام ناب در مقابل اسلام آمریکایی و انگلیسی قرار دارد,
,
,
,
,
,
, *یک عده با دوقطبی سازی مردم را فریب دادند, *یک عده با دوقطبی سازی مردم را فریب دادند,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, *بعضی مسئولین شعارهای زیبا می دهند اما عملکرد آمریکایی دارند, *بعضی مسئولین شعارهای زیبا می دهند اما عملکرد آمریکایی دارند,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,



انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه