اخبار داغ

اینترنت ضعیف شهرک جهاد یاسوج چه ارتباطی به تحریم ها دارد؟

اینترنت ضعیف شهرک جهاد یاسوج چه ارتباطی به تحریم ها دارد؟
تعدادی از ساکنان شهرک جهاد از اینترنت ضعیف گلایه داشته و خواستار رفع این مشکل در محل زندگی خود شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از صبح زاگرس این روزها در نقاط مختلف استان کهگیلویه وبویراحمد از عدم آنتن دهی تلفن همراه خبرهای مختلفی  شنیده می شود، این موضوع سبب مشکلاتی مختلفی برای مردم در حوزه اینترنت شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

مشکلات ادامه دار اینترنت در روستاها در حالی مشاهده می شود، که خدمات دهی از سوی مخابرات استان در نقاط مختلف در حال انجام است اما در دوره های گذشته تا امروز این خدمات نتوانسته است جوابگوی نیازهای مردم باشد.

,

در همین رابطه هرچند روستاها به دلیل دوری از مرکز شهرها، پستی و بلندی ها و ارتفاعات پیگیری امور خطوط اینترنت با هزینه های زیادی مواجه است اما به دلیل نیاز ضروری به اینترنت و کاهش هزینه ها در بعد خدمات دهی، حمل و نقل و جلوگیری از مهاجرت ها یک نیاز ضروری محسوب می شود.

,

در برخی مواقع مشاهده می شود در مراکز شهرها که باید اینترنت و آنتن دهی با کمترین مشکل مواجه باشد، اما به تازگی تعدادی از ساکنان شهرک جهاد با ارسال گزارشاتی خواستار بهبود وضعیت اینترنت در آن مناطق شدند.

,

این شهروندان بیان کردند: اینترنت شهرک جهاد یاسوج بسیار ضعیف است و درخواست پیگیری از مسئولان مربوطه در این خصوص را داشتند.

,

مسئولان مربوطه در خصوص اینترنت ضعیف شهر یاسوج در مناطقی مانند شهرک جهاد رسیدگی شود چرا که مرکز استان همانند روستاهای دورافتاده استان نیست که به تازگی نیازمند خرید  تجهیزات مخابراتی و اینترنتی در این شرایط تحریمی  باشند.

,

گفتنی است داستان ادامه دار عدم آنتن دهی خطوط تلفن همراه و همچنین نبود اینترنت برای کهگیلویه و بویراحمدی ها معضلاتی را به وجود آورده است که می طلبد مسئولان استان به فکر چاره برای معضل مذکور باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه