اخبار داغ

مدیرعامل آب و منطقه ای استان یزد خبر داد

مخالفت آب منطقه ای یزد با احداث معدن در همیجان بهاباد

مخالفت آب منطقه ای یزد با احداث معدن در همیجان بهاباد
جوادیان زاده مدیرعامل آب منطقه ای استان یزد گفت: آب منطقه ای هشدار کلی و لازم را در سال 93 بابت این معدن و آسیب های آن به منابع آبی به صنعت و معدن داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  محمد مهدی جوادیان زاده در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، در خصوص احداث معدن همیجان در شهرستان بهاباد گفت: زمانی که این معدن در روستای همیجان شروع به فعالیت کرد سازمان صنعت و معدن هیچگونه استعلامی از آب منطقه ای بابت آسیب هایی که این معدن به منابع آبی وارد می کند نگرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , یزدرسا،,

مدیرعامل آب منطقه ای استان یزد در خصوص بررسی گروه های گشت و بازرسی آب منطقه ای در سال 93 افزود: بعد از بررسی ها توسط گروه بازرسی متوجه شدیم چنین معدنی در روستای همیجان در حال فعالیت است.

,

وی ادامه داد: به دلیل شرایط منابع آبی که در این منطقه وجود دارد به سازمان صنعت و معدن اعلام کردیم که این معدن به منابع آب زیر زمینی آسیب میرساند و نیاز به بررسی بیشتری است.

,

جوادیان زاده عنوان کرد: اخیرا جلسه ای با همکاری صنعت و معدن برگزار شده و کارشناسان شرکت آب منطقه ای در حال بررسی بیشتر و دقیق تر این موضوع هستند.

,

مدیرعامل آب منطقه ای استان یزد در خصوص آسیب این معدن به چاه ها، قنات ها و منابع آبی اظهار کرد: آسیب هایی که به منابع آبی وارد می شود به پیک معدن، متراژ حفر و فاصله آن با منابع آبی بستگی دارد.

,

وی در پایان گفت: آب منطقه ای هشدار کلی و لازم را در سال 93  بابت این معدن و آسیب های آن به منابع آبی به صنعت و معدن داده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه