اخبار داغ

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان:

ساخت ۱۱۵۰ مسکن محروم یکی از ظرفیت‌ ها برای اجرای مکتب حاج قاسم است

ساخت ۱۱۵۰ مسکن محروم یکی از ظرفیت‌ ها برای اجرای مکتب حاج قاسم است
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: ساخت 1150 مسکن محروم یکی از این ظرفیت‌ ها برای اجرای مکتب حاج قاسم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ سردار مجتبی فدا ظهر امروز در آیین تفاهم ساخت 1150 باب منزل محروم توسط بسیج سازندگی سپاه صاحب الزمان (عج) و کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) استان با تسلیت شهادت حضرت زهرا (س)، سالگرد سردار دل ها، حاج قاسم سلیمانی و شهادت فخری زاده اظهار کرد: کمیته امداد نقش ویژه ای برای حمایت خانوده های محرومان در سال های مختلف از ابتدای انقلاب تاکنون انجام داده است و از این فعالیت های تقدیر و تشکر می کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: این ایام با وحدت و همدلی ساخت این مسکن محرومان را انجام می دهیم و امیدوار هستیم که این وحدت بیش از پیش افزایش باید؛ یکی از ویژگی‌ های مکتب حاج قاسم خدمت‌رسانی بی ‌مزد، منت و با رعایت کرامت و آبروی افراد بود است.
,
 
,
وی افزود: انعقاد این تفاهم ‌نامه برای ساخت 1150 مسکن محروم یکی از این ظرفیت‌ ها برای اجرای مکتب حاج قاسم است؛ انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان بسیج سازندگی و کمیته امداد امام خمینی(ره) در جهت ساخت یک هزار و 150 مسکن برای نیازمندان استان مصداق بارز شعار محوری انقلاب «خدمت به محرومین، رشد و توانمندسازی محرومان» است.
,
 
,
سردار فدا با توضیح اینکه خداوند را شاکر هستیم که امروز با همکاری و هماهنگی میان سپاه و کمیته امداد، شاهد انعقاد این تفاهم‌ نامه هستیم، تصریح کرد: چنین تعامل‌ هایی می‌ تواند باعث تقویت دیگر همکاری‌ ها شود؛ آمادگی خود را برای دیگر همکاری‌ ها با کمیته امداد خمینی(ره) اعلام می کنیم تا بتوانیم در جهت هم‌افزایی و پشتیبانی از یکدیگر قدم برداریم.
,
 
,
وی با تأکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که بهترین و بزرگترین راه مبارزه با آمریکا خدمت‌ رسانی به مردم است، اظهار کرد: امیدوار هستیم که بتوانیم به برکت این ایام، وحدت، همدلی و نگاه خداپسندانه برای خدمت ‌رسانی به مردم قدم موثری برداریم.
,
 
,
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان در پایان با اشاره به نقش رسانه در این برنامه ها گفت: از مجموعه رسانه ها و خبرگزاری ها تشکر می کنیم به آن ها خداقوت می گویم.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه