اخبار داغ

مدیر جهاد کشاورزی اسلام آبادغرب:

بسته حمایت از چغندرکاران باید به طور شفاف به کشاورزان ارائه شود

بسته حمایت از چغندرکاران باید به طور شفاف به کشاورزان ارائه شود
کامران کریمی در جلسه برنامه‌ریزی کشت چغندر در سال جاری گفت: بسته حمایتی چغندرقند در سال جاری باید به طور شفاف به کشاورزان ارائه شود و تعاملات باید به شکلی باشد، که کشاورزان متضرر نشوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اسلام آبادخبر،  جلسه ای در خصوص برنامه ریزی جهت کشت چغندرقند در سال جاری با حضور مهندس کریمی مدیر جهاد کشاورزی  شهرستان، رئیس کارخانه قند، امور آب، مسئولین مراکز و کارشناسان اداره تولیدات گیاهی شهرستان در محل مدیریت جهاد کشاورزی اسلام آبادغرب برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اسلام آبادخبر، ,

 مدیر جهاد کشاورزی اسلام آبادغرب در این جلسه گفت: در برنامه‌ریزی کشت چغندرقند، تعاملات باید به شکلی باشد، که کشاورزان متضرر نشوند و به کارخانجات قند اجحاف نشود.

,

کریمی تاکید کرد: کمیته "کاشت چغندر قند" با هدف آسیب شناسی کاشت سال گذشته و برنامه‌ریزی جهت کاشت آتی تشکیل شود.

,

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان افزود: در این کمیته با در نظر گرفتن زنجیره تولید چغندر قند ، برنامه‌ریزی دقیق مرحله به مرحله کاشت، داشت و برداشت انجام شود و نقش هر کدام از حلقه‌های زنجیره تولید به طور مشخص تعیین و به تصویب نهایی برسد.

,

وی با اشاره به اینکه سال گذشته، سالی نسبتاً خوب در کشت چغندر قند داشتیم، گفت: بسته حمایتی چغندرقند در سال جاری باید به طور شفاف به کشاورزان ارائه شود، چرا که به دنبال شفاف سازی برای کشاورزان هستیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه