اخبار داغ

فرمانده سپاه پلدختر:

۶۸ واحد مسکونی سیل‌زدگان معمولان نیمه‌کاره رهاشده است

۶۸ واحد مسکونی سیل‌زدگان معمولان نیمه‌کاره رهاشده است
کریمی فرد با اشاره به خطر تخریب آرامستان و مقبره امامزاده محمد(ع) معمولان گفت: 68 واحد مسکونی سیل‌زدگان معمولان نیمه‌کاره رهاشده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منصور کریمی فرد در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: با توجه به افزایش تعرفه عوارض آزادراه خرم زال و انسداد جاده قدیم پلدختر- خرم‌آباد شهروندان دغدغه‌های به حقی دارند که بایستی موردتوجه جدی قرار گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، ,

وی افزود: پلدختر در موقعیت جغرافیایی خاصی قرار دارد، واقع‌شدن در کنار رودخانه کشکان با شروع فصل بارندگی و وقوع سیلاب‌ها، مردم این شهرستان را با نگرانی‌هایی مواجه کرده است، برخی ادارات هم ماشین‌آلات و تجهیزات مهندسی مناسبی ندارند که نیاز است، استاندار برای رفع این مشکلات برنامه‌ریزی کند.

,

فرمانده سپاه ناحیه پلدختر نبود پزشک متخصص را از مشکلات حوزه درمانی شهرستان برشمرد و عنوان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا بیشتر توان و تجهیزات پزشکی برای درمان مبتلایان به کووید-۱۹ می‌باشد ولی سایر بیماران هم نباید حق آن‌ها تضییع شود، تسریع در نصب دستگاه ام آر آی در بیمارستان امام (ره) و رفع پزشک‌های متخصص قلب و عروق، گوش، حلق و بینی یک ضرورت است.

,

وی با انتقاد از سرعت کم اینترنت در پلدختر تصریح کرد: با توجه به شرایط تحصیلی خاص کرونا که بیشتر دانش آموزان در بستر شاد مشغول به تحصیل هستند بایستی نسبت به افزایش سرعت اینترنت و دسترسی همگانی دانش آموزان برنامه‌ریزی جدی صورت گیرد.

,

کریمی فرد با اشاره به جدی بودن مشکل گلزار شهدای گمنام معمولان بیان کرد: به دلیل نبود دیواره ساحلی و دایک حفاظتی شهر معمولان، آرامستان، گلزار شهدا و مقبره امام‌زاده سید محمد (ع) در آستانه تخریب و ریزش هستند که باید کار مطالعاتی و کارشناسی در این راستا صورت گیرد.

,

فرمانده سپاه ناحیه پلدختر گفت: گرانی و کمبود نهاده‌های کشاورزی ازجمله جو برای دامداران عشایر، عدم تعیین تکلیف جبران خسارت ۷۰۰ خودرو آسیب‌دیده از سیلاب، عدم تکمیل ۲۸ واحد مسکن سیل‌زدگان در روستای ابراهیم‌آباد و ۴۰ واحد مسکونی سایت ساخت مسکن سیل‌زدگان معمولان با توجه به گرانی مصالح و عدم توانایی پرداخت اقساط تسهیلات از دیگر مسائل و مشکلات پلدختر به شمار می‌رود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه