اخبار داغ

رئیس اداره صمت گچساران مطرح کرد؛

مشکل کمبود روغن و گرانی تخم مرغ در بازار گچساران/ شریفی: قیمت‌ها به زودی تعدیل می شود

مشکل کمبود روغن و گرانی تخم مرغ در بازار گچساران/ شریفی: قیمت‌ها به زودی تعدیل می شود
شریفی گفت: با توجه به کمبود نهاده هایی دامی قیمتی نیز اعلام شده که این قیمت هم استانی است ، بنابراین با تمهیدات و قول هایی که متولیان امر داده اند بازار مرغ رو به تعادل گذاشته است و بازهم امیدواریم قیمت ها به زودی نیز تعدیل شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا شریفی، رئیس صنعت، معدن و تجارت گچساران در گفتگو با صبح زاگرس در خصوص مشکل کمبود روغن و گرانی مرغ و تخم مرغ در سطح بازار این شهرستان گفت: هرچند این گونه مسائل تنها مختص به گچساران و استان کهگیلویه و بویراحمد نیست در حالی که این روزها بحث سهمیه بندی روغن نیز مطرح شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزود: بنابراین برای هر استان به تناسب آمار جمعیتی نیز سهیمه ای منظور شده است و با توجه به اینکه کارخانه روغن نباتی گچساران تنها کارخانه تولید روغن در سطح استان مان است پس سهیمه ای نیز با توجه به فرآوری و تولید  روغن تخصیص داده شده که استان های کهگیلویه و بویراحمد، سیستان و بلوچستان، بوشهر و بخش از استان فارس را تامین می کند.

,

شریفی در ادامه نیز تصریح کرد: در این بین نیز سهم شهرستان گچساران براساس سهم سرانه جمعیتی مشخص شده است و بین فروشگاه های زنجیره ای و چند عاملی که جهت فروش مشخص شده است، معمولا با نظارت همکاران نیز توزیع می شود.

,

رئیس صمت گچساران در ادامه اظهارکرد: به هرحال این کمبود ها به نوعی وجود دارند و نه فقط شهرستان گچساران بلکه در سطح استان و کشور نیز اینگونه است به هرحال وضعیت بازار هم نسبت به هفته های گذشته با کمبود شدید روغن مواجه بود اما این روزها وضعیت نیز کمی بهتر شده است.

,

وی گفت: در خصوص گرانی تخم مرغ نیز با توجه به بحث نهاده های دامی و سایر مشکلاتی که در این زمینه وجود داشت، همزمان نیز قیمت مرغ و تخم مرغ بالا رفت اما خوشبختانه این روزها قیمت مرغ در رِنج 20و 21 عرضه می شود.

,

شریفی افزود: تخم مرغ نیز شرایطش اینگونه است که با توجه به کمبود نهاده هایی دامی قیمتی نیز اعلام کردند که این قیمت هم استانی است و شهرستانی نیست، بنابراین با تمهیدات و قول هایی که متولیان امر داده اند بازار مرغ رو به تعادل گذاشته است و بازهم امیدواریم قیمت ها به زودی نیز تعدیل شوند.

,

رئیس صمت گچساران تصریح کرد: در بحث نظارت در بازار گچساران هم صبح و هم بعد از ظهر بازسان ما در سطح شهرستان فعال هستند و گشت های مشترک کما فی سابق نیز وجود دارند ولی این انتظار از همشهریان عزیز نیز می رود که در امر گزارش و برخود با تخلفات صنفی با شماره های 124و 32224045 ارتباط برقرار کنند و مطمئن باشند که موارد تخلف پیگری خواهد شد.

,

وی در پایان افزود: قطع یقین هر کجا که مردم مشارکت داشته باشند تسهیل گری و رفع مشکلات خیلی سریع تر پیگیری و دنبال خواهند شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه