اخبار داغ

کارشناس امور دینی مطرح کرد؛

ضرورت بهره‌گیری از «فضای مجازی» برای ترویج فرهنگ فاطمی و اسلامی

ضرورت بهره‌گیری از «فضای مجازی» برای ترویج فرهنگ فاطمی و اسلامی
احمدی گفت: امروز فضای مجازی برای ترویج فرهنگ فاطمی و اسلامی و تبیین ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه زهرا(س) بسیار مناسب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام جواد احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه(س) اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا (س) دارای جایگاه عظیم و پربرکتی در اسلام بوده و جز پنج بانوی قدسی تاریخ جهان است که صفات معرفت، اخلاق و ایمان پدر را دارا بود و برای دیگران نیز به نحو احسن نشر می‌داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی با اشاره به فداکاری‌ها و خطبه مشهور فاطمه زهرا (س) در دفاع از ولایت افزود: این بانوی بزرگ اسلام با منش و رفتار روشنگرانه خود موجب شد که خط تداوم رهبری امامت باقی بماند و اگر ایشان نبودند جریان اسلام به انحراف کشیده می‌شد.

,

کارشناس امور دینی و مذهبی با اشاره به جایگاه علمی و فعالیت‌های اجتماعی حضرت زهرا(س) عنوان کرد: خطبه فدکیه فاطمه زهرا(س) سندی محکم بر دریای بی‌کران علمی ایشان بوده که استوارترین جملات را در توحید و استدلال‌های عمیق فقهی را شامل می‌شود.

,

وی با اشاره به برکت عزاداری های ایام فاطمیه(س) تصریح کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) ستاره‌ای برای پیدا کردن راه هدایت در مسیر پرتلاطم دنیا است، رهبر معظم انقلاب در مورد جایگاه عظیم ایشان فرمودند: «من رزق سال کشور را در شب‌های فاطمیه می‌گیرم.»

,

احمدی گفت: پیشکسوتان دفاع مقدس همواره در روایتگری‌های خود اشاره می‌کنند، در آن دوران، کلمه یا زهرا(س) رمز پیروزی عملیات‌های ما در مقابله با دشمنان بود، امروز شهدایی همچون حاج قاسم سلیمانی به تاسی از این بانوی بزرگ اسلام، مکتب آفرینی می کنند.

,

کارشناس امور دینی و مذهبی با اشاره به‌ضرورت تبیین و ارائه الگوی شخصیتی حضرت فاطمه (س) به جامعه بیان کرد: امروز با توجه به شرایط کرونایی فعالان فضای مجازی می‌توانند با تولید محتوای دقیق و با روش‌های متنوع در ترویج فرهنگ فاطمی و اسلامی کوشا باشند و ایام فاطمیه را از این طریق گرامی بدارند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه