اخبار داغ

امام جمعه ورامین:

امروز مردم بیش از هر زمان دیگری به کار و خدمت نیاز دارند

امروز مردم بیش از هر زمان دیگری به کار و خدمت نیاز دارند
آیت‌الله سیدمرتضی محمودی گلپایگانی گفت: امروز هرکس در هر کسوتی که باشد، باید برای خدمت در این نظام و برای انجام وظیفه گام بردارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، آیت‌الله سیدمرتضی محمودی گلپایگانی ظهر سه شنبه ۲۳ دی در دیدار با آیت الله مصباحی مقدم عضو مجلس خبرگان رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلح نظام که در بیت وی برگزار شد، اظهار کرد: امروز مردم بیش از هر زمان دیگری به کار و خدمت نیاز دارند؛ باید تنها به فکر خدمت به مردم ، فارغ از تعلقات جناحی و سیاسی بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,

وی گفت: خدا را شکر کشور جمهوری اسلامی ایران ، دارای آرامش ، امنیت و استقلال هستیم ، در زمان رضاشاه گرسنگی در کشور بیداد می کرد ، کسانی که ظلمت و تاریکی آن دوره دیده اند درک می کنند که وضعیت کنونی با همه مشکلات بسیار خوب است.

,

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ورامین به مظلومیت جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: نظام اسلامی همواره در موضع دفاع در برابر تهاجم جبهه باطل برآمده است ، اما این دفاع همواره مقتدرانه و مبنی بر وعده پروردگار در خصوص پیروزی جبهه حق بر باطل است.

,

آیت‌الله محمودی با بیان این که خدا می خواست، که این انقلاب بماند و استمرار یابد، تاکید کرد: رژیم طاغوت جنایات فراوانی مرتکب شد ، اما مردم همه و همه از مذاهب، عقاید و اقشار مختلف ایستادند و مقاومت کردند، تا انقلاب پیروز شود.

,

امام جمعه ورامین در پایان سخنان خود بیان کرد: امروز هرکس در هر کسوتی که باشد، باید برای خدمت در این نظام و برای انجام وظیفه گام بردارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه