اخبار داغ

ثبت نام ۶۶ هزار دانشجو برای بن کارت نمایشگاه کتاب

ثبت نام ۶۶ هزار دانشجو برای بن کارت نمایشگاه کتاب
آمار نشان می‌دهد با گذشت ۶ روز از آغاز ثبت نام یارانه دانشجویی نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، تاکنون ۶۶ هزار دانشجو و طلبه ثبت نام خود را تکمیل کرده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ثبت نام یارانه دانشجویی نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهرانی از روز پنجشنبه ۱۸ دی، به همت موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران آغاز شده است و با گذشت ۶ روز از آغاز ثبت نام تاکنون، ٧٨٣٠٦ نفر تاکنون در سامانه ثبت نام خود را تکمیل کرده‌اند که از این تعداد ۶۵ هزار و ۶۹۰ نفر دانشجو، ٥٦١٦ طلبه و ٧٠٠٠ نفر استاد دانشگاه و یا هیات علمی بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این گزارش اضافه می‌کند، طبق اعلام مسئولان موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران هنوز ظرفیت هیچ یک از استان‌ها به پایان نرسیده است و دانشجویان همچنان امکان ثبت نام دارند.

,

این نمایشگاه کتاب به صورت مجازی برگزار می‌شود و خرید کتاب از ناشران به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه فروش صورت می‌گیرد. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به نشانی سامانه فروش از طریق سایت ketab.ir اقدام کنند. یارانه خرید کتاب (بن کتاب) به‌صورت «اعتبار خرید» به کد ملی متقاضیان اختصاص پیدا می‌کند. بنابراین برای ثبت نام نیاز به واریز وجه نیست.

, یارانه خرید کتاب (بن کتاب) به‌صورت «اعتبار خرید» به کد ملی متقاضیان اختصاص پیدا می‌کند. بنابراین برای ثبت نام نیاز به واریز وجه نیست.,

سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای دانشجویان و طلاب ۲۰۰ هزار تومان است که از این مقدار ۶۰ درصد، معادل ۱۲۰ هزار تومان سهم مشارکت دانشجویان و طلاب است و ۴۰ درصد، معادل ۸۰ هزار تومان سهم معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت بانک صادرات ایران است.

, دانشجویان و طلاب, ۲۰۰ هزار تومان است,

سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای اعضای هیئت علمی ۴۰۰ هزار تومان است که از این مقدار ۵۰ درصد، معادل ۲۰۰ هزار تومان سهم عضو هیأت علمی و ۵۰ درصد، معادل ۲۰۰ هزار تومان نیز برعهده معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

, اعضای هیئت علمی ۴۰۰ هزار تومان,

سهم خریدار از یارانه اعتبار خرید کتاب هنگام خرید کتاب محاسبه و کسر می‌شود. با توجه به بودجه اختصاص یافته و سقف اعتباری تعیین شده برای هر استان، اولویت ثبت نام با متقاضیانی است که زودتر ثبت نام کرده‌اند. بدیهی است پس از تکمیل ظرفیت و اعتبار استان، امکان ثبت نام متقاضیان جدید نخواهد بود.

,

موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران توصیه می‌کند فرآیند ثبت نام را تا دریافت این پیامک «یارانه خرید کتاب روی کد ملی شما شارژ شد» ادامه دهید تا عملیات ثبت نام و خرید قطعی و ثبت شود. هر کد ملی تنها یکبار مجاز به دریافت یارانه خرید کتاب (بن کتاب) است. هنگام ثبت‌نام، شماره تلفن همراه باید فعال، در دسترس و «در اختیار» شخص ثبت نام کننده (کد ملی خریدار) باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه