اخبار داغ

مدیر اداره آموزش و پرورش اسلام آبادغرب:

اسلام آبادغرب در وضعیت آبی قرار دارد/ اعلام آمادگی بازگشایی مدارس با جمعیت کمتر از 50 نفر

اسلام آبادغرب در وضعیت آبی قرار دارد/ اعلام آمادگی بازگشایی مدارس با جمعیت کمتر از 50 نفر
مدیر آموزش و پرورش اسلام آبادغرب گفت: به کلیه مدارس ابتدایی و مدارس با جمعیت کمتر از 50 نفر و نیز هنرستان های فنی و حرفه ای اعلام کرده ایم که آمادگی کامل جهت حضور دانش آموزان از اوایل بهمن ماه در کلاس و کارگاه با رعایت شرایط اعلام شده را داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اسلام آبادخبر، جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش با حضور مدیر و معاونین و کارشناسان آموزش و پرورش و نمایندگان شبکه بهداشت و درمان شهرستان امروز دوشنبه بیست و دوم دی ماه در سالن جلسات آموزش و پرورش شهرستان اسلام آبادغرب برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اسلام آبادخبر,

جمال الدین برجی مدیر آموزش و پرورش اسلام آبادغرب در ابتدای این جلسه با اشاره به کنترل نسبی شیوع ویروس کرونا و قرار گرفتن شهرستان در وضعیت آبی اظهار داشت: این مدیریت آمادگی کامل دارد تا مطابق دستور وزارت متبوع و نیز اداره کل محترم جهت برگزاری کلاس های پایه های اول و دوم دبستان و نیز مدارس روستایی و عشایری زیر 50 نفر و کارگاه های مدارس فنی و حرفه ای بر اساس دستورالعمل های ابلاغی اقدام نماید.

,

وی افزود: به کلیه مدارس ابتدایی و مدارس با جمعیت کمتر از 50 نفر و نیز هنرستان های فنی و حرفه ای اعلام کرده ایم که آمادگی کامل جهت حضور دانش آموزان از اوایل بهمن ماه در کلاس و کارگاه با رعایت شرایط اعلام شده را داشته باشند و از این نظر هیچگونه مشکلی وجود ندارد.

,

مدیر آموزش و پرورش اسلام آبادغرب ابراز امیدواری کرد: با تلاش شبانه روزی مدافعان سلامت در کشور و با رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم بزودی شاهد کنترل کامل و مهار ویروس کرونا و به دنبال آن شاهد بازگشایی کلیه مدارس و حضور سراسر نشاط دانش آموزان و فرهنگیان در سنگر تعلیم و تربیت باشیم.

,

در پایان نمایندگان شبکه بهداشت و درمان نیز با استماع سخنان مدیر و معاونین و کارشناسان آموزش و پرورش اعلام نمودند شرایط را برای بازگشایی مدارس در سطح شهرستان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی مهیاست و شبکه بهداشت و درمان آماده همکاری همه جانبه با آموزش و پرورش در این زمینه است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه