اخبار داغ

فرماندار اسلام آبادغرب:

کلیه ادارات شهرستان اسلام آبادغرب آموزش و پرورش را درضدعفونی مدارس یاری کنند

کلیه ادارات شهرستان اسلام آبادغرب آموزش و پرورش را درضدعفونی مدارس یاری کنند
جهانبخش حیدری فرماندار اسلام آبادغرب گفت: کلیه ادارات شهرستان آموزش و پرورش را در ضدعفونی مدارس یاری کنند و آموزش و پرورش بستر حضور دانش آموزان را فراهم کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  اسلام آباد خبر، با توجه به بهبود شرایط کرونایی و قرار گرفتن شهرستان اسلام آباد غرب در وضعیت آبی بعدازظهر امروزجلسه بررسی شرایط و نحوه آغاز آموزش حضوری برخی کلاس ها در مدارس با حضور فرماندار و روسای ادارات شهرستان  در محل دفتر فرمانداری  برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اسلام آباد خبر,

جهانبخش حیدری ضمن استقبال از این طرح، کلیه ادارات سطح شهرستان را ملزم کرد تا آموزش و پرورش را در اجرای این برنامه یاری کنند.

,

وی همچنین از آموزش و پرورش خواست تا بستر سازی مناسبی در زمان باقی مانده تا اجرای طرح فراهم نماید تا انشاالله بدون کوچکترین نگرانی دانش آموزان در مدرسه حاضر و به آموزش مشغول شوند.

,

فرماندار اسلام آبادغرب در ادامه افزود: دهیاران با هماهنگی بخشداری مرکزی در ضد عفونی مدارس و تهیه ماسک برای دانش آموزان اقدام کنند.

,

برجی مدیر آموزش و پرورش اسلام آبادغرب با اشاره به بخشنامه وزارت آموزش و پرورش مبنی بر دایر نمودن کلاس آموزش حضوری برای برخی کلاس ها اعلام داشت: در این بخشنامه به دایر نمودن کلاس آموزش حضوری برای پایه های اول و دوم دبستان در مناطق وضعیت زرد و آبی و نیز کلیه مدارس ابتدایی و متوسطه دارای جمعیت کمتر از 50 نفر در مناطق وضعیت آبی و نیز هنرجویان هنرستان های فنی و حرفه ای و کار و دانش در خوشه دروس شایستگی های فنی و استاندارد آموزش مهارت و کارآموزی در مناطق  وضعیت زرد و آبی  اشاره شده است.

,

وی افزود در کلیه کلاس ها نباید جمعیت از 10 نفر تجاوز نماید و آموزش نیز در 30 دقیقه خاتمه یابد.

,

برجی بیان داشت: این بخشنامه به مدارس ابلاغ شده است و مدارس مشمول طرح آمادگی اجرای این آن را در اوائل بهمن ماه دارند.

,

وی در ادامه خواستار همکاری گسترده شبکه بهداشت و درمان در نظارت پیوسته و مستمر بر نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی را خواستار شد و از شهرداری و ارتش نیز خواست تا در امر ضد عفونی کردن مدارس آموزش و پرورش را یاری کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه