اخبار داغ

رئیس دفتر سردار قاآنی در گلزار شهدای رشت مطرح کرد:

سردار سلیمانی به هیچ خط و جناح سیاسی وابسته نبود / "ولایت‌پذیری محض" ویژگی بارز سرباز ولایت

سردار سلیمانی به هیچ خط و جناح سیاسی وابسته نبود / "ولایت‌پذیری محض" ویژگی بارز سرباز ولایت
سردار “مهدی ایرانمنش” مسئول دفتر فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان اینکه سردار سلیمانی به هیچ خط و جناح سیاسی وابسته نبود گفت: سردار سلیمانی رهبری را فصل الخطاب نظام می‌دانست و در جایی نوشته بود که همواره مطیع و سرباز ولایت باشید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی سردار مهدی ایرانمنش امشب در مراسم اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس در گلزار شهدای رشت با بیان اینکه بالاترین مقام شهادت، جهاد در راه خدا است اظهار کرد: مزد شهید مجاهد از سایر شهدا بالاتر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی ,
 
,
مسئول دفتر فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: خدا به شهید، مقام شفاعت می‌دهد و در مقام شهدا نیز درجاتی وجود دارد و مقام حضرت عباس به قدری بالا است که در قیامت تمام شهدا به آن غبطه می‌خورند.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه شرط اول رسیدن به کمال، تهذیب نفس است بیان کرد: سردار سلیمانی با عمل خود در میدان و جهاد ۴۰ ساله و مجاهدت‌هایی که در طول دوران انقلاب متحمل شد توانست به کمال برسد.
,
 
,
سردار ایرانمنش با اشاره به علت محبوبیت سردار سلیمانی تصریح کرد: سردار سلیمانی تمام عمر خود را در مجاهدت و هجرت گذراند و پس از دفاع مقدس برای ایجاد امنیت در شهرها زحمات زیادی کشید.
,
 
,
همرزم شهید سردار سلیمانی با بیان اینکه سردار سلیمانی در تذهیب نفس، شب زنده داری، عبادت و ارادت به ائمه خصوصا حضرت زهرا بی نظیر بود تاکید کرد: هم اکنون منزل ایشان وقف برگزاری مجلس فاطمیه است و ایشان تاکید داشتند که سخنران و مداح این مراسمات باید حتما پیرو ولایت فقیه باشد و از مقام معظم رهبری اطاعت محض کنند.
,
 
,
وی با بیان اینکه سردار سلیمانی رهبری را فصل الخطاب نظام می‌دانست و در جایی نوشته بود که همواره مطیع و سرباز ولایت باشید و خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی دائم الذکر بود و شب زنده داری می‌کرد.
,
 
,
سردار ایرانمنش با اشاره به رونمایی از کتاب زندگینامه شهید سلیمانی که توسط خود سردار سلیمانی به رشته تحریر درآمده است گفت: سردار سلیمانی در این کتاب به چگونگی آشنایی خود با انقلاب و سختی‌هایی که در این راه کشیده است اشاره می‌کند.
,
 
,
مسئول دفتر فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان اینکه سردار سلیمانی به هیچ خط و جناح سیاسی وابسته نبود اظهار داشت: سردار همیشه از سیاسی بازی‌های رایج در رنج بود؛ اگر همه ما افکار سیاسی خود را در یک راستا قرار دهیم، هیچ مشکل اقتصادی در کشور نخواهیم داشت.
,
 
,
وی اظهار کرد: نظر سردار سلیمانی در موضوعات هسته‌ای این بود که اگر ما تمام پیچ‌های هسته‌ای را باز کنیم باز هم دشمن دست از توطئه‌های خود برنمی دارد و باید با پرهیز از خام بودن، مواظب کشور باشیم زیرا هسته ای تنها بهانه است.
,
 
,
سردار ایرانمنش با تاکید بر اینکه سردار سلیمانی از شهادت خود خبر داشت عنوان کرد: سردار سلیمانی بر حفظ نظام تاکید داشتند زیرا حفظ نظام از نماز نیز واجب‌تر است و دشمن در کمین است لذا باید مراقب بود.
,
 
,
مسئول دفتر فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ادامه داد: سردار سلیمانی از ریاکاری به در بود و ایشان در حال حاضر کاملاً برای مردم شناخته نشده زیرا بسیاری از اقدامات ایشان را نمی‌توان بیان کرد و ابعاد اقدامات و شخصیت ایشان برای آیندگان روشن می‌شود.
,
 
,
وی با اشاره به روایت سردار جعفری مبنی بر نوشتن نامه به محمد خاتمی رییس جمهور اسبق کشور، توسط سردار سلیمانی گفت: سردار سلیمانی محافظه کار نبود و هیچگونه تهمت سیاسی به ایشان نمی‌چسبد و در جواب نامه‌ای که از ایشان درخواست ورود به عرصه ریاست جمهوری را داشت، گفته بود که یک سرباز ساده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه