اخبار داغ

دلم به‌حال این فدراسیون فوتبال می‌سوزد؛

مناجاتی: بازیکنان پرسپولیس پس از فینال آسیا مغرور شده‌اند/ فکری نباید تک‌روی کند و «مَنم مَنم» داشته باشد!

مناجاتی: بازیکنان پرسپولیس پس از فینال آسیا مغرور شده‌اند/ فکری نباید تک‌روی کند و «مَنم مَنم» داشته باشد!
سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازیکنان پرسپولیس با رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا فکر می‌کنند که بالاتر از همه قرار گرفته‌اند و درگیر غرور کاذب و خودباوری بیش‌ازحد شده‌اند.
[

مهدی مناجاتی، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا پیرامون اوضاع نابسامان تیم استقلال در شهرآورد پایتخت اظهار داشت: تیمی که نتیجه نمی‌گیرد، همیشه به داوری و عوامل خارجی معترض می‌شود. محمود فکری به‌جای این دادوقال‌ها باید با مشاورین صحیح و قدیمی‌های باشگاه مشورت کند و از بزرگانی نظرسنجی کند که دل‌سوز استقلال هستند. فکری باید از تک‌روی برحذر باشد و انتقادهای هواداران را هم درنظر بگیرد. مشکلات با تعامل و سعه‌صدر حل می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مدافع اسبق تیم ملی درباره روند سینوسی بازی‌های تیم استقلال بیان کرد: بالاخره یک فصل مانند یک سال است که چهار فصل آب‌وهوایی متفاوت و با مختصات مختلف دارد. برای جبران این عملکرد باید طراحی تمرینات درستی صورت بگیرد و همچنین از ظرفیت‌های فضای مجازی و مشاوره‌های بین‌المللی برای پیشرفت راندمان بازیکنان بهره‌گیری شود. فکری باید ترس‌هایش را کنار بگذارد و «منم منم» نداشته باشد!

,

, ,

مهدی مناجاتی در مورد علت تساوی‌های پی‌درپی تیم پرسپولیس پس از شکست مقابل اولسان هیوندای اذعان داشت: بازیکنان این تیم با رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا فکر می‌کنند که بالاتر از همه قرار گرفته‌اند و درگیر غرور کاذب و خودباوری بیش‌ازحد شده‌اند. باید به این بازیکنان تفهیم شود که همه‌چیز در ابعاد آسیایی تمام شده و لیگ برتر حالا تنها هدف اصلی است که باید ماجراجویی برای قهرمانی را از ابتدا شروع کرد.

,

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال در خصوص نحوه بازیابی قوای تیم پرسپولیس عنوان کرد: باید کارهای تاکتیکی و فنی طی بازی‌های تدارکاتی بیش‌تر تکرار شود تا شاهد اشتباهات نباشیم. الان بازیکنان در باد غرور خوابیده‌اند و نمی‌شود جلویشان را گرفت، به این موضوع باید رسیدگی شود. همچنین انگار افرادی که در رأس امور فنی تیم پرسپولیس قرار گرفته‌اند به‌دنبال استفاده‌های دیگری هستند و به تقویت نقاط ضعف تیم فکر نمی‌کنند.

,

وی نهایتاً درباره انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: دلم به حال فوتبالی می‌سوزد که عاشقان و اهالی‌اش در خانه‌ها نشسته‌اند و افراد بی‌سواد برایش تصمیم می‌گیرند. امیدوارم که در این انتخابات لااقل حق به یک فوتبالی برسد و دیگر افراد فاسد را در رأس امور نبینیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه