اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد اصفهان خبر داد:

ساخت یک هزار و ۱۵۰ مسکن محروم و تکمیل یک هزار و ۵۰۰ حمام و سرویس بهداشتی

ساخت یک هزار و ۱۵۰ مسکن محروم و تکمیل یک هزار و ۵۰۰ حمام و سرویس بهداشتی
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) به ‌عنوان شعبه ‌ای از بیت رهبری خدمت به محرومان را وظیفه خود می‌ داند و در این مسیر با کمک اقشار مختلف مردم منشا خیر و برکت در سال های اخیر بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ کریم زارع ظهر امروز در آیین انعقاد تفاهم ساخت یک هزار و 150 باب منزل محروم توسط بسیج سازندگی سپاه صاحب الزمان (عج) و کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) استان ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار سلیمانی، اظهار کرد: امروز در این ایام با یاری از حضرت زهرا (س) تفاهم نامه ای برای ساخت یک هزار و 150 واحد مسکن محرومان در استان با همکاری سپاه صاحب الزمان (عج) منعقد می شود و امیدوار هستیم که این کار شروع کار خیر باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: گروه های جهادی و کمیته های امداد سطح استان زودتر از تفاهم نامه فعالیت های ساخت این منازل را آغاز کردند که با جلسه امروز، شهرستان ها انسجام بیشتری و سرعت بهتری برای خدمت موثرتر به ولی نعمتان خودمان پیدا کتند.
,
 
,
وی افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) به ‌عنوان شعبه ‌ای از بیت رهبری خدمت به محرومان را وظیفه خود  می‌ داند و در این مسیر با کمک اقشار مختلف مردم منشا خیر و برکت در سال های اخیر بوده است.
,
 
,
زارع با توضیح اینکه امیدوار هستیم که این کار نقطه عطف و خدمت دوچندان به مردم شود، بیان کرد: در کنار ساخت یک هزار و 150 مسکن محروم، تکمیل و احداث یک هزار و 500 حمام و سرویس بهداشتی در مناطق محروم هستیم و و همچنین لوله‌کشی گاز نیز برای خانواده‌های محروم در حال اجرا است.
,
 
,
وی اضافه کرد: امیدوار هستیم که در زمینه های دیگرنیز بسیج سازندگی و گروه ‌های جهادی کمک حال کمیته امداد باشند و بیش از پیش در زمینه هایی مانند اشتغال، مشارکت‌ های مردمی و سبدهای معشیتی فعالیت ها انجام شود.
,
 
,
مدیرکل کمیته امداد اصفهان با تأکید بر اینکه امسال سپاه در زمینه کمک های مومنانه و همدلی اقدامات چشمگیری انجام داد، خاطر نشان کرد: کمیته امداد بر حسب وظیفه ای که دارد برای 250 هزار نفر از نیازمندان تحت حمایت و شاید هم به همین تعداد اشخاصی که به صورت موردی و مقطعی خدمت می گیرند در کنار شما هم افزایی کنیم که خیر و برکت برای دو مجموعه باشد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه