اخبار داغ

سختی تردد برای مردمی که به زیارت اهل قبور می‌روند؛

آشخانه از وضعیت قرمز عبود کرد اما مسیر امام‌زاده "دلاور"‌ باز نشد/ تل‌های خاک کی برداشته می‌شود!

آشخانه از وضعیت قرمز عبود کرد اما مسیر امام‌زاده "دلاور"‌ باز نشد/ تل‌های خاک کی برداشته می‌شود!
با اوج گرفتن کرونا در آشخانه، شهرداری با ایجاد موانعی در مسیر ورودی به امامزاده دلاور مانع ورود مردم به این مکان شد و هم اکنون که شهرستان به وضعیت زرد رسیده است، این تل‌های خاکی برای مردم دردسرساز شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک از مانه و سملقان، با توجه به شروع کرونا و تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا، در بسیاری از اماکنی که احتمال تجمع و خطرآفرین بود، محدودیت هایی برای کم شدن تردد اعمال شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,  ,

امامزاده دلاورآشخانه یکی از این اماکن است که برای ایجاد محدودیت تردد، در مسیر ورودی، تل‌های خاک ایجاد شد اما در حال حاضر که شهرستان آشخانه در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفته است، هم تاکنون اقدامی برای برداشتن این تل‌های خاکی انجام نشده است و مردم برای تردد دچار مشکل شده‌اند.

,

روزهای آخر هفته که خانواده‌ها برای حضور بر سر مزار اموات خود به این امامزاده می‌روند، به دلیل این موانع، ازدحام ایجاد می‌شود که قطعا خودش می تواند ایجاد تجمع و مشکلات بعدی را داشته باشد.

,

بخشی از این مسیر به علت رفت و آمدهای مکرر هم سطح شده و فقط گنجایش حرکت یک خودرو را دارد، لذا درخواست‌های متعددی از سمت مردم برای رفع این مشکل ترددی وجود دارد.

,

بسیاری از این خانواده مطرح می‌کنند که عزیزانمان را در شرایطی از دست دادیم که کوچکترین مراسمی برای آنها نتوانستیم برگزار کنیم و هر هفته تنها دلخوشی ما حضور در این امامزاده و سرمزار است که آرامشی برایمان باشد.

,

از طرفی با زرد شدن وضعیت شهرستان، محدودیت‌های ترددی داخل شهر برداشته شده و تنها در این قسمت بی توجهی به چشم می‌خورد.

,

حال این سوال مطرح است که اگر تصمیم بر این است که ورود و حضور در این مکان به صورت کامل ممنوع باشد باید اعلام شود تا مردم مطلع باشند و وارد مسیر امام‌زاده نشوند و اگر هم محدودیتی برای تردد وجود ندارد، پس چرا این مسیر را باز نمی‌کنند تا مردم دچار مشکل شوند.

,

تمامی این مشکلات به ظاهر ساده ولی دردسرساز به خاطر نبود نظارت در این بخش‌هاست که یا می‌خواهند با این حرکت به نوعی رفع تکلیف کرده باشند و یا بی‌اهمیت شمردن این موضوع باعث شده این مسیر همچنان بسته باشد.

,

 

,

معاون خدمات شهری شهرداری آشخانه: موانع باید بماند/ فرماندار مانه و سملقان:‌ موانع باید برداشته می‌شد

, معاون خدمات شهری شهرداری آشخانه: موانع باید بماند/ فرماندار مانه و سملقان:‌ موانع باید برداشته می‌شد,

یزدان پور، معاون خدمات شهری شهرداری آشخانه در خصوص چرایی عدم بازگشایی این مسیر به خبرنگار عصر اترک گفت: بازگشایی این مسیر منوط به دستور فرمانداری است و طی آخرین کسب تکلیفی که از فرماندار انجام شده، اعلام شده است که فعلا این موانع برداشته نشود.

,

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه هنوز امکان بازگشت شرایط کرونایی به وضعیت نارنجی و قرمز وجود دارد، این موانع بیشتر برای خودداری مردم برای ازدحام در این مکان است.

,

محمودرضا معموری، فرماندار مانه و سملقان هم در این باره با رد ادعای شهرداری برای کسب تکلیف از فرمانداری برای بازگشایی این معبر گفت: ایجاد این موانع در راستای جلوگیری از حضور مردم در این محل با توجه به شرایط کرونا بود که هم اکنون با توجه به رفع محدودیت ها، قاعدتا باید موانع حذف شود.

معموری خاطرنشان کرد: در زمان شیوع کرونا این موانع برای رعایت پروتکل های بهداشتی ایجاد شده بود که هم اکنون با توجه به خارج شدن از وضعیت قرمز و نارنجی شیوع کرونا در شهرستان این موانع نیز رفع خواهد شد.

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه