اخبار داغ

یادداشت؛

دختر بد پسر خوب

دختر بد پسر خوب
فائزه هاشمی در انجام امور و ایراد سخنان جنجالی ید طولایی دارد. اما همیشه این کارهای او توسط خاندان وی توجیه می‌شد. یکی از مشهورترین این اقدامات سازمان دهی اغتشاشات ۸۸ بود که به بهانه ساندویچ خوردن لاپوشانی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ چندی قبل فائزه هاشمی در سخنان تامل برانگیز گفت برای ایران دوست داشتم آقای ترامپ انتخاب شود، ولی اگر یک آمریکایی بودم به آقای ترامپ رای نمی‌دادم. به خاطر همین فشار‌هایی که می‌آورد، بالاخره شاید یک تغییر سیاستی اتفاق بیفتد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

این سخنان بازتاب منفی در میان مردم داشت. تا جایی که محسن هاشمی گفت: صحبتی که از ایشان در خصوص پیروزی ترامپ منتشر شد دل دوستداران آیت‌الله هاشمی و نیز دل خانواده را رنجاند چرا که ترامپ برای کشور ما چیزی جز ترور، بدعهدی و توهین نداشت.

,

فائزه هاشمی در انجام امور و ایراد سخنان جنجالی ید طولایی دارد. اما همیشه این کارهای او توسط خاندان وی توجیه و تحریف می شد. یکی از مشهورترین این اقدامات سازمان دهی اغتشاشات ۸۸ بود که به بهانه ساندویچ خوردن لاپوشانی شد.

,

این بار ولی آش آنقدر شور است که صدای آشپز را هم در آورده است و شاید هم شرایط به گونه ای است که آشپز برای خود آشی جدید بار گذاشته است.

,

محسن هاشمی همیشه یکی از افرادی بوده است که به عنوان نامزد بالقوه اصلاح طلبان مطرح می شود. نامزدی که هم به دلیل برخی خدمات و هم به دلیل انتساب به خاندان هاشمی احتمال رای آوری داشته است. اما همیشه در دقیقه نود از لیست ها کنار گذاشته می شد.

,

این بار ولی هم رزومه خود را نسبت به گذشته پر تر نوشته است و هم رقیب جدی برای خود در میان اصلاح طلبان نمی بیند. اصلاح طلبانی که به دلیل حمایت از روحانی و رفتار های افراطی گذشته دچار سرخوردگی شده اند.
محسن هاشمی می تواند فردی باشد که به عنوان ناجی وارد صحنه شود البته باید مراقب باشد که رفتار های نادرست دیگران وجه او را خراب نکنند.

,
,

نویسنده: محمد راوری

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه