اخبار داغ

پزشک گچسارانی تاکید کرد؛

غیرقابل اعتماد بودن واکسن آمریکایی کرونا

غیرقابل اعتماد بودن واکسن آمریکایی کرونا
حامد رمضان زاده گفت: از ورود خون های آلوده به "ویروس HIV" در سال های قبل گرفته تا تحریم های ظالمانه اقلام دارویی، همه و همه حاکی از عمق خباثت و کینه توزی حاکمان آمریکا، انگلیس و فرانسه علیه کشورمان است؛ معتقدم که از این تجارب تلخ باید درس عبرت گرفت که دوباره تکرار نشوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حامد رمضان زاده،پزشک گچسارانی در گفتگو با صبح زاگرس با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر ممنوعیت استفاده از واکسن های کرونایی آمریکایی و انگلیسی گفت: بر همگان واضح و مبرهن است که به گواه تاریخ، آمریکا و انگلیس و فرانسه در دشمنی با ایران و اسلام ید طولایی دارند و متاسفانه این دشمنی ها را در گذشته و حال وارد دنیای پزشکی و بهداشت هم کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزود: در این خصوص می توان از ورود خون های آلوده به ویروس HIV در سال های قبل گرفته تا تحریم های ظالمانه اقلام دارویی، انسولین، تجهیزات پزشکی و کیت های تشخیصی کرونا و اقلام مرتبط با مقابله کرونا نام برد و معتقدم که از این تجارب تلخ باید عبرت گرفت که مجددا تکرار نشوند.

,

رمضان زاده ادامه داد: بنابراین بیان چنین مواردی همه و همه حاکی از عمق خباثت و کینه توزی حاکمان این کشورها علیه ایران و اسلام را دارد که از سلامت انسان ها به عنوان راه تجارت و کسب درآمد و همچنین انجام مقاصد شوم خود استفاده می کنند.

,

پزشک گچسارانی در ادامه تصریح کرد: در مورد واکسن کرونا هم بنا بر سابقه تاریک این کشورها در زمینه اعمال دشمنی به هر نحو علیه کشورمان، همانگونه که رهبر با بصیرتمان در فرمایشات اخیر خود هم بیان کردند بنابراین نیز عقل حکم می کند که بنا را بر عدم اطمینان به این کشورها بگذاریم.

,

وی افزود: همانگونه که تاکنون با خودکفایی و تکیه به نیروی متخصص و جوان داخلی در همه زمینه ها  پیشرفت های به سزایی داشته ایم که تحسین همگان را در پی داشته است و در زمینه کرونا هم، از ماسک و تجهیزات فردی گرفته تا واکسن را با دستان توانمند جوانان کشور تولید و بومی سازی کرده ایم، پس کماکان بایستی به این روند ادامه دهیم.

,

رمضان زاده گفت: تولید واکسن کرونا ایرانی در شرایط تحریم های ظالمانه، الحق کاری بود کارستان و بدون شک این چنین شاهکاری در دنیا بی نظیر است و امیدواریم که تا زمان تولید انبوه واکسن ملی، با رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت قوانین صادره از ستاد ملی مبارزه با کرونا بیماری را کنترل کرده و ان‌شاءالله در آینده ای نزدیک جشن اتمام این ویروس منحوس را همه با هم برگزار کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه