اخبار داغ

معاون وزیر راه و شهرسازی در کرج؛

آزاد راه آبیک – چرمشهر تا پایان 99 زیر بار ترافیک می رود/ گره های ترافیکی کرج از کوری درمی آید

آزاد راه آبیک – چرمشهر تا پایان 99 زیر بار ترافیک می رود/ گره های ترافیکی کرج از کوری درمی آید
خیرالله خادمی گفت: پروژه آبیک – چرمشهر دارای اعتبار ۱۰ هزارمیلیارد تومانی بوده و با توجه به اینکه در مرحله پایانی به سر می برد می تواند بخش عمده ای از ترافیک البرز را روان کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، معاون وزیر راه و شهرسازی امروز دوشنبه در بازدید از آزادراه سردار سلیمانی در شمال کرج، در جمع خبرنگاران گفت: گره های ترافیکی کرج تا پایان سال به واسطه ساخت پروژه های عظیم راه سازی باز می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
خیرالله خادمی با اشاره به اینکه آزاد راه آبیک – چرمشهر کمتر از ۲ ماه آینده زیر بار ترافیک می رود، افزود: این پروژه دارای اعتبار ۱۰ هزارمیلیارد تومانی بوده و با توجه به اینکه در مرحله پایانی به سر می برد می تواند بخش عمده ای از ترافیک البرز را روان کند.
,
 
,
وی با تاکید بر اینکه آزادراه مذکور کمربند جنوبی البرز و تهران محسوب شده و با طول ۱۵۸ کیلومتر بین استان های قزوین، البرز و تهران قرار گرفته است، اظهار داشت: آزادراه شهید سلیمانی در شمال کرج با اختصاص اعتبار توسط وزارت راه و شهرسازی به شهرداری کرج تمکیل می شود.
,
 
,
خادمی به لزوم مدیریت پروژه مذکور توسط استانداری البرز و مجموعه مدیریت شهری با منابع داخلی تا زمانی که اعتبار ملی اختصاص پیدا کند اشاره و تصریح کرد: متاسفانه چندی پیش بخشی از اعتبار اختصاصی وزارت راه و شهرسازی برای این آزاد راه به حساب بانک واریز شد اما به سبب مشکلات بانکی  برگشت  خورد.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه برای تامین طلب ۶۰۰ میلیارد تومانی شرکت پیمانکاری بزرگراه شمالی کرج باید کسب درآمد در دستور کار قرار گیرد، گفت: عملیات احداث بزرگراه شهید سلیمانی تیرماه سال ۹۵ آغاز شده  و قرار است تا پایان امسال بخشی از آن زیر بار ترافیک برود.
,
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه