اخبار داغ

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی خبر داد

صدور ۱۱۰۰ اخطار و قطع گاز ۳۷ اداره استان مرکزی به دلیل مصرف بالا

صدور ۱۱۰۰ اخطار و قطع گاز ۳۷ اداره استان مرکزی به دلیل مصرف بالا
سمیعی گفت: بازرسان و کارکنان ذی‌ربط حوزه بهره‌برداری با مراجعه به ادارات و بازدید از دستگاه‌های گرمایشی مورداستفاده، از رعایت دمای رفاه و عدم کارکرد وسایل گرمایشی غیرضروری در ایام تعطیل، اطمینان حاصل می‌کنند که تاکنون پس از بازدید ۵هزار از ادارات استان ۱۱۰۰اخطار صادر و گاز ۳۷ اداره قطع‌شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  دیار آفتاب؛ سمیعی مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی در نشست مشترک با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با محوریت مدیریت مصرف انرژی بابیان اینکه در فصل زمستان حدود ۶۰درصد مصرف گاز در بخش خانگی است، گفت: مشترکان با کاهش یک درجه دمای گاز در بخش خانگی حدود ۶درصد در مصرف سوخت صرفه‌جویی می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

سمیعی بیان کرد: با پایین نگه‌داشتن دما‌های محیط‌های مسکونی و همچنین نگه‌داشتن دمای اتاق بین ۱۸ تا ۲۲ درجه سانتی‌گراد می‌توان نقش به سزایی در کاهش مصرف سوخت داشت.

,

وی گفت: مشترکان کم‌مصرف گاز که  مصرف ماهیانه آنها حدود ۴۰مترمکعب باشد از پرداخت گاز بهای مصرفی معاف هستند.

,

وی ضمن دعوت از مسئولان ادارات به‌صرفه جویی در مصرف گاز بیان کرد: بازرسان و کارکنان ذی‌ربط  حوزه بهره‌برداری با مراجعه به ادارات و بازدید از دستگاه‌های گرمایشی مورداستفاده، از رعایت دمای رفاه و عدم کارکرد وسایل گرمایشی غیرضروری در ایام  تعطیل، اطمینان حاصل می‌کنند که تاکنون پس از بازدید ۵هزار از ادارات استان ۱۱۰۰اخطار صادر و گاز ۳۷ اداره قطع‌شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه